Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er helt tydelig at Fotballfrua provoserer, engasjerer og gleder. Det er jo klart det er lett, både å la seg glede og å la seg provosere, hun legger ut store deler av livet sitt på en offentlig blogg hver eneste dag.

Offentlige personer (kjendiser) må regne med å bli sett på gjennom luper. Før var dette forebeholdt politikere, musikkstjernene og filmstjernene. Nå ser vi en ny type av kjendiser, nemlig bloggerne. Bloggere er i utgangspunktet som deg og meg. De er vanlige personer, som velger å dele sin hverdag; hva de spiser til frokost, hva slags klær de har på seg og hva de bedriver dagen sin med. Ut fra dette bygger de en fanskare, personer som følger og leser det de legger ut på nett, og videre fra dette er en del av bloggerne såpass heldige at de blir sponset slik at de kan leve av bloggen sin, eller mer riktig, livet sitt. De lever av hverdagen, det er jobben deres og det er jobben til Fotballfrue å blogge.

Det er jobben hennes å ta outfitbilder, skrive hvor hun har kjøpt klærne sine, hvor langt hun har løpt på mølla og hvilket kosthold hun velger å benytte seg av. Å kritisere og slenge dritt til folk fordi de har en jobb som er anderledes enn din egen er smålig. Å påpeke og lage debatt rundt saker en offentlig person velger å formidle er helt fair, men man må gjøre det på en konstruktiv måte. Mye av det som kommer frem i debattene om Fotballfrue er ikke konstruktivt og det dreper debatter rundt emner eller meninger hun presenterer på bloggen.

Det finnes nok av bloggere der ute som på lik linje med Fotballfrua lever av å formidle livet sitt på nett, og mange av de meninger bloggere kommer med er et godt grunnlag for debatt. Hold debatten saklig, skriv din mening, men konstruktivt og hold deg for god til å blande inn utseende, kroppsfasong eller hårsveis. Fotballfrue er ikke den store stygge ulven bare fordi hun har Norges mest leste blogg, det finnes hundrevis som lever av akkurat det samme. Kanskje debatten heller skal gå på hva vi ønsker oss av blogger? Ønsker vi kanskje mindre rosabloggere og mer samfunnsbloggere? Ønsker vi mer fokus på blogger som omhandler hendelser i landet/verden fremfor personlige dagbøker? Diskuter sak, ikke person er vel mitt (litt lange) budskap.

Med vennlig hilsen, Dacina

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://face.no/, gå inn på motemodeller, kvinner. Naturlig tynn du liksom. Der var hun 15 år. Tenk hvordan hun hadde vært i dag om hun ikke hadde trent.

Wow, der hadde jo dama faktisk former! SÅÅÅ mye penere enn i dag joo!!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://face.no/, gå inn på motemodeller, kvinner. Naturlig tynn du liksom. Der var hun 15 år. Tenk hvordan hun hadde vært i dag om hun ikke hadde trent.

Gud, der så hun normal og pen ut:))

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun har forandret seg veldig i ansiktet... er vel kanskje valpefettet hun har klart å trene bort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CelineZ

Wow, hun er jo slettes ingen skjønnhet!! Forandret seg veldig, takket være extensions og restylane :O

Jeg er ingen fan av dama selv, men dette synes jeg er unødvendig. Folk kritiserer Caroline for å være fanataisk opptatt av trening. Det synes ikke jeg er spesielt rart, når man ser sånne kommentarer. Dama var slank der også.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, hun er jo slettes ingen skjønnhet!! Forandret seg veldig, takket være extensions og restylane :O

Synes hun var penere på de gamle bildene der, mer naturlig:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun var penere på de gamle bildene der, mer naturlig:)

Enig, hun var kjempesøt, med naturlige lepper og rundere ansikt. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/01/DSC01154.jpg

Når ble dette et delikat kokebokbilde?

Det er den mest kræsja sjokoladefondanten jeg noen gang har sett.

Er det potetmos?

