Gå til innhold

Hvilke brukere er flinkest til å formulere seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Innenfor bokmålet synes jeg Kamikatze er usedvanlig kreativ, han kunne vært forfatter.

Hvem synes dere utmerker seg? (ta gjerne med nynorskbrukere også)

Anonym poster: bbb87e923bf699529707c3d15888add4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cuntzilla er også dyktig når jeg tenker meg om.

Anonym poster: bbb87e923bf699529707c3d15888add4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den flinkeste till å formulere meg synns jeg. Jeg er veldig kreaktiv og kommer med gode løsninger og er veldig elegant i måten jeg snakker på også drar jeg liksom folk med meg og sånn. Tror det er fordi jeg fikk sekser på skolen i norsk selv sagt både muntlig og nynorsk og hovedmål da. Men ja jeg sier jo ikke at det ikke er noen andre flinke her asså men jeg synns bare jeg er veldig flink til og komme med argumenter å det henger nokk sammen med at jeg er velldig flink grammatisk og sånnt.

Anonym poster: c71e96b014492f9ad33959f363ff5435

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cuckold er veldig flink til å forenkle kompliserte og vanskelige spørsmål slik at det blir forståelig for en større bredde publikum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en nummus på imlil. Jeg synes hun er flink til å skrive både kortfattet og gjennomtenkt på en og samme gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er den flinkeste till å formulere meg synns jeg. Jeg er veldig kreaktiv og kommer med gode løsninger og er veldig elegant i måten jeg snakker på også drar jeg liksom folk med meg og sånn. Tror det er fordi jeg fikk sekser på skolen i norsk selv sagt både muntlig og nynorsk og hovedmål da. Men ja jeg sier jo ikke at det ikke er noen andre flinke her asså men jeg synns bare jeg er veldig flink til og komme med argumenter å det henger nokk sammen med at jeg er velldig flink grammatisk og sånnt.

Anonym poster: c71e96b014492f9ad33959f363ff5435

Bahahah

Anonym poster: c71e96b014492f9ad33959f363ff5435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...