Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De solgte ikke gravi tester i butikken her nede, bare kondomer :P ironisk akkurat nå?! Haha. Men ikveld skal vi inn til hovedbyen, satser på at apoteket er åpent der, så kan jeg bare stikke innom og hamstre:P spørs om ikke jeg må finne en do og teeeeeste ikveld gitt :P haha (så fremt bruksanvisningen er på engelsk, og ikke spansk :P)

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de driver altså ikke med graviditet i Spania?

Håper dere finner tester og at de er positive.

haha nei tydeligvis ikke :P her nede bare venter de til magen kommer :P haha !!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg hatt noe skikkelig stikkinger på sidene av puppene.. Er også urolig i hele kroppen, i går måtte vi dra hjem tidligere fordi jeg ble då utrolig kvalm etter middag. Å nå kjennes det ut som om noen stikker med nåler på siden av den venstre puppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm det høres jo virkelig ut sånn som jeg har hatt det de tre gangene jeg har vært gravid. Stikninger i puppene av og til altså. Det har jeg aldri hatt ved EL eller mens. Og et par dager etter stikninger har de blitt betydelig større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm det høres jo virkelig ut sånn som jeg har hatt det de tre gangene jeg har vært gravid. Stikninger i puppene av og til altså. Det har jeg aldri hatt ved EL eller mens. Og et par dager etter stikninger har de blitt betydelig større.

Hmm det høres jo virkelig ut sånn som jeg har hatt det de tre gangene jeg har vært gravid. Stikninger i puppene av og til altså. Det har jeg aldri hatt ved EL eller mens. Og et par dager etter stikninger har de blitt betydelig større.

ja nå har jeg faktisk oppriktig ubehag i puppene, og jeg har jo ikke testet siden kveldsurinen dagen før ikm med billigtest, så håpet er jo her litt enda da...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg ventet til i morgen tidlig. Hvorfor? Fordi hvis du tar ikveld og du har inntatt mye væske så blir ikke konsentrasjonen i urinen kraftig nok eventuelt, og du blir igjen skuffet.

Hvis tr ikke kommer og den fortsatt er negativ, så holder jeg også virkelig en knapp på at EL har kommet senere hos deg. Disse bryst-stikningene fikk jeg som regel 1 uke etter EL, og da har jeg sagt til mannen at jeg tror jeg er gravid, hvilket har alltid stemt da jeg endelig har testet positivt.

Har du hatt slike stikninger ved EL og mens før da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har faktisk aldri smerter/stikkontakt i puppene før.. Ved forrige graviditet ble de bare ømme og vonde med en gang... Men men.... Vente til i morgen.... Det er lenge det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. Jeg kaller det fyrverkeri i puppene ;)

Du får se hva du gjør da, fingers crossed!

. Haha ja det er jo ett passende ord det også! Ja jeg bør vel vente til i morgen, men tenk om den slår ut positivt ikveld??? Åhh nei nå må jeg ikke få for mye håp her...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en vurderingssak, klarer du å slappe av hvis du ikke tester i kveld?

. NEI :P haha jeg begynte faktisk å gråte i dusjen istad, bare ved tanken på at vi skal kjøpe en test! Hahaha :P Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

. NEI :P haha jeg begynte faktisk å gråte i dusjen istad, bare ved tanken på at vi skal kjøpe en test! Hahaha :P

Haha. Gjør deg selv en tjeneste - TEST! Da vet du ihvertfall. Men så er det jo den med morgenurin osv. Så kjøp to stk når du først er i gang. Håper du nyter de siste dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Gjør deg selv en tjeneste - TEST! Da vet du ihvertfall. Men så er det jo den med morgenurin osv. Så kjøp to stk når du først er i gang. Håper du nyter de siste dagene :)

. To?! Haha planen er å tømme hele hylla dems, mulig jeg må spørre om de har en boks eller to på lageret også :P hahahaha takk for det kjære deg :D Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

. To?! Haha planen er å tømme hele hylla dems, mulig jeg må spørre om de har en boks eller to på lageret også :P hahahaha takk for det kjære deg :D

Haha. To var kanskje i minste laget. Jeg har 20 billigtester og 4 CB tester liggende i skuffen på badet til enhver tid. Gleder meg til den dagen jeg kan kaste de i bosset :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. To var kanskje i minste laget. Jeg har 20 billigtester og 4 CB tester liggende i skuffen på badet til enhver tid. Gleder meg til den dagen jeg kan kaste de i bosset :gjeiper:

haha sånn skuffen vår på badet hjemme ser ut også det :P hahahaha
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også ømme pupper ca 1 uke etter EL, og viste bare at jeg var gravid.

Til meg så var det positiv test 2 dager før forventet tr :fnise:

Jeg klarte IKKE å vente. Tok en på kvelden som viste positiv, samt en om morgenen og kvelden etter. Gikk 3 kjappe prøver der gitt ;)

Ble noen tester de første ukene også for å vite at ting fortsatt var der :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også ømme pupper ca 1 uke etter EL, og viste bare at jeg var gravid.

Til meg så var det positiv test 2 dager før forventet tr :fnise:

Jeg klarte IKKE å vente. Tok en på kvelden som viste positiv, samt en om morgenen og kvelden etter. Gikk 3 kjappe prøver der gitt ;)

Ble noen tester de første ukene også for å vite at ting fortsatt var der :laugh:

. Haha ja kjennes ut som jeg har fått meg en skikkelig boob job her jeg sitter :P var smertefullt og sminke meg når jeg tok opp armene :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...