Min mening er at lavkarbo-godteri og desserter smaker "rart", pga at sukrinet eller et annet kunstig søtningsmiddel gir en litt rar smak. Sukrin iser på tunga, og gir en emmen ettersmak.

Jeg spiser selv karboredusert, men skal jeg en sjelden gang ha dessert så tar jeg gjerne en med vanlig sukker i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Det går for det meste på oppførselen hennes som er totalt motbydelig.

Ser du har fått mange +'er for den.

Eneste bidraget du da kan gi er å holde kjeft og finne deg noe annet å irritere deg over. FF gjør ingenting ulovlig og de som leser gjør det frivillig.

Slutt bitchinga og bry deg om ditt eget liv istedet for å rakke ned på andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kaster dere bort tiden deres på.

Ikke rart menn styrer verden.

Dette er faktisk akkurat hva jeg selv tenkte. Her sitter altså kvinner og rakker ned på ei dame som er både suksessfull og relativt pen. Ei som ikke sitter på rævva og bitcher, men tar initiativ og høster godene, noe man ikke kan si om de fleste på dette forumet. Dette bruker man tid på, rakke ned på folk.

De eneste mannfolka som gjør det samme er fotballidiotene som diskuterer fotballspillere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk akkurat hva jeg selv tenkte. Her sitter altså kvinner og rakker ned på ei dame som er både suksessfull og relativt pen. Ei som ikke sitter på rævva og bitcher, men tar initiativ og høster godene, noe man ikke kan si om de fleste på dette forumet. Dette bruker man tid på, rakke ned på folk.

FF bruker mye av tida si på å sitte på ræva og bitche om du ikke vet det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF bruker mye av tida si på å sitte på ræva og bitche om du ikke vet det.

Jeg regner med det var fotballfrue som selvskrev det innlegget du siterte. Man må jo være blind om man har fulgt med på tidligere tråder og ikke sett hvordan hun henger ut folks private informasjon i kommentarfeltene sine!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FF bruker mye av tida si på å sitte på ræva og bitche om du ikke vet det.

Men i motsetning til KG-erne tjener frua penger på å gjøre det :fnise:

Jeg synes dette kunne vært interessant hvis dere kunne kopiert frekkheter fra kommentarfeltet hennes i stedet for å krangle om hvem som er teitest/har minst liv/er FF. Så slipper jeg å gi henne flere klikk, i alle fall :lur:

Endret av Moscato
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF bruker mye av tida si på å sitte på ræva og bitche om du ikke vet det.

Javel, og da er det fornuftig at folk bitcher om FF på et forum?

Ta deg sammen da, vær så snill.

Dama er relativt pen, det kan ingen nekte for, hun står på og tjener sine egne penger. Og mens folk forsøker å henge henne ut så ler hun hele veien til banken, fordi hun tjener penger på dette, (Oppmerksomheten).

Så han jo de stakkarslige damene på forumet her sitte og skrive seg såre om hvor forferdelig denne kvinnen er som oppnår den suksessen de bare kan drømme om. Ta ansvar for deres egne liv damer, ikke forsøk å dra de flinke ned på deres eget nivå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, og da er det fornuftig at folk bitcher om FF på et forum?

Ta deg sammen da, vær så snill.

Dama er relativt pen, det kan ingen nekte for, hun står på og tjener sine egne penger. Og mens folk forsøker å henge henne ut så ler hun hele veien til banken, fordi hun tjener penger på dette, (Oppmerksomheten).

Så han jo de stakkarslige damene på forumet her sitte og skrive seg såre om hvor forferdelig denne kvinnen er som oppnår den suksessen de bare kan drømme om. Ta ansvar for deres egne liv damer, ikke forsøk å dra de flinke ned på deres eget nivå.

Jesus kristus, HATER når folk ikke klarer å lese..

Vi prøver å SKAPE EN ORDENTELIG debatt UTEN drittprat, men en DISKUSJON om hvorvidt hun er uetisk i måten hun tjener penger på. Liker du ikke debatten, så kan du vel bare DRITE I å være her inne?!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...