AnonymBruker 10 697 765 22 745 361 Skrevet 27. september 2012 #1 Del Skrevet 27. september 2012 Oppdaget at bensinlokket mitt, den metallklaffen over det liksom, er skjev og går ikke igjen. Dvs, den går igjen, men det trengs da et helsikke for å få den opp igjen, så da jeg endelig fikk det opp, turte jeg ikke å lukke det. Det ser ut som det er forsøkt brutt opp siden det er blitt så ødelagt plutselig. Nå står den klaffen på gløtt, bensinlokket ned i selve tanken er godt skrudd igjen, men det jeg lurer på, det gjør vel ingenting om klaffen er ååpen så lenge lokket er skrudd godt igjen? Tar noen dager å få det ordnet, må ha ny klaff å skru på. Anonym poster: a7c4fb95270c3334ee6d2da125623ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush 7 352 12 941 Skrevet 27. september 2012 #2 Del Skrevet 27. september 2012 Nei det har ikke noe å si. Den er der delvis av estetiske grunner og delvis for å forhindre tyveri av drivstoff,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy 0 0 Skrevet 28. september 2012 #3 Del Skrevet 28. september 2012 Gaffa tape fikser det! Bare så det holder seg på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå