Gå til innhold

Kvinner som gråter i krangler.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så rart. Jeg kan gråte lett ellers, fordi jeg er ganske sårbar og lettrørt. Men akkurat i krangler gråter jeg ikke. For da er jeg sint. Skjønner ikke helt at noen gråter når man er sint.

jeg gråter kun når jeg er sinna frustrert eller lykkelig, tror ikke jeg harte når jeg har vært trist siden jeg gikk i barnehagen.....skjønner ikke hvorfor jeg heller....

Anonym poster: c097736d33ed3dd16f00837cb4d9aa07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gråter kjempelett. Når jeg er glad, trist, forbanna, rørt, ja lista er lang. Har aldri begynt å gråte med vilje, tvert i mot så kjemper jeg mot tårene. Hater å gråte, da føler jeg meg bare svak. Har forøvrig alltid vært sånn, og det skal ikke mer til enn at pappa sier han er skuffa over meg etter en krangel før tårene renner som en foss.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart. Jeg kan gråte lett ellers, fordi jeg er ganske sårbar og lettrørt. Men akkurat i krangler gråter jeg ikke. For da er jeg sint. Skjønner ikke helt at noen gråter når man er sint.

Så rart - jeg finnes ikke lettrørt og gråter ikke en gang i begravelser, men blir jeg sint nok så ender jeg opp som rene fontenen.... :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det å gråte veldig flaut, men jeg reagerer med tårer hvis jeg er skikkelig sint enten jeg vil eller ikke. For meg er det også litt vondt fordi jeg ble mobbet for det. Jeg ble sint pga mobbingen, tårene kom, de mobbet mer. For meg er det ingenting positivt med tårer sånn sett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Så rart. Jeg kan gråte lett ellers, fordi jeg er ganske sårbar og lettrørt. Men akkurat i krangler gråter jeg ikke. For da er jeg sint. Skjønner ikke helt at noen gråter når man er sint.

Og jeg har aldri vært spesielt lettrørt, og skjønner ikke hvorfor folk griner av alt mulig rart ;)

Derimot tror jeg ikke først og fremst det er sinne som gjør at jeg gråter, men mye frustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesteninnom

Nei, aldri med villje. Det er selvsagt følelser som kommer til uttrykk, som ikke jeg behøver å tvinge tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær så snill og svar ærlig! Hender det at dere gråter med vilje for å få vijen deres? Bruker dere gråt som hersketeknikk i blant eller har gjort det ved en anledning?

Anonym poster: fbc7ecb2ad572c1634a6b73da87aff01

Jeg hater virkelig å gråte slik at andre ser det, gråter heldigvis sjeldent men de gangene jeg ikke klarer å la være er det ikke tilgjort. Hvis jeg gråter når andre er i nærheten prøver jeg så godt jeg kan å skjule det, så jeg bruker ikke gråt som noe hersketeknikk nei. Men jeg tror jeg er sånn passe herda etter hvert, kan ikke huske sist gang noen fikk meg til å gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det tristeste jeg har hørt ever. Aldri bra å slutte å føle

Jeg vet det, men det er fordi jeg er så lei av å være så emosjonell og jeg opplever det faktisk som et hinder for meg i hverdagen. Å være såpass følsom og emosjonell som jeg er, har faktisk direkte hindret meg i flere situasjoner, og det er ganske slitsomt, både mentalt og fysisk sett, så jeg håper virkelig at klarer å bli mindre følsom (jobber aktivt med det).

Jeg vet hvordan du har det. Men vi må ikke få oss selv til å slutte å føle heller. Jeg går min vei jeg også. Jeg føler meg som en sippekjerring og det er ikke bra.

Jeg er enig, men se svar til betty boop, så forklarer jeg hvorfor jeg har et ønske om å bli mindre følsom.

Anonym poster: 324ff0cb83ea5b293721b641fc799760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill og svar ærlig! Hender det at dere gråter med vilje for å få vijen deres? Bruker dere gråt som hersketeknikk i blant eller har gjort det ved en anledning?

Anonym poster: fbc7ecb2ad572c1634a6b73da87aff01

Kanskje en gang i tiden... Men overhodet ikke nå. Jeg hater å gråte. Og jeg hater å vise det! Dessverre har tårene fort for å komme i heftige krangler, og hvis man er i et forhold hvor man krangler mye ( som jeg var ) så blir ikke tårene så veldig mye verdt til slutt. Så jeg forsøkte alltid holde tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det tristeste jeg har hørt ever. Aldri bra å slutte å føle

For meg høres det å slippe å føle ut som en fantastisk opplevelse. Om noen kan gi meg evnen til aldri å føle igjen slår jeg til umiddelbart! Det finnes knapt grenser for hvor mye lettere livet ville vert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Jeg har en helt vanvittig kjip tendens til å begynne å gråte når jeg blir sint, jeg kan ingenting for det og jeg hater det, men jeg gjør det aldri, aldri med vilje.

Herregud som jeg skulle ønske jeg kunne forholdt meg rolig, voksen og med tørre øyne under en krangel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

For meg høres det å slippe å føle ut som en fantastisk opplevelse. Om noen kan gi meg evnen til aldri å føle igjen slår jeg til umiddelbart! Det finnes knapt grenser for hvor mye lettere livet ville vert da.

det tror jeg ikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tror jeg ikke

Du aner ikke en gang frøken... For å være dønn seriøs. Når en nesten aldri føler at en betyr noe som helst for noen som helst da er det greit å slippe å føle. Jeg kan nok samle sammen alle de minuttene jeg føler meg vel i løpet av et år og knapt nok fylle opp et døgn. Det er alt annet en morro å gå med en konstant knugende tomhet og vedvarende følelse av gjennomført mislykkehet som menneske. Jeg er seriøs når jeg sier at den som kan få meg til å føle ingenting er mer en velkommen med medisinen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Hvis det er en krangel eller en litt stygg diskusjon så får jeg klump i halsen og tårer i øynene, og det er noe drit, for da får jeg ikke snakket ordentlig, får ikke sagt det jeg vil, på den måten jeg vil. Vil heller ikke rine, så det blir så jeg ikke sier noe særlg mer og den andre vinner. :(

Anonym poster: c0d4b2b0b250384cbc0722888fedc0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du aner ikke en gang frøken... For å være dønn seriøs. Når en nesten aldri føler at en betyr noe som helst for noen som helst da er det greit å slippe å føle. Jeg kan nok samle sammen alle de minuttene jeg føler meg vel i løpet av et år og knapt nok fylle opp et døgn. Det er alt annet en morro å gå med en konstant knugende tomhet og vedvarende følelse av gjennomført mislykkehet som menneske. Jeg er seriøs når jeg sier at den som kan få meg til å føle ingenting er mer en velkommen med medisinen sin.

Kjære BM2, du har jo gjort deg opp en urokkelig mening om at kvinnekjønnet er Satans verk. Hva skal til for å få slått sprekker i muren din?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære BM2, du har jo gjort deg opp en urokkelig mening om at kvinnekjønnet er Satans verk. Hva skal til for å få slått sprekker i muren din?

For å sitere relativt ordrett fra en svensk film fra tidlig 80-tall. Når jeg treffer den som elsker meg like ned til helvete, da skal jeg bli.

Med andre ord, det trengs en målbevisst, sosialt skarp, empatisk og sterk kvinne. En kvinne som er villig til å kjempe for gevinsten. Dessverre for henne er eneste gevinsten som er å oppdrive meg i egen person. På den andre siden så kan hun vinne en målbevisst, utholdende, lojal, ærlig, sær faen, faglig flink raring med potensiale for lidenskap. Med andre ord, det er ikke noe jordisk gods å hente her.

Samt den lille detaljen med at jeg må føle for henne og hun må få meg til å tro at hun føler for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Du aner ikke en gang frøken... For å være dønn seriøs. Når en nesten aldri føler at en betyr noe som helst for noen som helst da er det greit å slippe å føle. Jeg kan nok samle sammen alle de minuttene jeg føler meg vel i løpet av et år og knapt nok fylle opp et døgn. Det er alt annet en morro å gå med en konstant knugende tomhet og vedvarende følelse av gjennomført mislykkehet som menneske. Jeg er seriøs når jeg sier at den som kan få meg til å føle ingenting er mer en velkommen med medisinen sin.

om du slutter å føle blir du et kaldt og venneløst menneske. Det er jeg overbevist om. Jeg syns synd på deg om du ønsker å slippe å føle for da må du ha blitt ekstremt såret en gang. Lyst å gi deg en klem jeg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er flaut å gråte,jeg er da ingen 2 åring som griner fordi jeg ikke får viljen min.

har du først fått meg til å gråte så har du krysset min grense for leeeenge siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig å gråte for å få viljen sin. Håper ikke voksne folk gjør sånt, det blir for dumt. Selv gråter jeg når jeg blir veldig sint, det er utrolig irriterende. :-/ Gråter også hvis jeg blir veldig lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg er en smule overdramatisk(spesielt i pms-tider), og vet å bruke dette til min fordel:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...