Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud jeg er så lei! En "debatt" om FF vil ikke lede noen vei.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke det vil la seg gjøre, nei. Dessverre! Er mye jeg gjerne ville diskutert på et saklig nivå, men jeg har innsett at det ikke kommer til å skje her på KG!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva mer er det å diskutere uansett? Vi har forlengst slått fast at hun er et dårlig forbilde, lyver for leserne, kun slipper igjennom positive kommentarer osv. Vi VET jo det allerede. Hva mer skal vi liksom diskutere?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig! Dette må vi få til :)

Og hun kan ikke drive på slik uten at det blir diskusjon av det!!

Så dere usaklige kjerringer, hold dere borte fra denne tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg lest meg igjennom alle trådene som har eksistert om fotballfrua i det siste. Men jeg har sett haugevis med emner ang damen i KG's newsfeed!

Hva er greia?? Jeg begynner jo nesten å lure på om det er en eller annen som prøver å skape promo og PR for denne fotballfruen?!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal vi i det hele tatt ha en debatt om et annet menneske som ikke en gang er her for å forsvare seg? Blir ikke det baksnakking? Ingen her "kjenner" henne uansett og alt bir bare synsing, spekulasjoner og sladder.

Liksom, hvorfor ikke snakke om naboen min "knut"? Han har tre hunder :filer:

Skal vi snakke om bloggere så får vi gjøre det på et generelt grunnlag synes jeg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal vi i det hele tatt ha en debatt om et annet menneske som ikke en gang er her for å forsvare seg? Blir ikke det baksnakking? Ingen her "kjenner" henne uansett og alt bir bare synsing, spekulasjoner og sladder.

Liksom, hvorfor ikke snakke om naboen min "knut"? Han har tre hunder :filer:

Skal vi snakke om bloggere så får vi gjøre det på et generelt grunnlag synes jeg.

Fordi hun er en offentlig person og har valgt livet i rampelyset. Dessuten er hun falsk og lyver. Derfor.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge før x-antall fotballfruefans kommer inn her og skyter oss som ikke liker hu :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun er en offentlig person og har valgt livet i rampelyset. Dessuten er hun falsk og lyver. Derfor.

Vel, jeg synes uansett ikke noe om diskusjoner av andre mennesker. Stort sett er det kun sladder, synsing og spekuslasjoner uansett. Og jeg har sett ekstremt mye slemt som er skrevet om henne her inne. Folk gjør ikke noe annet enn å dømme henne opp og ned, sidelengs og baklengs.

Skulle selv likt og ment hva hennes mening om alle disse innleggene om henne er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diskuter gjerne om man har noe vettugt å komme med, men å påpeke at hun har silikon, bruker bh under sports-bh og lignende ting blir for dumt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg digger FF-debattene. Disse består jo UTELUKKENDE av personer som proklamerer at de:

-Ikke har noen interesse av henne.

-Synes slike tråder er noe tull.

-Synes det er rart at FF får all den oppmerksomheten.

Personlig digger jeg henne, hun er pen, vellykket og gir fingern til alle de missunelige haterne som henger på forum og forsøker å dra andre ned på sitt nivå.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Diskusjon rundt moderering finner dere her, delt ut i egen tråd:

Link

Diskusjon rundt modereringspraksis skal tas på ris og ros

Bolledeig mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må bare si at jeg digger FF-debattene. Disse består jo UTELUKKENDE av personer som proklamerer at de:

-Ikke har noen interesse av henne.

-Synes slike tråder er noe tull.

-Synes det er rart at FF får all den oppmerksomheten.

Personlig digger jeg henne, hun er pen, vellykket og gir fingern til alle de missunelige haterne som henger på forum og forsøker å dra andre ned på sitt nivå.

Jeg har deltatt i noen av debattene og har aldri proklamert noen av de tingene du nenvner. Tidligere var jeg bare en vanlig bloggleser, som leste ida wulff og fotballfrue og alt mulig annet fordi jeg syntes det var lett underholdning. Så begynte jeg å studere, og endte opp med å skrive en semesteroppgave om blogging i forhold til journalistikk og presseetikk og sånt. Dette var når det stormet som værst rundt fotballfruen og det var snakk om en bloggplakat osv.

Så etter det har jeg bare fulgt med og blitt mer oppmerksom på ting som kanskje ikke er så bra med bloggen hennes, samtidig som jeg er veldig imponert over hva hun har fått til. Men veldig mye av det hun presenterer og står for er kritikkverdig. Det gjelder selvfølgelig ikke bare henne (i bloggverdenen), men hun er jo et kroneksempel, og derfor mer interessant å diskutere enn andre bloggere.

Syns jeg da!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har deltatt i noen av debattene og har aldri proklamert noen av de tingene du nenvner. Tidligere var jeg bare en vanlig bloggleser, som leste ida wulff og fotballfrue og alt mulig annet fordi jeg syntes det var lett underholdning. Så begynte jeg å studere, og endte opp med å skrive en semesteroppgave om blogging i forhold til journalistikk og presseetikk og sånt. Dette var når det stormet som værst rundt fotballfruen og det var snakk om en bloggplakat osv.

Så etter det har jeg bare fulgt med og blitt mer oppmerksom på ting som kanskje ikke er så bra med bloggen hennes, samtidig som jeg er veldig imponert over hva hun har fått til. Men veldig mye av det hun presenterer og står for er kritikkverdig. Det gjelder selvfølgelig ikke bare henne (i bloggverdenen), men hun er jo et kroneksempel, og derfor mer interessant å diskutere enn andre bloggere.

Syns jeg da!

Kritikkverdig? Javel, men det er DIN mening. Da burde du samtidig forstå at det er pga publisiteten at hun driver med dette, også den publisiteten du selv står for. Demokratiet har valgt, de VIL ha FF, ellers hadde ikke bloggen hatt livets rett.

Du kan sutre så mye du vil, men det er like meningsløst som å klage over været.

Det du sier er at DU ikke liker bloggen, derfor bør hun slutte. Hva dette ønsket drives av vet jeg ikke, men for de fleste så er det misunnelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue er et eksempel på hva man kan få til hvis man virkelig vil. Sånn sett så beundrer jeg henne. Hun står på og jobber, jeg tror ikke hun lever latmannslivet selvom hun tjener godt. Hun skriver gode innlegg og tar mange bilder. Som blogger vet jeg at det er tiltak å ta opp kamera hele tiden, skrive og redigere.

Som andre sier er, jeg syntes det er slag i trynet av folk å si at vi ikke kan diskutere henne fordi det blir som "baksnakking". Vel, hun er en offentlig person, hun har et firma, adressen til bloggen hennes har et .no domene og med 130 000 lesere har hun mer innflytelse enn flere av landets aviser og andre offentlige personer.

Jeg er enig at det å sitte å le på et forum av føflekken hennes som ser ut som en vorte er hånlig, nesten flaut, men samtidig syntes jeg ikke at en diskusjon skal bli stengt pga det. Man burde tross alt få lov til å diskutere utseende til kjente personer.

Og, nei, jeg er ikke en feit, stygg, sjalu og uten noe liv. Jeg har tidligere skrevet et blogginnleggom "juggelet" hun selger på nettbutikken sin. Her kan du sjekke meg ut og se at jeg har ingen grunn til å være sjalu.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikkverdig? Javel, men det er DIN mening. Da burde du samtidig forstå at det er pga publisiteten at hun driver med dette, også den publisiteten du selv står for. Demokratiet har valgt, de VIL ha FF, ellers hadde ikke bloggen hatt livets rett.

Du kan sutre så mye du vil, men det er like meningsløst som å klage over været.

Det du sier er at DU ikke liker bloggen, derfor bør hun slutte. Hva dette ønsket drives av vet jeg ikke, men for de fleste så er det misunnelse.

aaaah, misunnelseskortet igjen :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...