Gå til innhold

- Jentene drikker seg mest drita


waco

Anbefalte innlegg

Jeg svarte bare til kildens om kom fram jeg. Med at de sluttet å drikke da kjæresten ble for full. Opp til deg hva du vil og liker å gjøre

Det virket bare som at du mente det var kjærestenes ansvar å begrense jentenes drikking. Hvis jentene drikker til de stuper er det de som velger det, og det bør de slutte med. Flott at gutta som er med begrenser sin drikking, da kan de i det minste ta imot jentene når de stuper.

Anonym poster: 2ffe65d46d8658d971563eb7e9d53e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spreiinga av alkohol har auka kraftig. Ungdom og kvinnfolk har vorte faste avtakarar av produksjonen til bryggerieigarane. Nye roande legemiddel har fått ein svær marknad. Dei ulovlege narkotiske stoffa har øydelagt og sløva store ungdomsgrupper. Kort sagt, vanlege folk i Noreg er utsette for ei meir omfattande nedrusing og sløving enn nokon gong før i dette hundreåret. Og denne skitne trafikken til rusgiftprofitørane, den set spor etter seg. Kraftige spor, som fører til at stadig fleire byrjar ta til motmæle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner. Men burde ikke egentlig gutten stoppe kjæresten fra å drikke så mye da så hun slipper å bli så beruset? Om han lar være å drikke mer fordi kjæresten er drita kan han jo egentlig gå jenta til å begrense inntaket av alkohol. Men skjønner hva de mener med det der også, for jeg er sånn selv at om jeg ser mine venninner blir stupfulle stopper jeg å drikke selv for å kunne passe på dem uten å bli som dem.

Tror du en mann kan be en kvinne om å drikke mindre? Fortelle en kvinne at hun har fått nok? At nå holder det?

Du tror vel ikke at fulle jenter respekterer et nei vel? Det er jo en grunn til at de drikker seg så fulle, og det er jo at de er vant til å gjøre som de vil!?

Å snakke fornuft til kvinner er som å snakke fornuft til et uvær. Kvinner har ikke selvinnsikt det tror jeg er hovedproblemet, selv denslags atferd kvinner innehar ser ikke ut til å øke selvbevissheten.

Det triste er at kvinner ikke vil snakke ut om hvorfor det er sånn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du en mann kan be en kvinne om å drikke mindre? Fortelle en kvinne at hun har fått nok? At nå holder det?

Du tror vel ikke at fulle jenter respekterer et nei vel? Det er jo en grunn til at de drikker seg så fulle, og det er jo at de er vant til å gjøre som de vil!?

Å snakke fornuft til kvinner er som å snakke fornuft til et uvær. Kvinner har ikke selvinnsikt det tror jeg er hovedproblemet, selv denslags atferd kvinner innehar ser ikke ut til å øke selvbevissheten.

Det triste er at kvinner ikke vil snakke ut om hvorfor det er sånn?

Det jeg mener er at det går an å forsøke. For min del da jeg drikker vet jeg best selv og der og da virker det som en god idè å helle nedpå. Men det virker ikke som noen her inne skjønte hva jeg mente med det.

Get over it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ærlig talt jenter som er sånn som beskrevet i startinnlegget. Det er flere elementer som spiller inn her:

1. De forstår ikke sin egen kropp

Hvor ofte har jeg ikke hatt "jeg er ikke full i det hele tatt" - fyllesamtaler rett før de kaster opp?

Når jeg drikker så styrer jeg ikke alt i meg, jeg drikker litt,så reiser jeg meg, får litt rundt og kjenner etter på kroppen hvor mye jeg har fått i meg.

2. De later som om de tåler mer enn det de gjør.

Siden jeg er en av de som prøver å kjenne etter blir jeg sett på som pingle, noe jeg ikke kunne brydd meg mindre om,men andre derimot gjør det.Har ofte hørt samtaler om hvem som klarer å drikke mest.

3. Oppmerksomheten.

Var vel forrige helg jeg gikk ut med ei venninne som drakk seg drite i løpet av en time.

Videre bestemte ho seg for å sette seg midt på bakken midt i byen fordi ho ville ha alvorsprat med meg. Jeg bare fortsatte å gå(fordi jeg visste at ho skulle følge etter) og det gjorde ho.

Selv om det er sånn at mange prøver å bevise at de IKKE er fulle, så er de de som skal bevise HVOR fulle de er ved å sjonglere, falle, snuble og skrike.

Har også sett mange menn som har dårlig forhold til alkohol,men dette har jeg litt mer erfaring med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du en mann kan be en kvinne om å drikke mindre? Fortelle en kvinne at hun har fått nok? At nå holder det?

Du tror vel ikke at fulle jenter respekterer et nei vel? Det er jo en grunn til at de drikker seg så fulle, og det er jo at de er vant til å gjøre som de vil!?

Å snakke fornuft til kvinner er som å snakke fornuft til et uvær. Kvinner har ikke selvinnsikt det tror jeg er hovedproblemet, selv denslags atferd kvinner innehar ser ikke ut til å øke selvbevissheten.

Det triste er at kvinner ikke vil snakke ut om hvorfor det er sånn?

Ser for meg en situasjon hvor jeg hadde bedt en random gutt om å drikke mindre..

Tror at han hadde ledd meg i ansiktet og så gått til alle vennene sine og fortalt om psyko kjerring som leker moren hans på fest.

Er det dette du mente,eller sikter du til kjæreste?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...