Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88

Hei solstråla det går greit, jeg tar en dag av gangen og kommer i mål keg også! Om det så er med eller uten barn. Sola skinner for oss alle til slutt har jeg hørt! <3 hvordan går det med deg??

Dere kommer til og lykkes, bare vent og se! Det går greit, sykemeldt og kjeder meg, fordi jeg ikke får lov og gjøre noe, men ellers nyter jeg høsten og gleder meg veldig til gran canaria tur i starten av november.

Krysser fingrene for at god følelsen kommer med noe godt for dere denne gangen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere kommer til og lykkes, bare vent og se! Det går greit, sykemeldt og kjeder meg, fordi jeg ikke får lov og gjøre noe, men ellers nyter jeg høsten og gleder meg veldig til gran canaria tur i starten av november.

Krysser fingrene for at god følelsen kommer med noe godt for dere denne gangen :hug:

Så kjedelig å ikke gjøre noe =/ Men bare vent, snart blir det mer en nok å gjøre :) Nyyt tiden du :) Å Gran Canaria tur hørtes helt fantastisk ut! Bare bitte litt misunnelig der gitt :fnise: Jaa jeg håper at NÅ er det vår tur! Det syns jeg faktisk er påtide snart :hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Så kjedelig å ikke gjøre noe =/ Men bare vent, snart blir det mer en nok å gjøre :) Nyyt tiden du :) Å Gran Canaria tur hørtes helt fantastisk ut! Bare bitte litt misunnelig der gitt :fnise: Jaa jeg håper at NÅ er det vår tur! Det syns jeg faktisk er påtide snart :hug::hug:

Det var på tide for lenge siden synes jeg :hug: ja, gleder meg veldig til tur, komme seg litt vekk, shoppe og ligge på stranda:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det tid for testing daaaa? :klem:

Vel tanta skal komme på mandag, men blir ikke noe testing før tanta eventuelt har vært borte en stund :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt fantastisk!!! :bolledeig::strix::hoppendeglad:

Er så utrolig glad på dine vegne!! :nigo:

Takk :laugh::laugh: Klarer egentlig ikke tenke eller føle noe nå... :fnise::fnise::danse: Plutselig fikk jeg for meg at det bare var tull, og at det ikke er sjansj for at en annen test vil slå ut positiv :fnise::danse::nigo::klaske::cry3::cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant?!? Ååååå så gøy! Gratulerer så mye ❤️❤️❤️

Btw, hva skjedde med å ikke teste? 😂

Endret av Siyha
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk jenter!!!!! 😀😀😀😀😀 jeg er helt i ekstase!!! Kjøper cb digital i morgen, selvom jeg fikk tydelig strek i går kveld, ikm er i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant?!? Ååååå så gøy! Gratulerer så mye ❤️❤️❤️

Btw, hva skjedde med å ikke teste? 😂

Haha!! Vel.. Jeg var rimelig sikker på at det hadde gått denne mnd, pga mye sikre symptomer.. Så da testet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...