Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Vent et par dager, og dersom mensen ikke kommer, så ta testen da :Nikke: eks mandag morgen som er nyttårsaften!

Krysser fingrene for at det har klaffet og at hcg'en er litt treg, men absolutt stigende :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke få sakt nok hvor utrolignglad jeg et for at jeg har dere !! Fortsatt ingen tegn til tr, ingen smerter eller hodepine slik som jeg pleier. Men i går når jeg la meg hadde jeg store smerter nedover lårene mine, det strålte liksom nedover:S Jeg håper at jeg enten kan få positiv test eller at tr kan komme, vil ikke få kluss i syklusen :/ ønsker alle en kjempe fin dag! Her blir det shopping i Las palmas! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke få sakt nok hvor utrolignglad jeg et for at jeg har dere !! Fortsatt ingen tegn til tr, ingen smerter eller hodepine slik som jeg pleier. Men i går når jeg la meg hadde jeg store smerter nedover lårene mine, det strålte liksom nedover:S Jeg håper at jeg enten kan få positiv test eller at tr kan komme, vil ikke få kluss i syklusen :/ ønsker alle en kjempe fin dag! Her blir det shopping i Las palmas! :D

håper, håper, hååååper testen din er positiv snart :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper, håper, hååååper testen din er positiv snart :blomst:

. Jeg og!!! Har sååå lyst til å teste nå, men har bare en test igjen :( Bah spennende å de om tanta kommer snart!!! Satser litt på pyntestøv sin konklusjon, at el kom sent, og dermed slår det ikke ut enda .. Men det er merkelig at jeg fikk brunlig utflod den ene dagen, hadde det vært festeblødning som jeg trodde, skulle virkelig testen være positiv nå.. Riktignok er alle testene fra samme "pakke" men alle kan jo ikke være defekte...?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg er så spent for deg. Jeg har hatt så voldsomme murringer (eller vondt om du vil) siden EL, men det kan bety så mangt. Jeg tør egentlig ikke håpe.

Nå er jeg ofte innom for å sjekke om du har skrevet noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å vente til dere kommer hjem? Synes du har hatt nok negative tester for en stund, slapp av og nyt resten av ferien med kjæresten! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din:) og her kommer jeg til å følge med.

Veldig trist å høre at du mistet:/ Det unner jeg ingen.

Håper virkelig du får positiv test denne mnd :biggrin: Godt nyttår, og kos deg i spania :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å vente til dere kommer hjem? Synes du har hatt nok negative tester for en stund, slapp av og nyt resten av ferien med kjæresten! <3

jeg føler liksom at jeg "må" bruke opp den siste testen jeg har med hit... Har fryktelig lyst til å teste i morgen tidlig, men tror jeg skal vente til mandag dersom tr ikke kommer i morgen heller.. Har jo ingen følelse på at den kommer.. Jeg har kun stikking i magen :S og når jeg skal ha mensen pleier jeg å få skikkelig mens smerter, også kommer den.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din:) og her kommer jeg til å følge med.

Veldig trist å høre at du mistet:/ Det unner jeg ingen.

Håper virkelig du får positiv test denne mnd :biggrin: Godt nyttår, og kos deg i spania :klem1:

oj så koselig at du har lest hele :O det er ikke dårlig :P så koselig at du vil følge! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg er så spent for deg. Jeg har hatt så voldsomme murringer (eller vondt om du vil) siden EL, men det kan bety så mangt. Jeg tør egentlig ikke håpe.

Nå er jeg ofte innom for å sjekke om du har skrevet noe :)

så spennende med symptomer! Nei kjenner til den at det et skummelt å håpe for mye også, men jeg tror man blir like skuffet uansett :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende med symptomer! Nei kjenner til den at det et skummelt å håpe for mye også, men jeg tror man blir like skuffet uansett :/

Ja, jeg gruer meg alltid like mye til å fortelle mannen at mensen har meldt sin ankomst nok en gang, så jeg drømmer om å slippe å fortelle det denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gruer meg alltid like mye til å fortelle mannen at mensen har meldt sin ankomst nok en gang, så jeg drømmer om å slippe å fortelle det denne mnd.

det skjønner jeg godt :/ jeg tror mannen her har tatt på seg ett følelsesmessig skjold. Han finner nemmelig en grunn til at det IKKE skal ha gått hver mnd.. Men nå har jeg aldri sett han så knust som etter at vi mistet, så kanskje det har noe med det å gjøre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En funfact fra min graviditet: jeg VET jeg hadde EL en lørdag (pga EL-testing), men ble likevel målt til å være to dager lengre på vei (at EL skulle vært på torsdag) på ordinær UL. Jeg spurte hvordan det kunne henge sammen og legen/jordmor (usikker på hva hun var) sa at det hadde trolig med at egget hadde festet seg veldig fort. Dette varierer nemlig, for det kan bruke opptil en uke på å feste seg (kanskje også mere?) fordi egget leter etter en ideell plass å feste seg i livmoren. Bare sånn at ikke bare kan EL være forsinket, egget kan bruke lengre tid på å feste seg og vica versa.

Ta den testen i morgen og vent på TR om den er negativ. Kommer ikke TR i løpet av uka kan du ta en til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha vet dere hva?! Jeg sto opp klar til å teste. Tisser i koppen og hele greia... Finne ikke testen og roper på sambo... Etter mye om og men, viser det seg at vaskedamen må ha kastet den... Så jeg har to valg, vente til jeg kommer hjem, eller kjøpe en test på apoteket i kveld... Jeg får se an litt, kjenner jeg er litt pessimistisk ikveld, men slikevel vil jeg vite... :P hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En funfact fra min graviditet: jeg VET jeg hadde EL en lørdag (pga EL-testing), men ble likevel målt til å være to dager lengre på vei (at EL skulle vært på torsdag) på ordinær UL. Jeg spurte hvordan det kunne henge sammen og legen/jordmor (usikker på hva hun var) sa at det hadde trolig med at egget hadde festet seg veldig fort. Dette varierer nemlig, for det kan bruke opptil en uke på å feste seg (kanskje også mere?) fordi egget leter etter en ideell plass å feste seg i livmoren. Bare sånn at ikke bare kan EL være forsinket, egget kan bruke lengre tid på å feste seg og vica versa.

Ta den testen i morgen og vent på TR om den er negativ. Kommer ikke TR i løpet av uka kan du ta en til? :)

. Ja det er sant som du sier, det virker bare så merkelig :P håper det bare festet seg sent hos meg :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du. Sist jeg ble gravid, så ble det negativ dagen jeg skulle hatt mensen. Tok test 3 dager senere, å den var positiv. Sååå, her er det fortsatt håp ;)

Sender over litt babystøv :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet du. Sist jeg ble gravid, så ble det negativ dagen jeg skulle hatt mensen. Tok test 3 dager senere, å den var positiv. Sååå, her er det fortsatt håp ;)

Sender over litt babystøv :strix:

oh sånt liker jeg å høre :P jeg tror nesten jeg skal vente til jeg er hjemme, altså torsdag morgen:) er den negativ da, ja da er det liksom ikke noe håp.. Og da bør tr være i anmarsj.. Kjenner jeg begynner å bli mer og. Mer utålmodig :P Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh sånt liker jeg å høre :P jeg tror nesten jeg skal vente til jeg er hjemme, altså torsdag morgen:) er den negativ da, ja da er det liksom ikke noe håp.. Og da bør tr være i anmarsj.. Kjenner jeg begynner å bli mer og. Mer utålmodig :P

Ja sant. Jeg syntes det er ganske irriterende om tr ikke kommer, å likavell negativ test... Om en ikke er gravid, kan ikke den hersens tr komme når den skal liksom? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant. Jeg syntes det er ganske irriterende om tr ikke kommer, å likavell negativ test... Om en ikke er gravid, kan ikke den hersens tr komme når den skal liksom? :fnise:

. Heeelt enig!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg hadde soknet på sofaen så kom samboer å vekte meg for å si at han skulle ut på testejakt :P haha spent på å se om han finner noe, er ikke apotek her oppe. Men bare matbutikk. Jeg ba hn ihvertfall kjøpe med to om han fant, vurderer litt om jeg skal bruke en når han er tilbake, eller spare til i morgen tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...