Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Kjære Fionel.

Det er med tungt hjerte jeg leser dagboken din, jeg kjenner smerten din på min egen kropp. Det gjør så vondt å miste den etterlengtede spiren. Alle drømmene og håpet forsvant like fort som de kom, og man innser at man ikke vet hva man hadde før man mistet det (hvertfall i mitt tilfelle). Føler meg så tom, så uendelig tom...

Her kommer jeg til å følge med! Ønsker deg alt godt og håper du og din kjære blir gravide igjen snart.

Kan jeg forresten spørre hvor lang tid det tok fra SA til du fikk mensen?

Klem fra meg :klemmer:

Hei kjære kjære deg <3 Smerten er vond ja! Den er nesten uutholdelig til tider! tillat deg å kjenn på alle følelsene du føler, det er viktig. Jeg fikk vel mensen igjen omtrent 6 uker etter vi mistet, men da var den helt merkelig.. SÅ jeg vet egentlig ikke om det kan kalles mensen eller ei. Har dere tenkt til å prøve igjen med en gang? Du kan også prøve før du får mensen igjen, mange som blir gravide før de i det hele tatt rekker å få tilbake mense. Noen anbefaler deg å vente, men det er kun for at det da skal bli lettere å finne termindato ved å regne seg tilbake, men dette kan lett finnes ut av på en eventuell Ul :) Ønsker deg lykke til videre, og all hell og lykke :blomst::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har grått mye og tror det er sunt for sjela. Men gruer meg til å starte hverdagen igjen i en hektisk jobb som jeg ikke trives i. Gruer meg til å late som ingenting har hendt.. Hvordan går det med deg da? Har lest hele dagboka og jeg føler virkelig med deg <3

Vi har tenkt å prøve igjen så raskt det lar seg gjøre. Men vi ble råda til å vente minst 1 menstruasjon med tanke på å bli kvitt alle rester, for å unngå at neste foster skal ta skade. Jeg er veeeeldig utålmodig, tripper nesten her jeg sitter.

Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Fikk du testa med el test idag eller? :)

Og hvilken dag i syklusen er du på? Håper annenhverdag sexen treffer blink uansett ! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du testa med el test idag eller? :)

Og hvilken dag i syklusen er du på? Håper annenhverdag sexen treffer blink uansett ! :lur:

innså vel at jeg kjøpte for få el tester til å i det heletatt få noe system med testene. Sååå vi prøver med sex annenhver dag og håper det går igjen :) var sånn det klaffet første gang! Og dersom el skulle vært i dag. (Slim,stikking,og smerter) så har vel vi så og si bomma de siste mnd ved å kun beregne med appen min) om det så stemmer, og det nå skulle klaffe ved sex så ofte... Ja da vet jeg ikke hva jeg skal tenke.... Ang hvor jeg er i syklusen er det 12 dager siden første dag av forrige tr.. (Det er mulig å ha eggløsning så "tidlig" i syklusen eller?..) Litt usikker på hva man sier da:P jeg er kun kjent i dpo land :P Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har grått mye og tror det er sunt for sjela. Men gruer meg til å starte hverdagen igjen i en hektisk jobb som jeg ikke trives i. Gruer meg til å late som ingenting har hendt.. Hvordan går det med deg da? Har lest hele dagboka og jeg føler virkelig med deg <3

Vi har tenkt å prøve igjen så raskt det lar seg gjøre. Men vi ble råda til å vente minst 1 menstruasjon med tanke på å bli kvitt alle rester, for å unngå at neste foster skal ta skade. Jeg er veeeeldig utålmodig, tripper nesten her jeg sitter.

Klem :-)

gråting er bare Sunt! Hvordan det går her er veldig opp og ned, kommer Ann på dagen og menneskene jeg møter :) nå venter vi bare på to streker igjen, og håper på det før mai. (Da vi egentlig skulle ha termin) det blir nok en sår mnd uansett... Vet du, for meg var det en lettelse å komme tilbake på jobb. Få noe annet å fokusere på:) ja det med å vente må du nesten ta stilling til selv, vi begynte rett på med tillatelse av legen.. Jeg tror ikke kroppen tar imot en ny graviditet før den er klar <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en hel haug på billigteste.dk :jepp: Mulig den finnes en tilsvarende side på norsk også..

Slim, stikk og smerter høres absolutt ut som EL! Håper det klaffer for dere nå, Fionel!

Ingen grunn til å henge her inne nå! Løp og.. :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

innså vel at jeg kjøpte for få el tester til å i det heletatt få noe system med testene. Sååå vi prøver med sex annenhver dag og håper det går igjen :) var sånn det klaffet første gang! Og dersom el skulle vært i dag. (Slim,stikking,og smerter) så har vel vi så og si bomma de siste mnd ved å kun beregne med appen min) om det så stemmer, og det nå skulle klaffe ved sex så ofte... Ja da vet jeg ikke hva jeg skal tenke.... Ang hvor jeg er i syklusen er det 12 dager siden første dag av forrige tr.. (Det er mulig å ha eggløsning så "tidlig" i syklusen eller?..) Litt usikker på hva man sier da:P jeg er kun kjent i dpo land :P

Skal bli spennende å følge deg :)

Eneste gang jeg har fått utslag på tester var forrige syklus...6 smileys på rad, som fikk meg til å ta en tiiiiidlig graviditetstest - slo ut positivt i flere dager, for å bli svakere og svakere mot ikm, hvor tr dukket opp og gjorde meg oppmerksom på at det var en sa eller kjemisk..

Vil råde deg til å innvister i cdb sine el-tester hadde jeg vært deg, så slippen en å måtte tolke streker - som i mitt tilfelle den ene mnd jeg gjorde det ble helt tullete...synsing er så kjeeedelig.. Bedre med svar svart på hvitt, både med el tester og graviditetstester :) kjøpte dem billig på ebay..

Dersom syklusen din er på rundt 26 dager, så er el idag helt på slaget mtp på lutefasen som somregel er på 14 dager.. alt i fra 10-16 er visst normalt..

Er jo "garantert" å treffe el med sex annen hver dag, men selv om både sæd og egg er i samme "rom" på rett tid, så resulterer desverre ikke dette alltid i graviditet uansett...kjedelig å vite? JA!...............

Håper på en spire innen mai for oss alle kg-prøvere :hjerte:

Sender deg en HAU med baby støv :strix::hjerter_rundt::duskedame:

Endret av roseduft
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli spennende å følge deg :)

Eneste gang jeg har fått utslag på tester var forrige syklus...6 smileys på rad, som fikk meg til å ta en tiiiiidlig graviditetstest - slo ut positivt i flere dager, for å bli svakere og svakere mot ikm, hvor tr dukket opp og gjorde meg oppmerksom på at det var en sa eller kjemisk..

Vil råde deg til å innvister i cdb sine el-tester hadde jeg vært deg, så slippen en å måtte tolke streker - som i mitt tilfelle den ene mnd jeg gjorde det ble helt tullete...synsing er så kjeeedelig.. Bedre med svar svart på hvitt, både med el tester og graviditetstester :) kjøpte dem billig på ebay..

Dersom syklusen din er på rundt 26 dager, så er el idag helt på slaget mtp på lutefasen som somregel er på 14 dager.. alt i fra 10-16 er visst normalt..

Er jo "garantert" å treffe el med sex annen hver dag, men selv om både sæd og egg er i samme "rom" på rett tid, så resulterer desverre ikke dette alltid i graviditet uansett...kjedelig å vite? JA!...............

Håper på en spire innen mai for oss alle kg-prøvere :hjerte:

Sender deg en HAU med baby støv :strix::hjerter_rundt::duskedame:

bedre med svar svart på hvitt ja! Uff ingen god opplevelse du hadde der da :( ja om syklusen plutselig har gått fra 30 til 26 dager så stemmer det :s i fag er jeg også kvalm og uvel, noe som jeg pleier å være rundt el
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL! :strix:

er enig i at digital eltest er helt genialt! :) det er som roseduft sier :) slipper å synse og tro om den er positiv eller ikke :)

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL! :strix:

er enig i at digital eltest er helt genialt! :) det er som roseduft sier :) slipper å synse og tro om den er positiv eller ikke :)

er det noe man kjøper på apoteket eller kan det kjøpes på nettet ? Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

er det noe man kjøper på apoteket eller kan det kjøpes på nettet ?

