Gå til innhold

Eksperiement ang nettdatingsprofil....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest råd, vink og forsøkt meg med en søk og hyggelig profil, har jeg nå opprettet ny profil, med kun ett bilde og følgende tekst, og svarene? Nei de lar ikke vente på seg gitt. Moro...

Jeg ser etter en mann som har nok forståelse av seg selv til at han faktisk vet hvem han er og hva han søker. Om du er 28 eller 48 har ingenting å si, så lenge kan svare fordelaktig på minst tre av

spørsmålene under;)

Dersom du sier du er ferdig med tidligere forhold, så har ikke jeg behov for at eksen din stadig dukker opp i samtaler, gjerne i sammenligninger og anekdoter... er det greit?

Dersom du er fanatisk opptatt av trening, og trener 18 ganger i uka, så har du faktisk ikke tid til kjæreste. Holder det ikke å være i form, trene for eget velvære, gå turer i fjellet og rusle rundt Sognsvann?

Finnes det en mann som forstår at det faktum at jeg er sensuell ikke er en trussel for ham, men en gave til forholdet?

Vet du at dersom du har kroppsfasong som en umbraconøkkel så er du ikke veltrent?

Finnes det en mann som foretrekker kroppen til Joan Harris framfor Tora Berger?

Klarer du å tro at selv om jeg er så gammel som jeg er, så er jeg ikke ute etter en spermdonor, men at jeg ikke nødvendigvis har gitt opp tanken på å få egne barn?

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det du egentlig sier er altså at du ønsker en spermdonor som er i brukbar form, mellom 28 og 48 år, som lar deg gjøre som du vil, og liker deg som du er? :smoke: hehe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det jeg ikke ønsker, Steinar40, og derfor klarer jeg nå å sile ut de mennene som ikke klarer å lese det jeg faktisk skriver.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det jeg ikke ønsker, Steinar40, og derfor klarer jeg nå å sile ut de mennene som ikke klarer å lese det jeg faktisk skriver.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Jeg er noe så rart som en mann som tolker det du sier/skriver.

Men det er sikkert riktig at mange kvinner heller foretrekker direkte enkle mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man som kvinne er enkel, tydelig og rett fram, så foretrekker man en mann som ikke tolker alt man sier. I så måte kan man plukke ut de mennene som ikke tar det man sier for face value tidlig ved å skrive en slik profil.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man som kvinne er enkel, tydelig og rett fram, så foretrekker man en mann som ikke tolker alt man sier. I så måte kan man plukke ut de mennene som ikke tar det man sier for face value tidlig ved å skrive en slik profil.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Eller når ei kvinne liker å ha kontrollen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, Steinar40, men hva har det med saken å gjøre? Du ville ikke svart den profilteksten, du ville høyst sannsynligvis ikke vært noe for meg, så da er du eliminert uten å gjøre noe som helst. Er det ikke det man er ute etter da? Å finne noen man faktisk passer sammen med?

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, Steinar40, men hva har det med saken å gjøre? Du ville ikke svart den profilteksten, du ville høyst sannsynligvis ikke vært noe for meg, så da er du eliminert uten å gjøre noe som helst. Er det ikke det man er ute etter da? Å finne noen man faktisk passer sammen med?

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Ja, det var akkurat det jeg sa. Mange kvinner er garantert ute etter en enkel mann (som de kan styre i forholdet), og jeg er ikke en av disse enkle mannfolka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig, jeg er TS, her er beskrivelsen min av meg selv i profilen.

I min superstrenge beskrivelse av hva jeg ønsker i en drømmepartner, får du høyst sannsynlig innsikt i hvem jeg er, også.

I korte trekk kan jeg si at jeg er født førti år for sent.

Jeg er alt det som skremmer metroseksuelle svake Per Puslinger, og er du det ikke bry deg med å skrive.

Er du mann med stor M, liker du at kvinnen er kvinne og kan håndtere det, så skriv gjerne en hilsen.

Jeg er ærlig, seriøs, trofast, morsom, matlagende, cognacdrikkende, sexy, sårbar, trygg og vet hvem jeg er og hva jeg har å gi.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var akkurat det jeg sa. Mange kvinner er garantert ute etter en enkel mann (som de kan styre i forholdet), og jeg er ikke en av disse enkle mannfolka.

Så Steinar, dersom du ser på beskrivelsen av hvem jeg er, vil du se at jeg da er motsatt av det du tror. Interessant.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Steinar, dersom du ser på beskrivelsen av hvem jeg er, vil du se at jeg da er motsatt av det du tror. Interessant.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Som jeg ser det så er du altså ute etter et instinktivt (enkelt) mannfolk; som overlater tenkinga til deg.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du leser altså ikke. Interessant. Men tolke gjør du, så hvordan tolker du "født førti år for sent"?

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du leser altså ikke. Interessant. Men tolke gjør du, så hvordan tolker du "født førti år for sent"?

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Tja, jeg antar at du ikke ser det store poenget med såkalt likestilling, og at du heller ønsker deg tilbake til de gamle kjønnsrollene.

Problemet er bare det at vi ikke har et slikt samfunn i Norge i dag. Økonomien er typisk basert på to inntekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så en kvinne som ønsker å være kvinnen i et forhold, og trives med tradisjonelle kjønnsroller er etter din mening ute etter å bestemme over mannen, og finne en svak mann? Neppe Steinar40.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en kvinne som ønsker å være kvinnen i et forhold, og trives med tradisjonelle kjønnsroller er etter din mening ute etter å bestemme over mannen, og finne en svak mann? Neppe Steinar40.

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Hun er ihvertfall ute etter å slippe å måtte jobbe.

Ganske interessant å observere hvordan samfunnet har tvunget begge parter til å måtte jobbe utenfor hjemmet gitt.

Hele samfunnet i dag er lagt opp etter dette. Og noe annet kan bare fungere der mannen har en langt over gjennomsnittlig inntekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, hva har dette med tråden å gjøre? Virkelig?

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, hva har dette med tråden å gjøre? Virkelig?

Anonym poster: 3319c433ba09452bfa7aae68445e40c4

Tolkninger og filosoferinger av en ikke-fullt-så-enkel mann :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...