Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

kan hende syklusen din tuller litt?? ikke for å være "slem", men jeg tror kanskje du kjenner så veldig mye etter symptomer, at de bare dukker opp, uten å være der om du skjønner :) men jeg tror det er veldig normalt, kommer helt sikkert til å være sånn selv ! du får bare holde ut i åtte dager til, jeg er veldig spent! :D for jeg tror jo det kaaan være noe også.. :hug:

Du har nok sikkert helt rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så dum...!!!

Jeg måtte jo så klart google : positiv test 6 dpo... Og jeg fikk jo så klart opp at noen hadde fått denne positiv... <Såååå dum som jeg er, så måtte jeg jo teste.. så klat den var negativ, who am i kidding.!?!?

Å joda, skuffelsen var like så stor og håper forsvant.. HVorfor i alle dager kan jeg ikke slutte å være så utorlig dum !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de færreste har det, men jeg skjønner jo at man er utrolig håpefull! jeg testet også 1 uke dpo første gang... :) Sånn er livet som desperat prøver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dum...!!!

Jeg måtte jo så klart google : positiv test 6 dpo... Og jeg fikk jo så klart opp at noen hadde fått denne positiv... <Såååå dum som jeg er, så måtte jeg jo teste.. så klat den var negativ, who am i kidding.!?!?

Å joda, skuffelsen var like så stor og håper forsvant.. HVorfor i alle dager kan jeg ikke slutte å være så utorlig dum !?

Du er nok ikke den første eller den siste. Jeg har jo lik IKM som deg denne mnd og jeg har bestemt meg for å vente til over neste helg før jeg tester. Vi får nå se om jeg klarer det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke den første eller den siste. Jeg har jo lik IKM som deg denne mnd og jeg har bestemt meg for å vente til over neste helg før jeg tester. Vi får nå se om jeg klarer det :P

Det anbefaler jeg på det sterkeste!! Jeg gikk helt ned i kjelleren jeg nå.... SÅ utrolig teit gjort av meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de færreste har det, men jeg skjønner jo at man er utrolig håpefull! jeg testet også 1 uke dpo første gang... :) Sånn er livet som desperat prøver!

Man blir jo helt desperat ja! Og ja, som du sier de aller aller færreste får to streker så tidlig... Men jeg falt alikevel helt ned i kjelleren... Den sa liksom bare pang, tiltross for at jeg var enig med meg selv om at jeg ikke skulle tenke på hva testen viste, og at jeg var klar over at den unne blir negativ... Men alikevel sa det bare pang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så dum...!!!

Jeg måtte jo så klart google : positiv test 6 dpo... Og jeg fikk jo så klart opp at noen hadde fått denne positiv... <Såååå dum som jeg er, så måtte jeg jo teste.. så klat den var negativ, who am i kidding.!?!?

Å joda, skuffelsen var like så stor og håper forsvant.. HVorfor i alle dager kan jeg ikke slutte å være så utorlig dum !?

Du er ikke dum, du er utålmodig og spent! :) Men se positivt på det... du kan fortsatt få to blå når IKM kommer!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke dum, du er utålmodig og spent! :) Men se positivt på det... du kan fortsatt få to blå når IKM kommer!! :blomst:

Det er veldig sant! Men akkurat nå føles alt bare mørkt og tungt.. og jeg merker nå hvor utrolig sliten og lei jeg er... Helt utrolig hvor lite som skal til før hele verden krasjer... TEnk deg selv om jeg får tr denne mnd... Da vet jeg faktisk ikke hvordan jeg skal komme meg opp igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også går det en liten time og livet er plutselig tipp topp igjen! DA sambo kom hjem med dispensercola fra mc donalds. ( beste jeg vet) Fordi han hadde hørt at jeg var litt nede på telefonen :fnise::danse: Nå har jeg skikkelig kramper/smerter i leggene.. Klarer ikke ligge på sofaen engang, må opp og gå.. (kanskje skoene mine ikke er så gode lenger :S) De har aldri plaget meg før.... Ha en god natt a dere kg damer :blomst: :blomst: Dere gjør alle sammen hverdagen litt lysere :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig sant! Men akkurat nå føles alt bare mørkt og tungt.. og jeg merker nå hvor utrolig sliten og lei jeg er... Helt utrolig hvor lite som skal til før hele verden krasjer... TEnk deg selv om jeg får tr denne mnd... Da vet jeg faktisk ikke hvordan jeg skal komme meg opp igjen...

Tenk positivt! :) Jeg skal ikke si at jeg skjønner hvordan du har det, for jeg har ikke begynt testing osv enda, men jeg forstår fortvilelsen din . Og kommer mensen denne måneden... ja, da prøver dere videre :) Til slutt, så vil ei spire feste seg, og det er den dagen du skal tenke på! Stor klem fra meg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk positivt! :) Jeg skal ikke si at jeg skjønner hvordan du har det, for jeg har ikke begynt testing osv enda, men jeg forstår fortvilelsen din . Og kommer mensen denne måneden... ja, da prøver dere videre :) Til slutt, så vil ei spire feste seg, og det er den dagen du skal tenke på! Stor klem fra meg :hug:

er du klar over hvilket herlig menneske du virker til å være?? Du har hjulpet meg igjennom mang en kjip dag og jeg takker deg fra hjertet mitt kjære missdior*klem* Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hvilken pp er du i nå?

Sender deg en klem og optimistiske gode tanker :klem:

Hold på motet frem til ikm. Etter hva jeg har lest, så er det ytterst sjelden å teste positivt så tidlig!

Egget fester se mellom alt fra 6 til 10 (også 12) dpo.. Det vil da være umulig å få positiv test før den tid!

Prøv å hold hodet kaldt, og ikke test før ETTER ikm.. en blir ikke mer gravid av å teste før ikm, selv om man er annig og utålmodig :) har gått på mange smeller selv skal du vite!

Men igjen, om det ikke har klaffet denne pp, så er det mye trøst og medlidenhet å hente fra KG-damene. Særlig vi som også prøver..

Det er sårt, tungt og ikke alltid like lett å kjenne optimisme, håp og styrke om å fortsette prøvingen, men når man alikevel nærmer seg el - så er man somregel klar for en ny runde :klem:

Spiren sitter når den og kroppen er klar for det :) vil påstå at alt skjer for en grunn, og dersom man gir opp - så blir en ihvertfall ikke gravid.

Masse lykke til videre kjære deg :klem: du har fortsatt oddsen på din siden i nåværende pp! :)

Endret av roseduft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken pp er du i nå?

Sender deg en klem og optimistiske gode tanker :klem:

Hold på motet frem til ikm. Etter hva jeg har lest, så er det ytterst sjelden å teste positivt så tidlig!

Egget fester se mellom alt fra 6 til 10 (også 12) dpo.. Det vil da være umulig å få positiv test før den tid!

Prøv å hold hodet kaldt, og ikke test før ETTER ikm.. en blir ikke mer gravid av å teste før ikm, selv om man er annig og utålmodig :) har gått på mange smeller selv skal du vite!

Men igjen, om det ikke har klaffet denne pp, så er det mye trøst og medlidenhet å hente fra KG-damene. Særlig vi som også prøver..

Det er sårt, tungt og ikke alltid like lett å kjenne optimisme, håp og styrke om å fortsette prøvingen, men når man alikevel nærmer seg el - så er man somregel klar for en ny runde :klem:

Spiren sitter når den og kroppen er klar for det :) vil påstå at alt skjer for en grunn, og dersom man gir opp - så blir en ihvertfall ikke gravid.

Masse lykke til videre kjære deg :klem: du har fortsatt oddsen på din siden i nåværende pp! :)

hei kjære deg <3 dere er fryktelig gode å ha altså!! Jeg er i PP 6. Kind of. Jeg gikk jo gravid i en mnd ca. Leste mer på nettet i går og har vel innsett at testen kunne nok ikke blitt positiv i går uansett.. Men så tenker man da: hva om EL var tidligere, skulle den ikke da slått ut? Men jeg kan ikke tenke sånn! Det ordner seg nok :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken pp er du i nå?

Sender deg en klem og optimistiske gode tanker :klem:

Hold på motet frem til ikm. Etter hva jeg har lest, så er det ytterst sjelden å teste positivt så tidlig!

Egget fester se mellom alt fra 6 til 10 (også 12) dpo.. Det vil da være umulig å få positiv test før den tid!

Prøv å hold hodet kaldt, og ikke test før ETTER ikm.. en blir ikke mer gravid av å teste før ikm, selv om man er annig og utålmodig :) har gått på mange smeller selv skal du vite!

Men igjen, om det ikke har klaffet denne pp, så er det mye trøst og medlidenhet å hente fra KG-damene. Særlig vi som også prøver..

Det er sårt, tungt og ikke alltid like lett å kjenne optimisme, håp og styrke om å fortsette prøvingen, men når man alikevel nærmer seg el - så er man somregel klar for en ny runde :klem:

Spiren sitter når den og kroppen er klar for det :) vil påstå at alt skjer for en grunn, og dersom man gir opp - så blir en ihvertfall ikke gravid.

Masse lykke til videre kjære deg :klem: du har fortsatt oddsen på din siden i nåværende pp! :)

hei kjære deg <3 dere er fryktelig gode å ha altså!! Jeg er i PP 6. Kind of. Jeg gikk jo gravid i en mnd ca. Leste mer på nettet i går og har vel innsett at testen kunne nok ikke blitt positiv i går uansett.. Men så tenker man da: hva om EL var tidligere, skulle den ikke da slått ut? Men jeg kan ikke tenke sånn! Det ordner seg nok :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart helg. Finn på noe med din kjære. Kos dere sammen og nyt at det er helg og at dere har hverandre. Det hjelper å tenke litt på andre ting.

Håper helgen din blir flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere er så gode hele gjengen her!! Har ikke ord en gang! I dag har det vært (er) en lang dag på jobb med mye mas og stress! Veldig glad det er fredag:) har også hatt mensen smerter så og si i hele dag. Veldig on/of føler også ett trykk\press i nederste del av magen.. Skulle egentlig ønske jeg var forskjølet :P var sånn jeg fant ut at jeg var gravid sist gang, da trykket det nemmelig til nede i livmoren når jeg snøt meg i nesa :P Hahaha jeg håper enda og det er ihvertfall noe som skjer nede i magen, det er sikkert og visst. I går kveld var jeg så oppblåst at jeg ikke fikk igjen buksa en gang uten at det gjorde fryktelig vondt :P *håpe håpe håpe håpe håpe håpe*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du klar over hvilket herlig menneske du virker til å være?? Du har hjulpet meg igjennom mang en kjip dag og jeg takker deg fra hjertet mitt kjære missdior*klem*

At jeg skal være så lettrørt da... tusen takk for fine ord, fionel! :) Jeg vil bare at du skal ha en positiv tankegang, ellers blir jo hele prøvingen et mas, og det er jo ikke noe morsomt. Også vil jeg jo at du skal ha det bra! :blomst: KLEEEM tilbake! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene, Fionel!

Min mor har fått 4 barn, og det var 4 helt forskjellige symptom-runder og graviditeter. Det er aldri godt å vite hva som er på ferde i denne rare kroppen vår :hjerte:

Slapp av, og ta deg ei rolig helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi det stikker i livmoren/magen når jeg hoster :D det gjør det aldri! Er også Stein hard nederst i magen :D syyyymptomer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...