Begge deler :) men ca halve prisen på ebay! :)

Kan sende deg en link senere ikveld, så kan du bestille til neste mnd dersom spira ikke allerede sitter nå :lur:

Happy huuuuumping :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler :) men ca halve prisen på ebay! :)

Kan sende deg en link senere ikveld, så kan du bestille til neste mnd dersom spira ikke allerede sitter nå :lur:

Happy huuuuumping :danse:

jaa takk :D heheh jo takk for det ! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

innså vel at jeg kjøpte for få el tester til å i det heletatt få noe system med testene. Sååå vi prøver med sex annenhver dag og håper det går igjen :) var sånn det klaffet første gang! Og dersom el skulle vært i dag. (Slim,stikking,og smerter) så har vel vi så og si bomma de siste mnd ved å kun beregne med appen min) om det så stemmer, og det nå skulle klaffe ved sex så ofte... Ja da vet jeg ikke hva jeg skal tenke.... Ang hvor jeg er i syklusen er det 12 dager siden første dag av forrige tr.. (Det er mulig å ha eggløsning så "tidlig" i syklusen eller?..) Litt usikker på hva man sier da:P jeg er kun kjent i dpo land :P

Hei Fionel :)

Vi gjorde det annenhver dag fra da jeg sluttet å blø fra tanta, så si fra 8-9 dager fra første mensdag, og så spesielt de dagene det verket litt på sidene, hva jeg antok er eggstokkområdet, la vi også inn annenhver dag, men hver dag på de mindre "slimete" dagene i tilfelle det da var greit å prøve litt mer kvantitet også. Alle gangene jeg har blitt gravid har det iallefall funket raskt på denne måten med annenhver dag.

Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Fionel :)

Vi gjorde det annenhver dag fra da jeg sluttet å blø fra tanta, så si fra 8-9 dager fra første mensdag, og så spesielt de dagene det verket litt på sidene, hva jeg antok er eggstokkområdet, la vi også inn annenhver dag, men hver dag på de mindre "slimete" dagene i tilfelle det da var greit å prøve litt mer kvantitet også. Alle gangene jeg har blitt gravid har det iallefall funket raskt på denne måten med annenhver dag.

Krysser fingrene for deg :)

det er det jeg håper på :D :D jeg har en god følelse denne mnd! (Men det har jeg jo forsåvidt hver mnd :P)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tirsdag og vi en dag nærmere helg! I går når jeg la meg var jeg så kvalm at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Hjalp med tørt knekkebrød og vann da :D sikkert ett tegn på el! Det eneste som er dumt med at jeg har NULL kontroll på syklusen denne mnd er at jeg ikke aner når jeg kan begynne P teste. Det er nok uansett for tidlig før i februar, så får vi se da:P har dere hatt en fin mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det er lurt å begynne å teste en uke før el, spesielt når man faktisk ikke vet når den kommer :)

Jeg har en finfin tirsdag, for det er vel ikke mandag lengre? Hihihi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med god følelse!!

Dersom det ikke skulle klaffe, så er jeg enig med Pyntestøv; begynn å teste med EL tidlig, slik at du kan skrive opp syklusen din :jepp:

MEN - nå skal det jo klaffe, så samma det :lur:

MASSE BABYSTØV TIL DERE:

:duskedame::hoppendeglad::skya::hjertesmil::blomst::babysmokk::heiajente::tommelsmil::tommel::hoppe::sexy::strix::tommelopp::danser::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også bruker å bli litt kvalm og rar i magen når jeg har EL, så er nok sikkert det du har :D

Annenhver dag her også så fort tante rød drar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...