Gå til innhold

- Jentene drikker seg mest drita


waco

Anbefalte innlegg

skriver nettavisen i dag, journalisten skriver, "Kjolen har sklidd godt opp over rumpa, mens den unge jenta så vidt klarer å holde balansen på de høye hælene. Noen skritt til bortover gata, og hun snubler og blir sittende. En annen jente passerer, på barbeina, i et forsøk på å klare å ta seg hjem."

Hvor mange ganger har ikke jeg fått kjeft for å ha sagt disse tingene. Hvor mange gangar har ikke jeg måtte bli belæret? Hvor mye trakasseringer har ikke jeg tålt? Hvor mye nedverdigelse har ikke jeg måtte akseptert? Hvor mye felles kollektiv mobbing har ikke jeg blitt utsatt for? Hvor mye hån har ikke waco som person måtte svare for? Jeg som ikke drikker en gang!

Sånn er det. Det viktigste for meg er jo selvfølglig ikke at noen unnskylder seg eller noe sånt, neinei, jeg har stor forståelse for menneskers forklaringer her i verden og jeg er såpass tolerant at hvem som helst må lov til å mislike meg, en mann som liker å knuse illusjoner. Ja jeg forstår det.

Men men over til saken. Hvorfor er det sånn at dere drikker dere hjelpesløse? Nå skal jeg riktignok innrømme at denne dokumentaren nettavisen omtaler handler om england, men rett skal være rett, vi har allesammen ved selvsyn både sett og opplevd sånne damer liggende i hundretall i oslos gater. hver helg, eller hver kveld/natt egentlig, noen ganger på morgenkvisten også. Det er kanskje det mest flaue for turistene, det å se kvinner med hangover traskene med høye hæler/ligget med en hun ikke i forigårs mentalitet gående gjennom frognerparken klokken åtte, slik at alle japarne får med seg sånne kvinner når de tar bilder av statuene og det her har jeg faktisk sett selv om noen skulle lure.

Som sagt, det viktigste for meg er ikke noen unnskyldinger eller beklagelser for alle mobbingene gjennom tidende, for meg så er det mer viktig at dere forstår hva jeg snakker om, når til og med tv-kanalene lager dokumentarer om dette her. Og så lenge vi får problemstillingene opp i lyset sånn at de ikke tabuseres sånn at det alltid har vært en tabu. Kvinneatferd i helgene og den påfølgende hjelpesløsheten, og den påfølgende lette offer for brunst/handling er en fare for samfunnet.

Jeg begynner å forstår kvinner var umyndiggjort i gamle dager, og ikke fikk lov til å drikke brennvin, men det skjønner ikke dere, har jeg rett?

Endret av waco
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fordi jenter ikke tåler alkohol like godt som vi menn gjør.

Anonym poster: 41108f43aa651fb0f0b09a1ef5e57457

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har sett av deg og dine uttalelser er det neppe det at du har poengtert dette folk har reagert på, men måten du har fremlagt det på.

Anonym poster: e56e68827ac830ed427986a5460f0f61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye alkohol er aldri bra, uansett om du er kvinne eller mann.

Anonym poster: 2ffe65d46d8658d971563eb7e9d53e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med det her? Hva er det du vil, vil du ha svar på om det er rett og evt. andre sine meninger her? Isåfall om det er rett, hvorfor?

Endret av Fågel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

unge jenter lærer at å være halvnaken, full og forførisk er definisjonen på suksess i samfunnet. foreldre sier ikke i mot, lærere sier ikke i mot, og selv staten kaller det 'frihet'. den samme 'friheten' vi andre i samfunnet må være vitne til at fører til gjentatte dødsfall, overgrep og psykiske lidelser.

hvordan kan man synes synd på en som setter sg slev og samfunnet i så stor skade? nei, vekk med den politiske korrektheten. gir man kniv til en morder er man skyldig i sitt eget drap, og velger du å drikke deg sønder og flashe underlivet på gata, så er du skyldig i overgrepet. gale mennesker finnes overalt, og ingen fra noen kjønn skal miste beherskelsen frivillig så lett. da får man tåle at verden er et drittsted hvor folk vil ta de svakeste.

opplagt.

