Gå til innhold

Hvor gammel var du da du mistet jomfrudommen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillekattepus

Jeg er 18 år og har enda ikke hatt sex med noen. Jeg lurer i den forbindelse på når det er "vanlig" å miste jomfrudommen.

:)

Anonym poster: 385d6d0b731871d82c1536ab7c29e3cf

Jeg var akkurat 18 og ett halvt år , og jeg har ikke hatt sex siden den gang. Det var ingen god opplevelse, kroppen min "stengte" av alt, og det var over på utrolig kort tid. Det var med en gutt jeg virkelig hadde følelser for, og jeg kan si at det ikke var perfekt, men heller ingen katastrofe.

Nå venter jeg på at den rette skal komme og ta meg med storm! For meg er det veldig viktig at den neste jeg skal ha sex med er en person jeg stoler ordentlig på, og det er også veldig viktig at han tar meg og mine "problemer" med dette temaet alvorlig.

Å være jomfru i en alder av 18 år er ikke unormalt i det hele tatt, uavhengig om du er gutt eller jente. Vær trygg på deg selv, og gi bort jomfrudommen din når du selv føler for det!

Jente, 20.

Endret av lillekattepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 16 1/2 år gammel med en som jeg hadde vært sammen med i 1/2 år. Min første kjæreste, hihi.

Ingen skam å vente, for meg var ikke alderen det som spilte inn, mer det at det skulle være en jeg var sammen med og hadde vært sammen med en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 år og fremdeles ufrivillig jomfru. Mann selvfølgelig...

Anonym poster: 5c2ea6f6c27ec83e2cd48f200d10a348

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente her, 24 år nå.

Jeg var 20 år, og det skjedde noen måneder før jeg var 21. Var med min nåværende kjæreste etter at vi hadde begynt å møtes en del:)

Glad for at jeg ventet så lenge, men på en eller annen rar måte ønsker jeg av og til at jeg burde hatt litt mer erfaring, eller utforsket litt mer før jeg ble sammen (og kun sammen) med "the one"...;)

Anonym poster: b31c699e5644423b61d37699a3cc3a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år og fremdeles ufrivillig jomfru. Mann selvfølgelig...

Anonym poster: 5c2ea6f6c27ec83e2cd48f200d10a348

24 her:-)

Anonym poster: c480789df04c8123b2e1ff1d865a7786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17, og både da og i ettertid har det føltes som "helt passe" tidspunkt. Vi hadde vært kjærester en god stund da, og holdt sammen til vi var i begynnelsen av 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21, kvinne. Var for sjenert før det, eller kunne jeg nok debutert litt tidligere. Men i ettertid gjør det meg absolutt ikke noe at det ble såpass sent. Hadde følelser for han jeg hadde sex med, og han var snill og omtenksom selv om det var et litt rart forhold.

Anonym poster: 1efae5d90ba314e5161ab284942681da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13, hvis vi snakker samleie. Det var ikke en dårlig opplevelse.

Ikke heng deg opp i tallet, man skal være klar for det og det skal være sammen med noen man føler det blir riktig med. Alt annet er irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14. Det var på ingen måte traumatisk, var i et godt forhold, men rent teknisk var det ingen stor suksess.

Anonym poster: 52baa4bfa62cdae614077abd718ec0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16.

Men jeg skulle gjerne ha ventet til jeg ble 18 og fikk min første "seriøse" kjæreste.

Anonym poster: d26ef3cac40a79ec8b5577ccb0caaa7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...