Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Takk for beroligende ord kjære dere :) jeg vêr det vil ordne seg mtp jobben, men man tenker ofte på praktiske når man skal gjøre noe som opptar mye av tiden din.. Selvom det bare er bagateller iforhold til hva man skal igjennom... Og jeg gruer meg... Gruer meg ekstremt mye... Men i dag har mannen tatt prøve så får vi først og fremst vente på svar på den. :) noen som vet ca tiden det vil ta? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sambo fikk svar mens han var der? De sjekker jo de med en gang, så kom han inn rett etterpå. Fikk ikke mannen din det?

Heldigvis så går det relativt kjapt. Har dere privat klinikk i nærheten? Isåfall tar ikke hver time lang tid :) vi hadde reisevei på ca 2 timer hver vei med bil, så jeg måtte ha hele dagen fri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til ivf klinikken Oslo, den ligger 20 min fra jobben :) nei han fikk ikke svar med en gang, men vi ringte dit og hørte og det skulle komme i posten onsdag eller torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at samboeren er med på privat forsøk :hoppe: Skjønner godt at panikk-tankene kommer, tror det er heeeeelt normalt. Blir som når man begynner å prøve, man lurer jo på hva i all verden man har begitt seg ut på. Men dette kommer til å gå helt bra, dere er sammen om dette og samboeren din kommer helt sikkert til å være en fantastisk støtte :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at samboeren er med på privat forsøk :hoppe: Skjønner godt at panikk-tankene kommer, tror det er heeeeelt normalt. Blir som når man begynner å prøve, man lurer jo på hva i all verden man har begitt seg ut på. Men dette kommer til å gå helt bra, dere er sammen om dette og samboeren din kommer helt sikkert til å være en fantastisk støtte :kose:

Ja det var en enorm lettelse da vi hadde den praten, og kom frem til at privat hjelp var det vi skulle satse på. . Ja jeg tror også denne panikken jeg våknet med i dag er normalt for de som skal igjennom dette, jeg føler meg liksom mer "trist" nå en jeg har gjort hele prøveperioden hittil.. Muligens det har noe med at vi nå begge virkelig har insett at vi MÅ få hjelp for å få det til, eller at det ble litt mer aktauelt etter praten med mannen, og at jeg endelig har fått han til å forstå at vi trenger hjelp og at det ikke er en skam å måtte få hjelp.. Som gjør at jeg endelig "slapper litt av" og er så lettet at jeg bare falt helt ned i kjelleren... Nei jeg vet ikke.. Men vondt, ja det gjør det..

men nå er det håp, nå står vi sammen igjen og nå skal det skje noe ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Innom for og si hei :blomst:

Håper ting klaffer raskt for dere, nå som dere har blitt enige om og får hjelp :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for og si hei :blomst:

Håper ting klaffer raskt for dere, nå som dere har blitt enige om og får hjelp :hug:

Takker for det :) jaa håper ting går raskt nå :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra mannen er med på privat! Dette kommer til å gå så fint :) Det er jeg sikker på! Krysser fingrene og heier på dere :hoppe:

Spennende med prøveresultat av mannen. Sikkert nervepirrende å gå å vente.. Har du fått TR enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fingerkryssing :D jaa veldig deilig vi endelig har funnet en løsning som passer oss begge :D ingen tante her enda nei.. Tok en gravi test i går kveld, men den var blenda hvit gitt.. Dersom det var EL som kom når jeg plutselig hadde el slim, så var det en uke siden på lørdag og da er jeg ikke mer en 8/9 dpo.. Men der blir bare synsing og gjetning... Vi må bare vente å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mannen fått svarene sine, og de var fine :) Alt så visst bra ut både på antall, og volum og det ene med det andre :) Så da er det jeg som er problemet, nå er ihertfall det bevist. kanskje de tar meg litt mer på alvor nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Jeg tror spira vil sitte med riktig kosthold, litt trimming og sunne verdier.. At man har det bra med seg selv og livet man lever.. :) det ordner seg snart skal du se :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror spira vil sitte med riktig kosthold, litt trimming og sunne verdier.. At man har det bra med seg selv og livet man lever.. :) det ordner seg snart skal du se :kose:

vel, det trodde jeg også før.. Men vi lever veldig sunt, og har stort sett altlid gjort det. begge trener jevnlig og har gjort dette en lenger periode. Og noen ganger må man bare innse at det er noen ting man ikke har kontroll på selv, og noen ganger må man bare innse at det ikke er alt man kan fikse selv, noen ganger i livet må man bare ha litt hjelp :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk beskjed om at det ikke var noe i veien. Men for noen så går det bare ikke - uforklarlig barnløshet. Noen trenger hjelp, selv om alt er som det skal.

Har dere kontaktet klinikken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi fikk beskjed om at det ikke var noe i veien. Men for noen så går det bare ikke - uforklarlig barnløshet. Noen trenger hjelp, selv om alt er som det skal.

Har dere kontaktet klinikken?

ja desverre.. og det er skikkelig kjipt.. jeg mener.. kan de ikke ihvertfall inne noe galt da :P så man har noe å forholde seg til :fnise::fnise: Vi har ikke tatt kontakt med de enda, jeg skal til gynekologen i starten av april og høre litt med henne, og sjekke opp den cysen igjen, evetuelt høre om jeg burde operere den bort, a jeg selv tror at den kanskje er det som stopper oss fra å få det til, mtp at vi fikk det til i pp1, men så mistet og da oppsto den cysten, og etter det har det ikke gått.. men mulig det bare er tenking fra min side, og at vi bare hadde ekstremt flaks i pp1.. Mulig at ved å operere den ut, vil vi kanskje få det til på egenhånd.. ikke vet jeg.. men jeg er ihvertfall glad for at vi begge nå er åpene for hjelp. og dersom hun gynekologen anbefaler å ikke ta vekk cysten, da det kan ødelegge ene egglederen, men heller prøve insemeniering eller noe annet... ja da gjør vi det.. så alt er litt usikker nå, men vi er ihvertfall nærmere målet en på lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det kom tanta, på syklusdag 43!! Da blir det oppstart av førse pp med cb fertilitetsmonitor :D det blir spennende :laugh::laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for tr!

Har ikke satt meg helt inn i cb fertilitetsmonitor; man måler hver dag med urinprøve? Legger man inn eventuelle observasjoner av f.eks. el-slim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at tanta har kommet på besøk så dere kan gå i gang igjen snart :D spennende med den cb monitoren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...