Anonym poster: a6c0e5aa8ae6371a8ccc280d13542fd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For mye alkohol er aldri bra, uansett om du er kvinne eller mann.

Det som bare er en koseøl for en mann er en blackoutøl for en jente.

Anonym poster: 41108f43aa651fb0f0b09a1ef5e57457

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som bare er en koseøl for en mann er en blackoutøl for en jente.

Anonym poster: 41108f43aa651fb0f0b09a1ef5e57457

Hvis en kvinne får blackout av en øl bør hun la være å drikke den. Det er ikke bare damer som drikker seg dritings. Jeg kjenner til flere menn som drikker til de gjør bådde særdeles dumme og direkte farlige ting. Idioti er ikke kjønnsbestemt.

Anonym poster: 2ffe65d46d8658d971563eb7e9d53e7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en kvinne får blackout av en øl bør hun la være å drikke den.

Problemet er at feminismen har lurt jenter til å tro at de er menn. Kan en mann drikke en kasse øl så tror jenter at de skal klare det samme. Men jenter flest tåler ikke mer enn et par øl.

Anonym poster: 41108f43aa651fb0f0b09a1ef5e57457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en kvinne får blackout av en øl bør hun la være å drikke den. Det er ikke bare damer som drikker seg dritings. Jeg kjenner til flere menn som drikker til de gjør bådde særdeles dumme og direkte farlige ting. Idioti er ikke kjønnsbestemt.

Anonym poster: 2ffe65d46d8658d971563eb7e9d53e7b

Hadde du lest artikkelen i stedet for å være forhåndsklok så hadde du lest at i ingressen sto det; Kjærestene slutter å drikke for å passe på de hensides berusede jentene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du med det her? Hva er det du vil, vil du ha svar på om det er rett og evt. andre sine meninger her? Isåfall om det er rett, hvorfor?

Fra artikkelen,

Som gutta

Dokumentaren tar for seg hvordan drikkekulturen er blant unge, særlig jenter, og hvilken fare de setter seg selv i ved å være så drita de ikke klarer å ta vare på seg selv. Ifølge en av politikonstablene, virker det som om jentene forsøker å drikke seg langt mer drita enn guttene.

- Drikker en kar 10-12 shots, så prøver jentene å henge med og drikke like mye.

Det medfører at jentene ofte blir så overstadig beruset at de må ha hjelp.

- Det er flere fulle jenter, med relativt edru kjærester. De har begge drukket tett, men hun blir mer påvirket. Så han slutter å drikke for å passe på kjæresten sin.

---------------------------

Hvorfor er dere sånn og hvorfor vil dere ikke snakke om problemet?

Endret av waco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi jenter ikke tåler alkohol like godt som vi menn gjør.

Anonym poster: 41108f43aa651fb0f0b09a1ef5e57457

Sant nok, men når flere av dem i lag med unge menn drikker spriten rett fra flasketuten må de skjønne at dette ikke blir en suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye alkohol er aldri bra, uansett om du er kvinne eller mann.

Anonym poster: 2ffe65d46d8658d971563eb7e9d53e7b

I artikkelen står det, : Jentene angriper hverandre og unge gutter. Midt i all fylla, griner jenter, gutter blør og politi og ambulansefolk har sin fulle hyre med å holde orden i horden av unge mennesker på byen.

Før har vi alltid trodd at det er menn som er mest skadelig for samfunnet, nå viser seg at det kanskje er kvinnene som er den største skade og trussel for et harmonisk og godt samfunn?

Jeg vil ikke bli knivstukket av en jente som griner i fylla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke bli knivstukket av en jente som griner i fylla.

Tenk deg en rabiat jente med PMS og "selvforsvarsvåpen" i veska og mer enn nok av alkohol innabords...

Anonym poster: 41108f43aa651fb0f0b09a1ef5e57457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg en rabiat jente med PMS og "selvforsvarsvåpen" i veska og mer enn nok av alkohol innabords...

Anonym poster: 41108f43aa651fb0f0b09a1ef5e57457

Sånne kvinner som aggresivt presser menn til å prøve seg på dem og blir spetakler dersom de ikke får det som de vil. Usj og æsj, det er skikkelig flaut.

Det aller mest flaue er å se kvinner som har fått "barnefri" og som skal drikke for å gjøre seg ettertraktet, - det er noe av det mest grusomme som finnes og veldig flaut for unger å se mødrene sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra artikkelen,

Som gutta

Dokumentaren tar for seg hvordan drikkekulturen er blant unge, særlig jenter, og hvilken fare de setter seg selv i ved å være så drita de ikke klarer å ta vare på seg selv. Ifølge en av politikonstablene, virker det som om jentene forsøker å drikke seg langt mer drita enn guttene.

- Drikker en kar 10-12 shots, så prøver jentene å henge med og drikke like mye.

Det medfører at jentene ofte blir så overstadig beruset at de må ha hjelp.

- Det er flere fulle jenter, med relativt edru kjærester. De har begge drukket tett, men hun blir mer påvirket. Så han slutter å drikke for å passe på kjæresten sin.

---------------------------

Hvorfor er dere sånn og hvorfor vil dere ikke snakke om problemet?

skjønner. Men burde ikke egentlig gutten stoppe kjæresten fra å drikke så mye da så hun slipper å bli så beruset? Om han lar være å drikke mer fordi kjæresten er drita kan han jo egentlig gå jenta til å begrense inntaket av alkohol. Men skjønner hva de mener med det der også, for jeg er sånn selv at om jeg ser mine venninner blir stupfulle stopper jeg å drikke selv for å kunne passe på dem uten å bli som dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg drikker ikke!

Skjønner meg ikke på folk som vil bli drita og drikker seg snydens. Tenåring eller ei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner. Men burde ikke egentlig gutten stoppe kjæresten fra å drikke så mye da så hun slipper å bli så beruset? Om han lar være å drikke mer fordi kjæresten er drita kan han jo egentlig gå jenta til å begrense inntaket av alkohol. Men skjønner hva de mener med det der også, for jeg er sånn selv at om jeg ser mine venninner blir stupfulle stopper jeg å drikke selv for å kunne passe på dem uten å bli som dem.

Jeg drikker ikke, men har hatt mye med fulle folk å gjørr, noen altfor fulle. Jeg føler ikke at det er mitt ansvar at andre drikker. Hvordan kan jeg stoppe andres drikking? Jeg kan selvsagt si til folk at de har drukket nok, men hvem hører på en "kjedelig", fornuftig og edruelig dame? Jeg ringer selvsagt 113 om noen skader seg, men utover det så har ikke jeg mulighet til å hindre andre i å drikke. Det har jeg prøvd og det fungerer særdeles dårlig.

Anonym poster: 2ffe65d46d8658d971563eb7e9d53e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

---------------------------

Hvorfor er dere sånn og hvorfor vil dere ikke snakke om problemet?

Jeg er ikke sånn, jeg kjenner mange som ikke er sånn. Og jeg kan godt snakke om problemet, men jeg gidder ikke at en hver debatt om overfallsvoldtekter skal handle om at kvinner som beveger seg utendørs etter mørkets frembrudd er dritafulle naive idioter som kan takke seg selv uansett hva som skjer.

...

Før har vi alltid trodd at det er menn som er mest skadelig for samfunnet, nå viser seg at det kanskje er kvinnene som er den største skade og trussel for et harmonisk og godt samfunn?

Ja, for klart - samfunnet var preget av ro og harmoni når mennene hadde all makt og kvinner bare gikk hjemme og fødte barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ikke, men har hatt mye med fulle folk å gjørr, noen altfor fulle. Jeg føler ikke at det er mitt ansvar at andre drikker. Hvordan kan jeg stoppe andres drikking? Jeg kan selvsagt si til folk at de har drukket nok, men hvem hører på en "kjedelig", fornuftig og edruelig dame? Jeg ringer selvsagt 113 om noen skader seg, men utover det så har ikke jeg mulighet til å hindre andre i å drikke. Det har jeg prøvd og det fungerer særdeles dårlig.

Anonym poster: 2ffe65d46d8658d971563eb7e9d53e7b

Jeg svarte bare til kildens om kom fram jeg. Med at de sluttet å drikke da kjæresten ble for full. Opp til deg hva du vil og liker å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...