Gå til innhold

Samsung Galaxy: "Ikke nok minne - slett noen elementer": hvordan?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

har med min Samsung Galaxy mobiltelefon knipset en god del bilder og noen få videosnutter som ligger lagret i "Galleri".

Nå kommer jeg ikke inn i Galleriet for å bare se på bildene, kun meldingen "Ikke nok minne - slett noen elementer" dukker opp.

Må ha tak i noen bilder jeg skal bruke, men kommer jo ikke inn!

Så..hvordan sletter jeg noen bilder, slik at det blir åpent igjen?

Takk for svar!

Anonym poster: 21e30d73f7c93f4da541580a983957d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper en kjenner av telefonen svarer i dag....for det er viktig for meg å kunne få inn i Galleriet og bare se bildene.

Greit at minnet er fullt, men får jo ikke slettet noen videoklipp eller bilder dersom jeg ikke engang får komme inn der i Galleriet?!

Hjelp tas i mot med stor takk.

Anonym poster: 8c327bccf846d483a462b8057e6493f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har mine nokia reagert også, det holder å slette sms, meldinger, musikk, kontakter osv, skal ofte ikke mye til før noen mb er slettet og en får tilgang igjen, men irriterende.

Anonym poster: 67c4028a9ac0af00c663e863efceba8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slett noe musikk? Hvis minnekorter er overbelastet så er det jo bare snakk om litt ekstra, så skal vel ikke mange MB til.

Har ikke musikk der..

og "Galleri" er forbeholdt bilder/videofolmsnutter

Anonym poster: 8c327bccf846d483a462b8057e6493f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...prøver igjen : )

1. Har ikke ledning som kobler fra mobil til PC (har mistet den...og mobilselskapet sier jeg må høre med Elkjøp eller Electrolux om de har slike ledninger liggende..)

2. Problemet er at jeg ikke ser at jeg har adgang/mulighet til å slette noen bilder...for jeg kommer ikke inn i det som heter "GALLERI" - der alle bildene er!

Må jo inn først ellers er det ikke mulig å slette?

Problemet er altså: hvordan går jeg fram for å slette noe?

Mobilen lar meg ikke "komme inn" for å se på bildene den viser bare meldingen "Fullt minne, du må slette".

Men jeg får jo ikke slettet!

Kan dere hjelpe..?? : )

Anonym poster: 8c327bccf846d483a462b8057e6493f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags Galaxy er dette? Har du ikke en filbehandlingsapp?

Spiller det noen rolle? Den heter bare Samsung Galaxy og kom i 2011...

Filbehandlings"apparat" - hva er det??

Anonym poster: 8c327bccf846d483a462b8057e6493f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle? Den heter bare Samsung Galaxy og kom i 2011...

Filbehandlings"apparat" - hva er det??

Anonym poster: 8c327bccf846d483a462b8057e6493f7

Ja det spiller en rolle, ellers hadde jeg ikke spurt.

Er det denne

Samsung-Galaxy-S1.png

eller denne?

galaxy-s21.jpg

Når du har opp listen over applikasjoner/programmer, finner du noe som heter "filbehandling"?

Endret av orgus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det spiller en rolle, ellers hadde jeg ikke spurt.

Er det denne

Samsung-Galaxy-S1.png

eller denne?

galaxy-s21.jpg

Når du har opp listen over applikasjoner/programmer, finner du noe som heter "filbehandling"?

Ja det spiller en rolle, ellers hadde jeg ikke spurt.

Er det denne

Samsung-Galaxy-S1.png

eller denne?

galaxy-s21.jpg

Når du har opp listen over applikasjoner/programmer, finner du noe som heter "filbehandling"?

Har noe som heter "Mine filer", "Oppgavebehandling" og vel...ser ikke noe annet som har ordet "fil" i seg.

Samsungen er tynn/smal/slank og likner mest på den nederst av de du har bildet til.

Anonym poster: 8c327bccf846d483a462b8057e6493f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta det personlig, men jeg lurer veldig på hvorfor folk som åpenbart ikke bruker utstyret slik det er ment å brukes i det hele tatt kjøper det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slett noen apper, først og fremst. Så sms, også de som er MMS.

Dessuten synes jeg du skal forandre tonen din om du ønsker at noen skal hjelpe. Eller Google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det noe annet du kan slette da? SMS, apper? Når jeg får den meldingen bruker jeg bare å slette lange sms-"tråder".

Endret av venus_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for svar! Visste ikke at det var en "tone" i svarene fra meg - jeg forstår ikke så mye av bilder og sletting når telefonen ikke slipper meg inn i Galleri...

Har ikek mange sms og ingen MMS lagret...:-)

Igjen takk for svar!

Anonym poster: 8c327bccf846d483a462b8057e6493f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du går inn på Innstillinger og så inn på Programmer kan du se om du finner noen programmer (også kalt apper) som du kan avinstallere. Trykk i så fall på programmet, og velg deretter Avinstaller. Programmer som fulgte med telefonen da den var ny kan ikke avinstalleres.

Anonym poster: da22a7249e98a15d4e409109545f3c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe poeng i å slette MMS og SMS, og litt poengløst og slette applikasjoner også egentlig.

Telefonen du har heter antageligvis Galaxy S2. "Galaxy" kom vel i 2008.

Start applikasjonen som heter Mine Filer, gå inn i mappen som heter DCIM eller Pictures og videre inn i Camera. Der ligger alle filene som du har tatt med kameraet. Her burde kan du slette de du vil, og antageligvis åpne og se også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe poeng i å slette MMS og SMS, og litt poengløst og slette applikasjon er også egentlig.

Telefonen du har heter antageligvis Galaxy S2. "Galaxy" kom vel i 2008.

Start applikasjonen som heter Mine Filer, gå inn i mappen som heter DCIM eller Pictures og videre inn i Camera. Der ligger alle filene som du har tatt med kameraet. Her burde kan du slette de du vil, og antageligvis åpne og se også.

Hei Timestamp,

mange tusen takk for hjelpen :-) Kan ikke si jeg hadde funnet ut av dette selv...så lærte jeg noe nytt fra deg!

TAKK : - D

Anonym poster: 8c327bccf846d483a462b8057e6493f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...