Gå til innhold

Spør en bruker X-rated


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Janus, har du en fetish?

Jeg har en fetish og den heter kvinner.

Jeg elsker kvinner i alle aldrer og alle størrelser. Jeg kunne sagt at jeg har en fetish for asiatiske kvinner og rogalandsdialekt, men så er jeg egentlig glad i alle dialekter her til lands og mange andre typer kvinner også.

Akkurat nå har jeg en fetish for en kvinne som er ingen av delene. Dere gjør det ikke akkurat lett for meg. :(

Seriøst. Hold meg utenfor denne tråden. Rent seksuelt er jeg en ganske kjedelig person. Så lenge hun kan ligge ved siden av meg og jeg kan stryke over henne, klappe henne, hviskre henne i øret og kysse på henne, så er jeg fornøyd.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Jeg har en fetish og den heter kvinner.

Jeg elsker kvinner i alle aldrer og alle størrelser. Jeg kunne sagt at jeg har en fetish for asiatiske kvinner og rogalandsdialekt, men så er jeg egentlig glad i alle dialekter her til lands og mange andre typer kvinner også.

Akkurat nå har jeg en fetish for en kvinne som er ingen av delene. Dere gjør det ikke akkurat lett for meg. :(

Seriøst. Hold meg utenfor denne tråden. Rent seksuelt er jeg en ganske kjedelig person. Så lenge hun kan ligge ved siden av meg og jeg kan stryke over henne, klappe henne, hviskre henne i øret og kysse på henne, så er jeg fornøyd.

:)

psst Jah-anus. Kvinner liker litt mer lidenskap enn menn som ligger og stryker og hvisker dem i øret. Bare et tips fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psst Jah-anus. Kvinner liker litt mer lidenskap enn menn som ligger og stryker og hvisker dem i øret. Bare et tips fra meg :)

Ikke drit deg ut nå...Jeg ler av deg.

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så mye hat :) Hvor kommer hatet fra? Tåler du ikke konstruktiv kritikk? ;)

Du tror du vet noe, når du egentlig vet ingenting. La egoet ditt ligge.

Back on topic.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sardintroll, syns du selv at du har mer erfaring og er mer voksen enn andre jenter på samme alder?

Lille-pus, hender det at du poster som AB, eller er det mer enn nok å moderere seksualitetsforumet? :fnise:

Bandit, hva er det rareste en kvinne har gjort for å prøve å forføre deg?

Anonym poster: c1c34d59439437dccc36cf953a414166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juicy spørsmål, hihi

Guybrush, og norah hva er deres mest kinky fantasi?

Raindrops og Cathrine88, har dere prøvd noen uvanlige sexstillinger?

Guroh, kunne du hatt sex i lang parykk og sminke hvis jenten tente på det?

Janus og Filleproletiet, har dere en fetish?

Silfen, er du like kul og selvsikker i sengen som du er på KG?

Søgni, musikk som får deg in the mood?

"gjest", har du ligget med en lav mann og hvordan var det?

Gorgonzola, hva er det kjedeligste en jente kan gjøre i sengen? Ikke svar å sove.

Anonym poster: a7c07ad140bb8a41c842a81a0be5cb24

hvem sier jeg ikke har prøvd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller for the record. Kjedelige jentekvelder jeg har vært på, må jeg si!

du får bli med neste gang da vettu søta ;) wink wink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får komme med noe spenstig du da vet du, Katten.

Jeg er en dobbeltmoralsk jævel og forventer underholdning i fanget uten å måtte jobbe for den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en dobbeltmoralsk jævel og forventer underholdning i fanget uten å måtte jobbe for den.

Vær så, vær så, vær så snill herr Katt! Du er riktig mann for denne jobben. still spørsmål, vær så, vær så snill!

Anonym poster: 00364093f497b8f83df82fc664999ad8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandit, hva er det rareste en kvinne har gjort for å prøve å forføre deg?

Jeg hadde ei som veddet på at venninna hennes kysset bedre enn meg. Jeg ville selvsagt motbevise det. Så jeg så de to kysse først, før jeg ble testet ut også. Hun mente jeg vant, men det var nok bare for å få meg til sengs. Noe hun etterhvert også lykkes med. Merkelig nok. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så, vær så, vær så snill herr Katt! Du er riktig mann for denne jobben. still spørsmål, vær så, vær så snill!

Anonym poster: 00364093f497b8f83df82fc664999ad8

Men OK, skal vi se om jeg ikke klarer å få fram et par spørsmål.

Janus, hva er din drømmedag, rent seksuelt? (Denne kan egentlig alle svare på)

Dreamdrops, under en trekant med meg og Raindrops, hvem ville du viet mest oppmerksomhet?

Bandit, i hvilken ende av pisken foretrekker du å være?

Til de lesbiske, bruker dere strap-on/andre leketøy, eller holder det med hva dere selv bringer til bordet?

Åpent spørsmål, jeg vil bygge meg en dungeon i løpet av livet - hvilken anretning ville dere drømt om å se der?

Endret av Alice i Eventyrland
Brudd på reglene om datainnsamling
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...