Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Men så kommer de dumme tankene :/ tenk om det er kjemisk eller at det blir en sa en gang til :( æææ bare ta meg til uke 12 nååå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å ikke tenke negativt, men jeg vil anta at du kan få tett oppfølging og tidlig UL grunnet tidligere historie. Ring din lege til uka :)

Tillater meg å :danse::bolledeig: jeg! Dette er jo fantastiske nyheter. Er kjæresten din glad? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ikke tenke negativt, men jeg vil anta at du kan få tett oppfølging og tidlig UL grunnet tidligere historie. Ring din lege til uka :)

Tillater meg å :danse::bolledeig: jeg! Dette er jo fantastiske nyheter. Er kjæresten din glad? :)

Kjæresten min tror jeg er sjokk... Haha jeg dro frem en stikka dress fra forrige gang vi var gravide, og g han den... Så sa jeg: denne vil du få bruk for i juni :) og han ble helt Stum og s bare: er det sant?! Er du sikker?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, Kjære fionel.

Jeg forstår deg så godt! Pga hva du (vi) har vært igjennom så er det veldig enkelt å tenke negativt, og det er jo for å beskytte oss selv. Forsvarsmekanisme. Skal ikke si at det avtar etter 12 uker siden iallefall hos meg har pessimisthjernen alltid vært tilstede, men sjangsen er jo veldig stor for at du blir mamma nå :)

Mitt tips; prøv å ikke la det ta over tankene, ta en dag av gangen og for meg hjalp det også å ikke lese "hva skjer i denne uken", og tenke at "igår var jeg 6+3 og nå er jeg 6+4", da ble dagene så forferdelig lange. På en måte prøvde jeg å ignorere graviditeten litt frem til uke 12 (tok selvfølgelig folat, passet på mat ++)

:blomst:

Endret av Mus-Katt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ble det en ticker da.. :P skulle egnetlig vente til jeg var over de skumle 12 ukene men.. shit au! Tickeren og alle terminkalkulatorer jeg har prøvd viser 5+1 pga første dag i forrige mensen... Men jeg har litt lange sykluser og skulle hatt tanta i dag eller i morgen.. så er vel 4+1 ikke 5+1.... MEn får ikke gjort om på det inne på tickeren.... mens termin vil jo si at jeg er 5+1, men mtp når neste mens skulle kommet er jeg 4+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad:

Lenge siden jeg har skrevet her, men jeg har lest! Gratulerer så mye! Endelig, dette fortjener du! Jeg forstår at de negative tankene kommer snikende, men du får prøve å tenke positivt! Denne gangen er det deres tur! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad:

Lenge siden jeg har skrevet her, men jeg har lest! Gratulerer så mye! Endelig, dette fortjener du! Jeg forstår at de negative tankene kommer snikende, men du får prøve å tenke positivt! Denne gangen er det deres tur! :hjerte:

Takk :laugh::danse::hug: jaa prøve å tenke positivt!! At NÅ har vi ventet lenge nok, så nå er det faktisk vår tur :laugh::blomst: Koselig å høre fra deg forresten, alt bra hos deg ? :):hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :laugh::danse::hug: jaa prøve å tenke positivt!! At NÅ har vi ventet lenge nok, så nå er det faktisk vår tur :laugh::blomst: Koselig å høre fra deg forresten, alt bra hos deg ? :):hug::hug:

Absolutt, det er deres tur! Og en junibaby da, perfekt!

Det går veldig fint med meg. Veksler mellom å være flink student, og å smile for meg selv mens jeg tenker på dere :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt, det er deres tur! Og en junibaby da, perfekt!

Det går veldig fint med meg. Veksler mellom å være flink student, og å smile for meg selv mens jeg tenker på dere :hug:

:hug::hug::hug::hug::hug::hug::hug: Du er så god du <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer gravid dagbok snart! Tør bare ikke helt enda :P det kan fortsatt gå fryktelig gærent dette her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud bare over natten så har puppene mine vokst som bare det!! (Her blir det bh shopping etter jobb) og kvisene jeg endelig var kvitt, har kommet tilbake fir fullt =P

Men jeg har en del utflod, så går med konstant angst for at det er tanta som hE kommet... Men hun får ikke komme før etter sommeren!!!

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...