Gå til innhold

Pleiepikes lille skravlehjørne


pleiepike

Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann!

Jeg har da hatt et par tre dagbøker her. Både her under generell dagbok, men også under prøveres dagbøker. Men siden jeg ikke finner de, velger jeg å skrive ny :)

Det kan alltids være godt med en ny start av og til!

Hvem er jeg? Jo, jeg er da pike på hele 25 år. Født og oppvokst på Sørlandet.

Har samboer(er faktisk forlovet(vært det i over 4 år :fnise: )), jobber som sykepleier og elsker spillet Ticket to Ride!

------------------

Denne helga har inneholdt ikke så mye spennende egentig. Jeg var vakt på et utested fredag, lørdag skulle jeg egentlig gjøre det samme. Men siden det var mange som ønsket å jobbe ga jeg min vakt friviilig vekk til andre som kanskje ikke ville gjøre annet den lørdagen. Da var planen først å ha en ensom hjemmekveld forran peisen med levende lys og snop, men fikk en telefon fra ei venninne (som aldri har mulighet til å ut) som ville ut, drikke og feste. Siden jeg ikke hadde de store planene kunne jeg jo ikke si nei. Og vips så endte vi på en fest litt utenfor her. Ekte bygdefest.

Nå som jeg er noe oppi åra kjenner jeg at slike fester ikke helt faller meg i smak. Kanskje det er jeg som begynner å bli gammel? Uansett så fant vi og et par jenter til ut at vi ville gå et anna sted. Og når det i tillegg kommer mindreårige på festen, var jeg fort ute av døra....

Alt i alt endte det opp med grining, overstadig beruselse(av hu ene venninna mi) og jeg stod plutselig mutters alene i byen. Jeeei! Kanskje ikke helt. Så jeg vandret ensom hjem. :bond:

I dag har jeg egnetlig en god dag. Jeg har sovet lenge, vaska tøy, rydda litt og tatt livet med ro!

Nå skal jeg se videre på tvboksen og etter hvert begynne på middagen, som i dag skal bli elg :):sikle:

xoxo

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåmandag?