Gå til innhold

Spør en bruker X-rated


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Hunter: Råeste sexopplevelse?

Jeg hater sånne spørsmål, for det er så ekstremt vanskelig å velge ut det absolutt råeste! ;)

Men det råeste må vel ha vært aller første gangen jeg opplevde BDSM sammen med min daværende partner som matchet meg godt seksuelt på det punktet. Tidligere partnere har jeg ikke klaffet like bra med, og alltid følt at det var sånn halvveis. Men denne typen visste veldig godt hva han gjorde og var ekstremt naturlig dominerende! Han kastet meg rundt, bandt meg fast og knullet meg i alle hull. Jeg var lykkelig ganske lenge etter den sexen! :)

Samme type pleide å beordre meg til å f.eks stå på alle fire med en dildo i rumpa, klissnaken, og slik skulle jeg stå når han kom fra jobb. Det dumme her var jo at jeg ikke visste helt nøyaktig når han kom til å komme, så jeg måtte jo noen ganger stå slik en stund. Men det var enormt pirrende, og jeg tror sjeldent jeg har vært kåtere. Når jeg hørte skrittene av han i trappa, så økte pulsen noe helt enormt. Jeg var redd på en god måte! ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing, minner om at spørsmål til modereringen kan tas på PM eller Ris og ros.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for tredje gang på kort tid, og blir derfor stengt.

Alice i Eventyrland, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...