AnonymBruker Skrevet 22. juni #8681 Skrevet 22. juni Søker også jobb i Trondheim. Jobber for tiden i et engasjement og er på utkikk etter noe fast. Det er helt håpløst mange søkere på alle stillinger. Har master og to års erfaring, men blir alltid forbigått av noen med mer erfaring. Det virker som erfaring er alt som betyr noe. Anonymkode: dcbbf...7ec
MissStiles Skrevet 22. juni Forfatter #8682 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): leit, hvilken stilling søker du på, og hva er målsetningene ved neste jobb? jeg vil helst ha jobben maks 10 min hjemmendefra. Anonymkode: 35476...87d Jeg søker i samme bransje som jeg er nå, men ulike type stillinger. I Nåværende jobb har jeg ikke lang reisevei og jeg får nok ikke like kort reisevei i en evt ny jobb. Så lenge det ikke er mer enn 30-40 min reisevei så er jeg fornøyd.
voka Skrevet 15. august #8683 Skrevet 15. august Nå som fellesferien er over håper jeg på flere intervjuer og en jobb snart. Har søkt 207 jobber, håper å få napp snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå