Giacomo_P Skrevet 3. november 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 3. november 2012 Félicitations, ma p'tite! Det ser ud som om forumet ikke liker .gif-formatet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 3. november 2012 Forfatter #22 Del Skrevet 3. november 2012 FINALMENTE! Ok, da virker det i allefall på jpg formater Her har jeg sittet mange netter. Heldiggrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 3. november 2012 #23 Del Skrevet 3. november 2012 Ja, og er ikke sikker på html heller, men det er kanskje ikke egentlige bildefiler, bare bilder som vises gjennom nettkoden (??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 3. november 2012 #24 Del Skrevet 3. november 2012 Heldiggrisen! Bodde rett rundt hjørnet sist i 2008. Føler meg ganske hjemme der selv om det er mange turister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 3. november 2012 Forfatter #25 Del Skrevet 3. november 2012 Ja, og er ikke sikker på html heller, men det er kanskje ikke egentlige bildefiler, bare bilder som vises gjennom nettkoden (??) Hvis linken slutter på .html, fungerer det ikke, for da er ikke linken til selve billedet. Noen nettsteder gjør nok dette bevidst for å undgå slik "hotlinking". Jeg er ikke sikker på hvorledes det teknisk fungerer, men det lar seg i hvert fald ikke gjøre med img-tags til forumet, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 3. november 2012 #26 Del Skrevet 3. november 2012 Hvis linken slutter på .html, fungerer det ikke, for da er ikke linken til selve billedet. Noen nettsteder gjør nok dette bevidst for å undgå slik "hotlinking". Jeg er ikke sikker på hvorledes det teknisk fungerer, men det lar seg i hvert fald ikke gjøre med img-tags til forumet, dessverre. Da får jeg holde meg til å se etter jpg, mye bedre enn ingenting! Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 3. november 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 3. november 2012 Da får jeg holde meg til å se etter jpg, mye bedre enn ingenting! Takk for hjelpen Gleden er på min side, fanciulla mia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 3. november 2012 #28 Del Skrevet 3. november 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 3. november 2012 #29 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=N1QXXD3GZKY Endret 3. november 2012 av Farnesina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå