Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Jeg vil tro at siden du har hatt noen runder med mensen siden SA, så har nok kroppen renset seg godt. Jeg har også 1-2 dager med brunlig utflod på slutten av hver mens, så det tror jeg er veldig normalt.

Men er du usikker, så synes jeg at du skal bestille - iallfall en GU :)

:klemmer:

Jada har hatt omtrent fire normale mensen perioder etter SA'n Og det er normalt blod, normal mengde blod osv... Men du vet hvordan det er med disse tankene man får seg selv til å tenke på.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner jeg veldig godt :klemmer: Det er veldig spennende å følge med på deg nå, altså :)

hehe, veldig spent selv nå altså!! Og denne perioden her skal man ikke si noe på innsatsen ihvertfall! Tenker mer og mer at det er det som har ødelagt for oss tidligere perioder, fordi vi KUN har hatt sex ett par dager rundt det jeg trodde/tror var el. ( fulgte KUN app'n min) Men denne perioden gjør vi som vi gjorde første gang vi ble gravide, nemmelig sex konstant! hahaha

Tenker jeg git det et par mnd til, før jeg eventuet kontakter gu :)

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var søndagen her igjen og jobben er rett runt hjørnet. Jeg kjenner jeg begynner å bli stressa, jeg tror jeg har alt for mye tro på at DENNE Mnd, ja da klaffer det! VI som har vært SÅ Flinke med sengekosen. Ja da MÅ Det jo sitte.. right.?

ÆSj det kommer til å bli en lang nedoverbakke dersom det ikke går denne mnd heller, jeg er lei! I går satt jeg og mannen og snakket om barnenavn ( av en eller annen grunn) Vi hadde sånn fint øyeblikk, men så klarte så klat jeg å ødelegge det ved å si at: Tenk om vi ikke kan få ban da?? tenk om vi aldri vil ha noen å gi ett navn til? Og da ble sambo bare irritert og sa at jeg ikke måtte tenke sånn! jaaaa, kan du venligst fortelle det til hjernene min da eller!? FORDI JEG KAN IKKE STYRE TANKENE MINE!!!

æsj I got the sunday blues.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

:hug:

Skjønner at det er tungt Fionel. Har akkurat de samme tankene. Og det hjelper dessverre lite at samboer sier at man ikke skal tenke sånn. Det er som du sier umulig å styre de tankene. Hadde vært deilig om man kunne det.

Du får trøste deg med at når man jobber går tiden fortere enn når man sitter hjemme så får man kanskje litt fred fra alle tankene som svirrer rundt.

Håper du snart blir gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hvordan du har det. Jeg tenker sånn i perioder jeg og. Da er det veldig godt å få snakket med mannen om det. Ikke bare for å få luftet tankene mine, men også for at vi begge vet hvor den andre står i forhold til alternative løsninger hvis det mot formodning ikke skulle bli en baby av prøvingen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fionel!! nei! sånn er det ikke lov til å tenke. ting tar tid, og når man virkelig ønsker noe, så tar det gjerne enda lengre tid. ikke gi opp, og det er overhodet ikke lov til å tenke slike tanker. alt ordner seg, og det vet du :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg ikke må tenke sånn. Men det er så vanskelig =/ Du hører om "alle" som mister, men hvor spiren sitter igjen med en gang... jaha...??? ikke her ihvertfall :( MEn det kommer nok hit også :rolleyes: :rolleyes: :dry:

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir Fionel! :) det er jeg helt sikker på! :) Selv om det ikke har gått veien, så har du jo vært gravid før :) jeg heier på dere! :):duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tok jeg nettopp en EL test (fra billigtester) og teststreken ble svak, men jeg syns igrunn ikke at kontroll streken ble så veldig sterk heller. :S Vanskelig å forklare.... Første gang jeg har brukt el test, så mye mulig jeg har gjort helt feil også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir Fionel! :) det er jeg helt sikker på! :) Selv om det ikke har gått veien, så har du jo vært gravid før :) jeg heier på dere! :):duskedame:

:klem1: :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går etter sexvar det akkurat som det var trykk i eggstoklene og når jg våknet i dag stakk det i livmor og er skikkelig om i korsryggen.. Kanskje dette er tegn på at el har vær\kommer\er. :D har også ekstremt halsbrann i dag, men det kan jo bare bety at jeg begynner å bli syk eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God lørdag folkens! Jeg kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke var til gu ettre at vi mistet.. Vi var der når vi mistet ( var jo sånn vi fikk vite t det i magen var dødt) og hun sa fosteret var så lite som 5 uker og hadde vært dødt i magen i litt under 3 uker.. Men hun så at jeg hadde begynt å blø litt, og sa at siden det var så tidlig sa så ville det komme ut av seg selv. Jeg begynte og blø mer og mer, og det kom ut store klumper igjennom en ukes tid. Før det var over..

Mensen kom tilbake etter ca 5 uker ( mener jeg det var) og holdt seg nogenlunde stabil. Forrige mnd kom den noen dager på overtid, og på slutten hadde jeg brunlig utflod i en 2-3 dager.

Jeg begynner å bli redd for grunnen til at vi ikke har blitt gravide kn være fordi det er noen rester igjen, det skal jo ikke være det når man har en sa såpass tidlig, og det gikk 3 uker etter den døde, for så å komme ut masse og raskt.. Jeg fossblødde jo i flere dager. Men så begynner man å tenke, og man leser på nettet... Men tanken på å skulle gå å ta en innvendig ultralyd er fæl, jeg har så lite lyst.. Jeg har alt for mange minner fra det stedet =/

Hva tenker dere?

Svarer seint på denne jeg, har ikke vært her inne siden før helgen!

Ble du ikke innkalt til kontroll uka etter det skjedde? Jeg fikk et skriv med masse info om selve aborten og prosedyren med å utstøte det da jeg var der første gangen, også sto det at det var rutine å ta kontroll en uke etterpå. Dette hørte jeg ikke noe til da jeg var der første gangen, så jeg reiste hjem. Ette noen dager begynte jeg å bekymre meg, så jeg ringte til avdelinga jeg lå på for å spørre om det ikke va normalt å komme til kontroll, men fikk da beskjed om å henvende meg til poliklinikken. Da jeg ringte poliklinikken sa de jeg måtte snakke med avdelingen....... Til slutt innrømte de at det hadde skjedd en systemsvikt, så jeg fikk komme inn. Så mye tull og rot. Jeg måtte faktisk kjempe og MASE for å få komme til den rutinemessige kontrollen. Er ikke fornøyd med den elendige oppfølgingen i det hele tatt!! Jeg hadde nok med sorgen og skuffelsen, om jeg ikke skulle mase på sykehuset i tillegg for noe som er deres jobb å følge med på!

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg Fionel. Du har hatt flere menstruasjoner og fått renset deg skikkelig. Tror du kan slå fra deg tanken på at det skal ligge rester igjen.

Lykke til videre med prøvingen, jeg er stadig innom og holder meg oppdatert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svarer seint på denne jeg, har ikke vært her inne siden før helgen!

Ble du ikke innkalt til kontroll uka etter det skjedde? Jeg fikk et skriv med masse info om selve aborten og prosedyren med å utstøte det da jeg var der første gangen, også sto det at det var rutine å ta kontroll en uke etterpå. Dette hørte jeg ikke noe til da jeg var der første gangen, så jeg reiste hjem. Ette noen dager begynte jeg å bekymre meg, så jeg ringte til avdelinga jeg lå på for å spørre om det ikke va normalt å komme til kontroll, men fikk da beskjed om å henvende meg til poliklinikken. Da jeg ringte poliklinikken sa de jeg måtte snakke med avdelingen....... Til slutt innrømte de at det hadde skjedd en systemsvikt, så jeg fikk komme inn. Så mye tull og rot. Jeg måtte faktisk kjempe og MASE for å få komme til den rutinemessige kontrollen. Er ikke fornøyd med den elendige oppfølgingen i det hele tatt!! Jeg hadde nok med sorgen og skuffelsen, om jeg ikke skulle mase på sykehuset i tillegg for noe som er deres jobb å følge med på!

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg Fionel. Du har hatt flere menstruasjoner og fått renset deg skikkelig. Tror du kan slå fra deg tanken på at det skal ligge rester igjen.

Lykke til videre med prøvingen, jeg er stadig innom og holder meg oppdatert ;-)

nei fikk ingen ting.. Ikke skriv en gang! Fikk også elendig oppfølging, og jeg gjorde alt sammen privat! De rotet bort de første hcg prøvene mine, og dette informerte de om etter masse mas og 3 dager etter at jeg var lovet beskjed om det sank eller steg! Etter mye om og men, måtte jeg inn og ta hcg prøver en gang til! "Helsigvis" visste jeg at det var en sa fordi jeg leste rundt på nettet... Eg fikk ingen info skriv eller noe som helst.. Og alt dette betalte jeg oppimot 2000 kr for...... Helt sykt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei fikk ingen ting.. Ikke skriv en gang! Fikk også elendig oppfølging, og jeg gjorde alt sammen privat! De rotet bort de første hcg prøvene mine, og dette informerte de om etter masse mas og 3 dager etter at jeg var lovet beskjed om det sank eller steg! Etter mye om og men, måtte jeg inn og ta hcg prøver en gang til! "Helsigvis" visste jeg at det var en sa fordi jeg leste rundt på nettet... Eg fikk ingen info skriv eller noe som helst.. Og alt dette betalte jeg oppimot 2000 kr for...... Helt sykt!

Er det mulig?! Blir forbanna over å lese dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Så forskjellig det er. Jeg ringte privat ul med en gang jeg begynte og blø. Fikk time noen timer senere. Der kunne hun se jeg hadde en sa. Jeg betalte 500kr, hun ba meg komme tilbake litt over en uke, for å være sikker på at alt var ute. Denne gang hørte til forje gang,så betalte ingenting da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bildet fra EL testen i dag. Den er svakere i dag. Men det kan jo også ha noe å gjøre med at jeg kan ha testet feil eller lignende :) Ihvertfall velger jeg da å gå ut i fra at at jeg hadde EL torsdag/fredag eller noe sånt :) Eller hva tror dere ?

(Ser også at det ble en teit skygge av telefonen min der :P haha

post-32483-0-16431800-1358790293_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...