Gå til innhold

Days of our lives

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady
Skrevet

Hun har en annen løpegutt nå ;)

Aha. Russisk han og? Ingen Vivian uten løpegutt! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er vel fransk ... ? husker ikke hva han heter i farten, en mørkhåret dude som sier "Madame" i annenhver setning jaffal ...

kommer fortsatt ikke over at Susan er moren til EJ. SNAKK om at minus og minus blir pluss !!

AnonymBruker
Skrevet

han er vel fransk ... ? husker ikke hva han heter i farten, en mørkhåret dude som sier "Madame" i annenhver setning jaffal ...

kommer fortsatt ikke over at Susan er moren til EJ. SNAKK om at minus og minus blir pluss !!

Og ike minst det mest alvårlihe tilfellet av SRAS(soap opera rapid aging syndrom) i tidenes historie? Han må vel ha blitt over 30 år i løpet av en ti års periode ca.

Anonymous poster hash: a37f7...cc3

Skrevet

Han heter Gus og er Fransk ja :)

Skrevet

Marlena og john kommer tilbake i serien høsten 2011. Det vil si 2015 her. Kristin kommer i 2013 og samme gjør eric broren til sami. Jennifir og abby er også tilbake i 2011 mener jeg. Om dere ønsker mer info om spoilere eller hvem som kommer eller går i serien så er det bare å si fra. Jeg vet ca alt som har skjedd fram til dagens dato da jeg følger med på yt mye på usa sine episoder.

Skrevet

Ånei! Hvem skal jeg være småforelsket i da???

Skrevet

uff du er da ikke forelsket i EJ .. ?

Skrevet (endret)

uff du er da ikke forelsket i EJ .. ?

Jo hodestups! ;)

Nei men han er virkelig eyecandy!! :sikle:

Endret av Sunshine
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr Hallucinogenics??

Anonymous poster hash: 79801...1e0
AnonymBruker
Skrevet

Både Sami og EJ?? Noooo :(

Skrevet (endret)

Sist jeg så på var den episoden Brady ble slått ned av gale Hope og Daniel og Chole kranglet.

Chole er seriøst en hykler. Gir Carly ALL skylden for at hun og Phillip hadde sex. Det var ikke en gang hun som startet det dumme ryktet en gang. Så skal hun liksom være sur på han? Hvem var det som var utro her da? Nok en gang!! Merker jeg er dritt lei Chole :dry:

Endret av Lillemeg22
Skrevet

Marlena og john kommer tilbake i serien høsten 2011. Det vil si 2015 her. Kristin kommer i 2013 og samme gjør eric broren til sami. Jennifir og abby er også tilbake i 2011 mener jeg. Om dere ønsker mer info om spoilere eller hvem som kommer eller går i serien så er det bare å si fra. Jeg vet ca alt som har skjedd fram til dagens dato da jeg følger med på yt mye på usa sine episoder.

Når kommer det ut at Chole og Phillip hadde sex? Å når blir Hope avslørt?

Skrevet

Digger både EJ og Rafe ♡♡

Skrevet

carly finner ut at phillip og chloe har hatt sex. Hun ber om at chloe skal si det til daniel. Chloe finner ut at hun er gravid i førsten av juni 2010 altså om ca en mnd her på tv. Hun vet ikke om det er daniel eller phillip sitt barn. Carly inngår en avtale med chloe. Er ungen daniel sin holder hun kjeft om utroskapet. Så er er det skifting av farskapstester osv. Jeg vil ikke si for mye.

kan fortelle deg så mye at chloe og daniel gifter seg til høsten på tv ca i nov. De blir ikke gift lenge dessverre da utroskapen kommer fram i dagens lys.

Skrevet

hope blir avslørt i løpet av høsten som kommer nå på tv.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Åh som jeg savner den gamle Sami. :( Elsket å hate henne. Den nye Sami er så sutrete og synes bare synd på seg selv. Den gamle Sami ville ALDRI latt Nicole slippet unna med alt hun har gjort mot henne. Hun ville hevnet seg skikkelig. Det at hun vingler så mellom Rafe og Ej er super irriterende. :roll:

Å hva skjer med at hun og Brady er så gode venner da? De har jo alltid hatet hverandre og aldri kommet overens.

Skrevet

Hvordan er Kristin når hun kommer tilbake? Håper hun er som den gode gamle Kristin. Slu og manipulerende. Håper ikke hun har blitt snill og sånn? Kjedelig.

Skrevet

Det som irriterer meg mest med denne serien er at de bytter ut folk. De skriver ikke ut folk av serien hvis en skuespiller slutter, de bare bytter person! Hater det... :P

AnonymBruker
Skrevet

Åh jeg takler ikke hun calliope dama. Synes hun er irriterende og dårlig skuespiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...