Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

. Haha ja kjennes ut som jeg har fått meg en skikkelig boob job her jeg sitter :P var smertefullt og sminke meg når jeg tok opp armene :P

Dette høres kanskje teit ut, men jeg og vil :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puppevondten kom tidlig her i gården også. Og en helt annerledes murring i livmora enn ved mensen. Krysser fingra for at dere får en pos test snart :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vi var innom 2 apotek, begge så dumt på meg når jeg spurte etter pregnancy test, gikk så langt at jeg slo det opp på telefonen med Google transalate og viste med magen min... HAHAHAHA... Litt flau i kø der kan du si.. MEN tror du ikke de begge stedene sa at sånt solgte de ikke, når jeg spurte de hvor jeg kunne kjøpe sånt sa de bare: see doctor, see doctor.... Jeg blir GAL.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres kanskje teit ut, men jeg og vil :gjeiper:

. Boobsa eller smerten?? Hihihi neida!!! Jeg vil også ha dette, dersom det viser seg å være godt for noe :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på dette med fyrverkeriet. Det var alltid et av mine første tegn selv om det ikke behøver være likt for alle selvfølgelig. Kan det være at EL var veldig forsinket..og at du er ikke er ved IKM enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på dette med fyrverkeriet. Det var alltid et av mine første tegn selv om det ikke behøver være likt for alle selvfølgelig. Kan det være at EL var veldig forsinket..og at du er ikke er ved IKM enda?

tja det er vel en liten mulighet. :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått testet... Den ble negativ :( da er det vel bare denne hersens syklusen min som plutselig skal begynne å tulle.... Greate...... Godt nytt år liksom........ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med negativ test :kose: Jeg skjønner at du er utålmodig, men samtidig så har dere bare prøvd i 5 måneder, og du har blitt gravid før, så det går nok veien for dere igjen snart skal du se :) Jeg vet det ikke er lett, men du får prøve å være litt tålmodig... Godt nyttår! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med negativ test :kose: Jeg skjønner at du er utålmodig, men samtidig så har dere bare prøvd i 5 måneder, og du har blitt gravid før, så det går nok veien for dere igjen snart skal du se :) Jeg vet det ikke er lett, men du får prøve å være litt tålmodig... Godt nyttår! :klemmer:

. <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med negativ test, og evt tullete syklus. Men jeg fortsetter å håpe for deg frem til mensen kommer :) Måtte den snart komme dersom du ikke er gravid!

Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Boobsa eller smerten?? Hihihi neida!!! Jeg vil også ha dette, dersom det viser seg å være godt for noe :D

Haha. Ja, det er ikke noe god grunn for at kroppen skal være så stygg med oss uten noe magetroll :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortsatt ingen tr her i gården:S vi er fortsatt i Spania grunnet sykdom!! Forteller mer siden;) nå jobber vi bare med å komme oss hjem !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tr her i gården:S vi er fortsatt i Spania grunnet sykdom!! Forteller mer siden;) nå jobber vi bare med å komme oss hjem !

Håper alt er bra med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) nå er endelig kommet oss hjem :D jeg ble plutselig skikkelg dårlig med oppkast,feber og alt sånn. Dro til legen og plutselig visste jg ikke hva jeg het eller noe som helst. Så det ble rett inn på sykehuset med intrevarnøst og det hele. Dagen etter kom tr.. Alle symptomer er der enda, og det er veldig utvannet blod og ingen mensen smerter. Så ganske unormal og grei tr. Ihvertfall. Nå har jeg gått og følt meg fyllesyk i tre dager :P ikke har jeg drukket heller. Jeg drakk en drink på nyttårsaften etter negativ test, og da gikk alt galt... Jeg vurderer litt og ta en test men tror ikke det er noe poeng siden en form for tr har kommet.. Så da er vi pp 4 (6) :/ ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...