Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Fionel! så godt og se at du har et sterkt håp, har man ikke håp så... :) Som du vet hadde jeg EL like før deg. De to gangene jeg har vært gravid (jeg har mistet begge gangene) så har jeg merket at jeg var gravid før jeg fikk positiv test. Denne gangen var det vondt i korsrygg, hvit, kremete utflod og jeg har gjespet veldig mye. Helt til idag tidlig, da fikk jeg endelig se 2 streker på testen.

Jeg krysser fingrene for deg og håper at om 2 uker kan vi begge to være veldig glade... samtidig som vi sikkert kommer til å være veldig usikre og redde også.

Kos deg nå i julen, så snakkes vi.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fionel! så godt og se at du har et sterkt håp, har man ikke håp så... :) Som du vet hadde jeg EL like før deg. De to gangene jeg har vært gravid (jeg har mistet begge gangene) så har jeg merket at jeg var gravid før jeg fikk positiv test. Denne gangen var det vondt i korsrygg, hvit, kremete utflod og jeg har gjespet veldig mye. Helt til idag tidlig, da fikk jeg endelig se 2 streker på testen.

Jeg krysser fingrene for deg og håper at om 2 uker kan vi begge to være veldig glade... samtidig som vi sikkert kommer til å være veldig usikre og redde også.

Kos deg nå i julen, så snakkes vi.. :)

Hei kjære deg ! OG HURRA! :danse: :danse: :danse::danse: :danse: :danse::hug: :hug: :hug: :hug: :hug: GRATULERER!!!!! ÅÅ nå ble jeg glad nå! :D Jaa jeg har en sterk følelse denne perioden altsa! Bare føler det på meg, og kroppen har vondt og verker :fnise: Masse lykke til :D Og ha en strålende jul! Dette er sååå fantastisk :danse: :danse: :danse: :danse: :hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jg logget meg inn her igjen! Er i Spania og nettet er litt dårlig kan du si! Jeg har fortsatt ikke testet positivt, testet 24.12.. Venter ikm om 3 dager ifølge appen min, litt usikker på hva tickeren minnsier, den kommer nemmelig ikke opp på mobilen. Haha hele kofferten min er full av tester, og jeg har planer om å teste i morgen... Tror jeg?! Jeg hat bare så god følelse, og føler meg gravid. Men har ikke så mange symptomer annet en stiv i magen og vondt nedover lårene. Bør også ekstremt kvalm da jeg satt på flyet, noe som aldri har hendt før. Men jeg savner de ømme puppene jeg hadde forrige gang?! Så jeg forventer vel negativ test i morgen også, men håper på det beste :D håpet alle har en kjempe fin jul!!! <3

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Endelig fikk jg logget meg inn her igjen! Er i Spania og nettet er litt dårlig kan du si! Jeg har fortsatt ikke testet positivt, testet 24.12.. Venter ikm om 3 dager ifølge appen min, litt usikker på hva tickeren minnsier, den kommer nemmelig ikke opp på mobilen. Haha hele kofferten min er full av tester, og jeg har planer om å teste i morgen... Tror jeg?! Jeg hat bare så god følelse, og føler meg gravid. Men har ikke så mange symptomer annet en stiv i magen og vondt nedover lårene. Bør også ekstremt kvalm da jeg satt på flyet, noe som aldri har hendt før. Men jeg savner de ømme puppene jeg hadde forrige gang?! Så jeg forventer vel negativ test i morgen også, men håper på det beste :D håpet alle har en kjempe fin jul!!! <3

Åå så deilig med Spania =) Lykke til! og fortsatt god jul =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå så deilig med Spania =) Lykke til! og fortsatt god jul =).

takk for det ! Ja super deilig! SkAl ned på stranden nå, akkurat testet, den ble negativ.. Altså har jeg lært å ikke stole på magefølelsen ihvertfall:P ha en fortsatt god jul du også ;) Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at EL kan være forsinket. Hadde jeg fulgt min app så hadde jeg nok brukt opp en del tester som hadde blitt negative. Men, jeg testet jo etter EL og visste når jeg hadde det :) Fortsatt håp mao :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det pyntestøv, syns bare det r så merkelig at puppene ikke finnes ømme.. Men alt annet er jo der. Men nå er jeg på det stadiet at jeg ikke lenger kan skille mellom tr smerter og gravid symptomer.. Jeg leste forresten akkurat igjennom den forrige prøvedagboken min og så at jeg forrige gang fikk en veldig svak strek dagen før ikm, og den var visst svak på ikm dagen også... Så da er det kanskje håp enda?!:D

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fortsatt fingrene jeg, i alle fall! Ser ut som du tar det hele med to foreløpig, hvis vi ser bort fra en koffert full av tester :fnise: Og det er jo bra! Håper magefølelsen din er riktig, men ellers kommer det en ny pp neste måned også!! :)

Kos deg masse i Spania :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det alle sammen :D jaa er så spent, at faktisk bestemt meg for å ikke teste i dag.. Vente til i morgen, jeg vil bare ikke ødelegge denne dagen! Utsetter den eventuelle skuffelsen en dag til jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent for oss begge. Håper spiren sitter for deg denne mnd. Kos deg masse i Spania :)

. JA spent for oss! Når skal du teste?? (Mulig du har ticker, men de kommer ikke opp på mobilen) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

. JA spent for oss! Når skal du teste?? (Mulig du har ticker, men de kommer ikke opp på mobilen) :)

Jeg skal ikke teste før om en uke, så er litt etter deg. Mannen skjønner ikke hva som tar så lang tid, spesielt når han hører om de som ble gravid etter ons osv :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, en venninne av meg hadde ikke ømme bryster i starten av svangerskapet, om i det hele tatt overhode. Svangerskap er i hvert fall forskjellig, også hos samme person :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet igjen nå... Negativ.. Det er vel egentlig bare å innse det?.. Nå har jeg bare en test igjen... Når burde jeg ta den? (Har fler hjemme, skal hjem på onsdag). Nå kjenner jeg at jeg kunne gitt ekstremt mye for en positiv test! Denne mnd var jeg sikker på at det hadde gått, ingen tegn til tr heller, noe jeg pleier å ha.. Kun litt murring.. Begynner å bli litt lei ja, jeg vet vi kun hat prøvd i 3 mnd, men teoretisk sett har vi holdt på siden juli... :(

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke teste før om en uke, så er litt etter deg. Mannen skjønner ikke hva som tar så lang tid, spesielt når han hører om de som ble gravid etter ons osv :gjeiper:

enig med mannen din :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Testet igjen nå... Negativ.. Det er vel egentlig bare å innse det?.. Nå har jeg bare en test igjen... Når burde jeg ta den? (Har fler hjemme, skal hjem på onsdag). Nå kjenner jeg at jeg kunne gitt ekstremt mye for en positiv test! Denne mnd var jeg sikker på at det hadde gått, ingen tegn til tr heller, noe jeg pleier å ha.. Kun litt murring.. Begynner å bli litt lei ja, jeg vet vi kun hat prøvd i 3 mnd, men teoretisk sett har vi holdt på siden juli... :(

Huff, forstår deg godt og håper du får en positiv test snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...