Gå til innhold

vondt når jeg har sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke ofte sex, kansje runt 3-4 ganger i året. Men når jeg har sex får jeg utrolig vondt, og det kjennes ut som om jeg holder på å tisse på meg. Jeg nyter det det første minuttet, men så begynner jeg å få vondt. Og dette er ganske irriterende både for meg og partneren. Jeg melder meg på en måte ut, jeg prøver å ta det rolig samtidig som jeg prøver å vri meg litt unna smertene.

Er det noen andre som har det sånn? Hva skal jeg gjøre for at det ikke skal være sånn mer?

Anonym poster: b071c2eb23a17a5d80a8c753bc7fbe26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bruke glidemiddel ? har han stor utstyr ? eller litt for stor for deg ? Jeg kunne få vondt pga det når jeg var uten sex i 2 år før i tiden og møtte på en som var godt utstyrt.

det tok faktisk 2-3 uker med ganske ofte sex før min kropp klarte å tilpasse seg hans størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur til gynekolog. Hadde selv vondt da jeg hadde for en stund tilbake, og da var det en kjønnssykdom :( Er jo så klart ikke sikkert det er det med deg, men greit å få sjekket ut :)

Anonym poster: e41c24d3ef6512756ccdb817ef027ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er nettopp det at du ikke har sex så ofte?

Jeg er selv i et avstandsforhold, og i begynnelsen av forholdet, hver gang vi hadde sex "for første gang" (altså første gang vi hadde sex etter å ha vært borte fra hverandre i noen uker), fikk jeg utrolig vondt. Kjønnsleppene hovnet opp, og det svei i underlivet i flere timer etterpå. Alt ordnet seg da jeg begynte å fingre meg selv litt hyppigere dagene i forveien (for å forberede meg på å ha sex), i tillegg til at vi muligens ble flinkere på å ta det litt mer rolig første gangen.

Men når det er sagt så er det mange ting som kan gjøre at sex føles vondt - dette er bare min erfaring!

Anonym poster: 5ac93cfce699669e235a82f1b9f5f87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...