Gå til innhold

Jeg har mistet kjæresten min :'(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her. Dere er helt fantastiske, tusen takk for all støtten dere gir meg. Vær så snill å ta vare på de dere har, du vet aldri når de forsvinner :sad:

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette gjorde vondt langt inn i hjerteroten. Kan ikke forestille meg hvordan du har det nå, og vil egentlig bare gi deg en klem og sende deg noen varme tanker.

<3 ta gode på de gode minnene deres, det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjorde vondt, TS. Alle mine tanker går til deg. Kondolerer! :dagens-rose:

Slettet sitat fjernet.

Tekola, mod.

Endret av Tekola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kondolerer på det dypeste.

I enkelte kulturer er en flamme sjelens og livets representant. Den er sterk, den er varm, den lyser opp der mørket har bredt seg, flammen trenger å puste luft for å leve, tilsyn for å brenne, den er dynamisk og endrer seg, den har en karakter som er særegen, men den er også sårbar for utenforstående uforutsette ting.

Selv om flammen nå har svunnet hen er minnene der fremdeles. De gode minnene må bevares.

Jeg skal uansett tenne et lys for deg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer så mye, veldig trist altså, Jeg sender over en god klem til deg vennen, ord strekker ikke till i en slik situasjon :klem: .

Anonym poster: 86aaf313a39d756f3795b0a4e90a4280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kondolerer på det dypeste.

I enkelte kulturer er en flamme sjelens og livets representant. Den er sterk, den er varm, den lyser opp der mørket har bredt seg, flammen trenger å puste luft for å leve, tilsyn for å brenne, den er dynamisk og endrer seg, den har en karakter som er særegen, men den er også sårbar for utenforstående uforutsette ting.

Selv om flammen nå har svunnet hen er minnene der fremdeles. De gode minnene må bevares.

Jeg skal uansett tenne et lys for deg.

Så utrolig fint skrevet :)

Tenner lys her også, tenker på deg TS <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye. Kanksje en fattig trøst, dette diktet, men det hjalp meg, da jeg mistet en av mine nærmeste; Do not stand at my grave and weep, I am not there; I do not sleep. I am a thousand winds that blow, I am the diamond glints on snow, I am the sun on ripened grain, I am the gentle autumn rain. When you awaken in the morning’s hush I am the swift uplifting rush Of quiet birds in circling flight. I am the soft star-shine at night. Do not stand at my grave and cry, I am not there; I did not die.

Anonym poster: 907c9a5e30ab0d3461e437e8afc9c1d6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg som bryter med Vi som sørgers formål er fjernet. Minner om at dette er et sted for å søke og å gi trøst.

Tekola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye, TS! Jeg føler med deg og jeg har tent et lys for deg.

Håper du ikke har det så vondt, selv om jeg vet det er umulig. Mange tanker går til deg i denne vanskelige tiden. Livet er noen ganger helt for jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for trøsten deres.

Jeg har ingen selvmordtanker, misforstå meg rett, men for øyeblikket er ikke livsgnisten så stor. Jeg bare ligger her med et stort savn, et knust hjerte, og en ødelagt sjel. Tenk at alt kan forandres så fort. At livet må fortsette uten han. At jeg skulle se han for siste gang i døra, at "kjør forsiktig" var våres adjø. At blomstene jeg fikk av han forrige uke, var de siste jeg skulle få av han. Nei, idag klarer jeg ikke skrive mer enn det. Jeg skulle bare ønske at han var her med meg.

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Darthoven

Tusen takk for trøsten deres.

Jeg har ingen selvmordtanker, misforstå meg rett, men for øyeblikket er ikke livsgnisten så stor. Jeg bare ligger her med et stort savn, et knust hjerte, og en ødelagt sjel. Tenk at alt kan forandres så fort. At livet må fortsette uten han. At jeg skulle se han for siste gang i døra, at "kjør forsiktig" var våres adjø. At blomstene jeg fikk av han forrige uke, var de siste jeg skulle få av han. Nei, idag klarer jeg ikke skrive mer enn det. Jeg skulle bare ønske at han var her med meg.

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

Du er veldig sterk som klarer å få ut noen av dine tanker her (selv om du kanskje ikke føler deg så sterk midt oppi alt dette). Personlig hadde jeg sikkert bare kjøpt meg en seilbåt og forsvunnet på havet. Du har opplevd det værste et menneske kan oppleve. Ikke bare har din kjære dødd, det skal vi jo alle oppleve med mindre vi dør først, men du mistet din når dere hadde hele livet forran dere sammen. Det er så ufattelig trist, og rører oss alle dypt inn i sjela. Bare å forestille seg hvordan det føles får fram tårer hos meg, en som aldri gråter. Jeg tenker på hvordan det må være for deg som opplever det..den lammende sorgen.

En dag vil det føles mindre virkelig, som noe som skjedde i forrige episode av livet. Jeg kan på ingen måte vite hvordan det føles å miste noen som man elsket, men da min samboer mistet sin mor, ei hun hadde et nært og godt forhold til, helt uventet, så ble hun lammet av sorg. Gradvis gikk sorgen over til savn, og etterhvert med tiden ble savnet på en måte integrert (om du skjønner hva jeg mener) i minnene. Savnet forsvinner aldri helt, men på ett eller annet utrolig vis klarer vi oss. Hele den grufulle opplevelsen, savnet og minnene vil bli en del av deg, men som hun sier til meg, det føles som om det skjedde i en annen episode av livet.

Vet ikke om det hjelper noen ting, men jeg får så vondt av deg og fikk bare lyst til å si noe (selv om du sikkert har tenkt akuratt det samme selv). Jeg håper du får lysere dager etterhvert, og at du fortsetter å enten skrive det du tenker, eller snakker (når du er klar for det) med noen. :hug:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det verste jeg har lest.. :( Tårene renner.

Kondolerer TS, har så lyst å gi deg en klem. <3

Anonym poster: 8851e007ece030f3b945b5dd981dbc1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...