Gå til innhold

Pris på kjøre timer i dag...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg lurte på om det er noen som har peiling på hva kjøre timer koster i dag.

Vet at det sikkert er forskjellig fra sted til sted, men sånn ca priser?

Bor ikke i noen stor by, så det er vel kansje litt rimeligere da?

Lurer også på teorikurs,glattkjøring, og oppkjøring, for man må vel betale for det også?

Som dere skjønner så har jeg ikke så mye peiling, har liksom aldri hatt bruk for lappen før, før nå,for nå trenger jeg den virkelig.

Blir veldig glad hvis noen hadde giddi og svart meg.

Hilsen en som lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Oslo. Og ja prisen varierer fra sted til sted. Men der jeg kjører koster 1 kjøretime 400 kr, etter kl: 1700. kr: 450.

Glattkjøring: glattkjøringsbane koster 700 kroner + 1800 kr til kjørelærer. Mørkekjøring koster også 1800 og langkjøringkoster 1800 kroner.

Ja så penga flyr.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje

Jepp, rundt 400,- per kjøretime er normalt. Det går vanligvis på dobbelttimer, så du må regne med en 8-900 hver gang. Ellers så husker jeg ikke landeveg- og glattkjøringsprisene, men mener de stemmer overens med det care sa.

Gjenomsnittet da jeg kjørte opp (i fjor høst) var 25 kjøretimer (da inkludert glattkjøring, landeveg og oppkjøring + oppvarmingstime). Så det er bare å regne ut. En må vel regne med det går noen tusenlapper ja. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjørte opp måtte jeg betale i overkant av 7500 til kjøreskolen for "hele pakka"!!!

Dette er nå "bare" to år siden...

Grei pris synes jeg... icon_wink.gif

_________________

Chiquita

hjerter_rundt.gif Vi fortjener kun det beste!1212[ Dette Innlegg er endret av: Chiquita den 2002-05-31 14:05 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte opp i februar i år.Hadde 16 kjøretimer utenom det obligatoriske(glattkjøring,mørkekjøring,landeveiskjøring) og betalte ca 18000kr.

En kjøretime kosta 470 før nyttår,gikk ned til 415 etter nyttår pga at de fjerna momsen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...