Gå til innhold

Rareste en random har sagt til deg

linsina

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

"så fine knapper du har" (hadde emobuttons på veska mi)

"Her skal du få en til" Og det sto Jesus loves you..

Snilt av dama hvertfall da. Hun ville sikkert redde meg fra satan siden jeg bare gikk i svart. :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på jogge tur så kom de gående en mann i mot som sa: du trenger ikke å jogge mer, du er så sexy fra før!

Også var det en mann på bussen som begynte å fortelle om hele livet sitt som taxisjåfør og hva alle gatene heter, om at han har vært i militære i afganistan og mye om det osv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt å ventet på bussen da en fyr kom bort til meg å sa "så, det er her kremen sitter, ja. Har du lyst på en øl senere i kveld?" :ler:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt plötsligt när jag var ute och dansade i en ålder av 15år hoppade det fram en äldre kille framför mig: "Wow, du kommer bli helt sjukt snygg om ett par år. Sådär riktigt jävla snygg". Jag var inte särskilt vacker då och hade varken självförtroende eller snälla vänner nog till att känna mig något värt men den kommentaren fick mig till att dagdrömma om lättare tider i framtiden. Och de kom :)

Hei.

Å, så koselig, egentlig! :) Slikt varmer. Kjenner meg godt igjen i det du skriver, egentlig. Og det er bra at ting har forandret seg for deg! :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Jeg satt sammen med en litt creepy fyr på bussen en gang. Han sitter lenge og stirrer på et hull jeg har i jeansen min (på låret). Etter en stund sier han "du har et hull i buksa di". Jeg svarer at jeg er klar over det. Da begynner han å kommentere at det er stygt, for så å stikke fingeren sin ned i hullet. Var glad da jeg gikk av den bussen ja.

En annen episode skjedde da jeg var på jobb (hadde på det tidspunktet en sommerjobb som involverte kunder). Det kommer en dame bort til meg. Jeg var forresten gravid.

Hun: "Det blir en jente".

Jeg: "Hæ?"

Hun: "Du er gravid, ikke sant? Du kommer til å få en jente".

Jeg: "Ser det sånn ut? Er godt mulig det blir en jente ja. Det blir spennende å se".

Hun: "Jeg tror ikke, jeg vet. Du kommer til å få en jente. Stol på meg. Det blir en jente. Og det kommer til å gå bra. Du trenger ikke bekymre deg".

Jeg husker ikke hva jeg svarte. Jeg ble litt satt ut. Fikk inntrykk av at hun var synsk eller noe. Hun fikk rett da. Det ble en jente. Og fødselen gikk strålende, jeg som hadde vært så bekymra for å få en lik fødsel som med jente nr 1..

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt på bussen, da en godt voksen, noe shabby fyr satt seg bak meg. Samtalen fortonte seg ca slik:

Han; "Hei. Jeg har nettopp kommet ut av varetekt, jeg. Dreiv og pirka borti sønnen min med kniv."

Jeg; "Ehehe. Okeei."

Så tok han meg på skulderen og fortsatte; "Men det går bra nå, altså. Har fått så mange piller så, nå skal jeg hjem til kona og spise middag".

Jeg kom meg fort av den bussen.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er spaghettigodteri? (Trodde aldri jeg skulle komme over en type godteri jeg ikke har hørt om....)

Jeg vet ikke, men du har fint profilbilde :)

"Med denne hatten får jeg inn signaler fra Mars".

Kult! Kan jeg få prøve den? :)

"Unskyld meg, tror De på Jesus?"

Random superkristen fyr i Oslo, tydligvis.

Random superhøflig fyr i Oslo, tydligvis. :)

Han stod å knasket på sånne.

post-53307-0-58887800-1350064339_thumb.j

Er de salte eller søte mon tro? :)

Han gikk bort til meg sa "Nesa di er så liten og søt" før han trykket på den og sa "bert". Så gikk han som om ingenting hadde skjedd :skratte:

Kult om den faktisk hadde sagt "BERT!" da han trykket på den :)

"Kom deg tilbake til der du kom fra!!!!" Ehh ok? Hvor da mener du? :S

Din mors livmor :gravid:

Han høres jo ut som drømme mannen da.

Ole Lukkøye, mener du? :sove:

En kvinnelig ansatt på en butikk i Australia kom bort til meg for å fortelle meg at hun syns jeg var søt. :)

Det var søtt sagt :rodmer:

Han mente tydeligvis at jeg hadde stjålet en tier fra ham. :jepp:

Det var slemt gjort av deg! :fy_fy:

"fy faen, jeg mista bussen. skal vi knulle?"

Aldri så galt at det ikke er godt for noe :buss:

Endret av Tekola
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Oslo med noen venner da et eldre ektepar kom bort til oss for å hilse på katten som hun ene jeg var sammen med hadde i bånd.

Etter å ha småpratet med oss en stund, forlater de oss og spaserer i retning apoteket, hvorpå fyren roper høyt og tydelig "Kom, kjære! Nå går vi og kjøper glidemiddel!"

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk hjem en dag også gikk jeg forbi en fyr som stod på en bussholdeplass å venta på bussen.Når jeg gikk forbi spurte han: Hei,vil du snakke litt?Ehh nei jeg skal hjem,men ellers takk :fnise:

Endret av Grethen5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ha-ha. Mye festlig her, altså! :fnise:

Jeg ble stanset på gaten av en mann i turban. Han så på meg, før han sa: "Du har en lang panne, og tenker for mye. Men du har stjerner i øynene, og er en heldig person!"

Jeg: :vetikke:

Ellers var det jo den gangen jeg ble stanset av en fyr, som var nødt "til å be for meg!!!!!"

:fnise:

:hoho: Heldig da, ja!

Heh, jeg og kjæresten ble stoppa av noen kristne da vi var på vei over Grønlands torg til homoparaden. De hadde *tilfeldigvis* satt opp stand akkurat der. De prøvde å gi oss flyers mens de sa "Vi ber for de syke!" Eh, tror det er for sent å redde oss, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vei hjem fra jobb, satt på bussen med musikk i ørene, bussen begynte å bli full og ei dame satt seg ned ved siden av meg og startet en samtale..."oh great..." tenkte jeg. Vil bare sitte i min egen musikkverden på bussen jeg. Men slo av musikken og jattet med. Hun fortalte hele livshistorien sin følte jeg. Hun var på besøk i byen for å besøke sin sønn som nettopp hadde flyttet hit. Etterhvert kom temaet inn på mannfolk. At det var drittfolk. Hun lurte på om jeg hadde kjæreste.. og ja, det hadde jeg sa jeg. Og hun snakket om alt som var gale med mannfolk, og jeg jattet med. Jeg husker ikke hele samtalen, men på en eller annen måte kom hun innpå temaet sex. Tror hun fortalte noe ifbm med hennes sexliv, jeg husker merkelig nok ikke dette nøyaktig, er over 1 år siden. Og så begynte hun å spørre meg om mitt sexliv.. Da synes jeg samtalen hadde gått lenger enn hva jeg er komfortabel med med en fremmed dame, så heldigvis var mitt busstopp kommet, og jeg sa høflig hadet og gikk av.

Hyggelig dame, men veeeeeldig pratsom og åpen. Rar busstur.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Jeg satt på toget sammen med en venninne for et par år siden. En eldre mann kommer og setter seg ned ovenfor meg. Han stirrer på meg i rundt 5 ubehagelige minutter før han peker på halsen min og sier: "Hva er det der?". Jeg regnet med at han snakket om føflekkene mine, så jeg sier at det er nettopp det. "Åja. Det ser ut som insekter. Du kan bli med meg ut på neste stasjon, så kan jeg ta ut ti tusen kroner til deg. Da kan du operere de bort og bli enda penere!".

Og jeg bare: :hakeslepp:. Ingen har noensinne fornærmet meg og gitt meg et kompliment samtidig på den måten før. Haha.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var slemt gjort av deg! :fy_fy:

Men jeg hadde jo ikke stjålet handlevognen hans. :(

Jeg hadde min egen, med min egen tier i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere innlegg av samme bruker er flettet. Hvis man ønsker å sitere og svare på flere innlegg er det bare å trykke på multisitat-knappen på de innleggene man ønsker å svare på og så den knappen hvor det står "Svar på # siterte innlegg".

Tekola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto og ventet på t-banen hjem og det satt en fyr på en benk like ved siden av. Plutselig hører jeg: "Kjempegodt med riskrem ja, der borte har de kjempegod riskrem. Liker du riskrem? Mmmmm". Det var hele samtalen. Heldigvis.

Han pratet sikkert med Skybert :rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også fått høre at hunden min er stygg av en tilfeldig person. Jeg sa selvfølgelig tilbake at han var enda styggere. Barnslig, men ingen kødder med dyra mine! (hunden var forresten ikke stygg, en nydelig labrdorblanding)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reaksjoner på moderering er slettet og jeg minner om at Ris&Ros er stedet for dette.

Det er moderators jobb å holde tråder ryddig.

Tekola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere innlegg av samme bruker er flettet. Hvis man ønsker å sitere og svare på flere innlegg er det bare å trykke på multisitat-knappen på de innleggene man ønsker å svare på og så den knappen hvor det står "Svar på # siterte innlegg".

Tekola, mod.

Bra!

Ble høvelig irriterende etterhvert med alle de flåsete kommentarene.

Ble i sommer stoppet av en eldre herremann som lurte på om jeg kunne springe bort til Statoil for å hente en kopp kaffe til han mens han rakte en statoilkopp mot meg.

Jeg gjorde det.

Endret av ols1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang da jeg sto og ventet på trikken, sent en kveld, kom det en mann bort til meg og begynte å peke på stjerner han sa ikke var stjerner men ufoer ...

En annen gang fikk jeg høre av ei i kassa på Rema at jeg hadde fin mage. Jeg var høygravid. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...