Gå til innhold

Rareste en random har sagt til deg

linsina

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

Han gikk bort til meg sa "Nesa di er så liten og søt" før han trykket på den og sa "bert". Så gikk han som om ingenting hadde skjedd :skratte:

Han høres jo ut som drømme mannen da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Unskyld meg, tror De på Jesus?"

Random superkristen fyr i Oslo, tydligvis.

Sto i fred og ro og ventet på ei venninne. Bort til meg kom ei dame i kåpe, langt skjørt og gummistøvler. Hun så virkelig lost ut, og jeg tenkte hun skulle spørre om veien (skjer ofte, jeg er tydeligvis en omvandrende informasjonssentral)

Meg: Venter tålmodig

Hun: Skal jeg fortelle deg om GUUUUUD?

Jeg: Øh..nei, jeg er ikke kristen.

Hun: Ser himmelfallent på meg. Så kommer det: Har du noen spørsmål om JESUS?

Eh...ble stående å se på henne til hun tok poenget og gikk for å plage noen andre.

Ellers har jeg gjentatte ganger fått spørsmål om jeg bruker linser, for det ser nemlig sånn ut. Har visst rare øyne jeg da, for linser har jeg aldri brukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde plassert første plastposen med matvarer i handlevognen og var i ferd med å fylle neste (tre tilsammen) da en mann kom bort til meg.

- Han; Du har stjålet handlevognen min.

- Jeg; :rolleyes: Eeh, nei?

- Han; Jo, jeg hadde en tom handlevogn og den forsvant da jeg snudde ryggen til et øyeblikk.

- Jeg; Men hvordan tenker du at jeg kunne fått med meg alle disse matvarene INNE i butikken hvis jeg hadde tatt en handlevogn ETTER at jeg var godt og vel gjennom kassen?

Han svarte ikke men trakk seg litt unna mens han stadig kikket bort på meg før han kom tilbake.

-Han; Jeg vet det er min handlevogn for det lå en sånn oppi.

Han pekte på en reklame med dagens/ukens tilbud som lå i bunnen av min vogn, og i alle de andre vognene. Det var beviset!

Jeg gjorde ham oppmerksom på at dette lå i alle vognene og gadd ikke bry meg mer om ham, selv om han fortsatte å glo olmt på meg.

Han mente tydeligvis at jeg hadde stjålet en tier fra ham. :jepp:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

"du ligna på et utetoalett"

"du har bart"

"fin mobil, kan jeg få den?"

"skal du spise opp alt, eller kan jeg få resten?"

"salt og pepper potetfgull er best"

"fy faen, jeg mista bussen. skal vi knulle?"

mennesker er søte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En eldre, nesten tannløs russer ved en andedam i en park i Riga:

"Остерегайтесь уток. Они голодны." (oversatt: Se opp for endene. De er sultne)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, jeg kom på en til. Hørt fra gutten bak meg i badesklia: Stapp trusa langt oppi ræva så får du bedre fart!!

:glare:

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Unskyld meg, tror De på Jesus?"

Random superkristen fyr i Oslo, tydligvis.

Har han briller, litt tynt hår på toppen og gikk rundt med en hund?

Sto og ventet på t-banen hjem og det satt en fyr på en benk like ved siden av. Plutselig hører jeg: "Kjempegodt med riskrem ja, der borte har de kjempegod riskrem. Liker du riskrem? Mmmmm". Det var hele samtalen. Heldigvis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dame kom bort til meg på trikken, slo seg ned ved siden av meg å sa

"spiser du kjøtt?

"ja"

"Vet du hva som er i kjøtt?"

"ehm?.."

så babla hu i en 20 minutter om slakting av dyr og at de soper dritten fra gulvet å stapper i pølsene osv osv før hun til slutt spurte meg

"spiser du leverpostei da?"

Var smart nok til å svare "nei" da :fnise:

En annen dame kom bort til meg da jeg handlet i butikken å stappa hånda nedi genseren min fra nakken og ned å sa "herregud jeg har sett på den genserlappen din som stikker ut siden jeg kom...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ha-ha. Mye festlig her, altså! :fnise:

Jeg ble stanset på gaten av en mann i turban. Han så på meg, før han sa: "Du har en lang panne, og tenker for mye. Men du har stjerner i øynene, og er en heldig person!"

Jeg: :vetikke:

Ellers var det jo den gangen jeg ble stanset av en fyr, som var nødt "til å be for meg!!!!!"

:fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg nettopp hadde flyttet til leiligheten jeg bor i, var det en random nabo som ringte på og spurte "Hei, kan jeg få komme inn og se hvordan du har det i leiligheten din?"

Må nevne at de fleste naboene mine er psykisk utviklingshemmede da.

Edit: Kom på en episode til!

En gang jeg var på bryllup hadde jeg forsynt meg med litt kake, og da var det en random mann som spurte; "Har du husket å telle kalorier nå da". Skal nevnes at jeg i denne perioden slet veldig med maten, og hadde bestemt meg for å drite i det og spise kake..Spiste ikke så mye av den kaken nei.

Endret av super-s
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi har jo han uteliggeren som ropte "jævla hore" etter meg. Ja, kontorklærne mine er skikkelig horete altså.

Husker også at ei ansatt i en klesbutikk i Athen sa "You have a beautiful body" til meg. Eh, takk for det men slutt å stirre på meg (var 17 år og altfor tynt, det var ikke pent). Samme dag kom en kar bort og spurte om vi ikke hadde jobber på en Calvin Klein-reklame sammen for ikke lenge siden. Jeg "No, that wasn't me". Han "But you are a model?" Jeg: "No". Han: "Are you sure?" Jeg: :kari: (som om jeg ikke kan skille mellom å jobbe på McDonald's eller jobbe som modell)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Øyh, du var knullbar!!"

Sagt (eller snøvlet) av en forbipasserende godt voksen og ganske shabby fyr.

"Vil du kysse meg? Jeg er fransk, du kan få se legetimasjonen min!"

-Gutt i taxikø

"Du går på feil side av fortauet! Man skal gå på høyre side, for det har jeg lært!!"

-Lettere psykisk utviklingshemmet dame som tydeligvis syntes jeg ikke hadde lært meg forgjengerettikette godt nok

"Driver du og blir grå i håret eller?"

-Random ansatt på NAV som kom bakfra og krafset meg i håret mens jeg satt og ventet på å få snakke med saksbehandler. (Jeg har en pigmentløs flekk i hodebunnen, så jeg har en hvit stripe i håret.) Jeg fortalte ham at jeg syntes det var utrolig frekt sagt.

Endret av Anoia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er øyenfargen din ekte?

Er du klar over hva som er i pølser eller?

Vet du om det finnes duer her?

Du er pen med krøllete hår

Jeg vet hvor du bor

Kan du betale for meg

Hunden din er stygg

kåbbåjstøvler ja, kjekt det!

edit: måtte legge til en

:sjokkert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"dama ditcha meg og jeg har nå to billetter til paris, vil ikke dra alene, vil du være med?"

Hvordan var turen? :rodmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt plötsligt när jag var ute och dansade i en ålder av 15år hoppade det fram en äldre kille framför mig: "Wow, du kommer bli helt sjukt snygg om ett par år. Sådär riktigt jävla snygg". Jag var inte särskilt vacker då och hade varken självförtroende eller snälla vänner nog till att känna mig något värt men den kommentaren fick mig till att dagdrömma om lättare tider i framtiden. Och de kom :)

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...