Gå til innhold

Hva bør en potensiell date/partner IKKE skrive i en nettdatingprofil?

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg vurderer å lage en dating profil der jeg er helt ærlig, ikke noe overdreven skyrt bare for å se hva i helveste som skjer :fnise:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer å lage en dating profil der jeg er helt ærlig, ikke noe overdreven skyrt bare for å se hva i helveste som skjer :fnise:

Do it!

Skrevet

Ca ingenting vil jeg tro. Du vil forsvinne i den enorme mengden andre menn.

• Liker 2
Skrevet

Han svarte at som velstående enkemann i sin beste (WHF!?!?!) alder fra Oslo vest, så følte han at han hadde som plikt å spre genene sine mest mulig. Da trengte han en kvinne i sin mest fruktbare alder, som var 10-15 år yngre enn han. Han følte at slik innvandringen var blitt, burde han snarest mulig formere seg, sånn at ikke hele Norge ble lysebrunt.

:ler:

Jeg skal på første date med en på 47 som søker kvinner fra 28-44.

Kjenner jeg ble litt mer skeptisk nå...

Anonym poster: 89c5e4e869e93d6fe2e5842b78d93d90

Skrevet

"Spørr viss d r no du lurer på"

Herrejemeni - det er da ikke noe fordømt spørretjeneste det her. Ja, jeg vil gjerne ta kontakt hvis jeg synes du er interessant, men å sende en mail for å spørre om noe jeg lurer på?

Ja, jeg kommer sikkert til å være nysgjerrig på mange ting hvis jeg "liker" deg og kommer sikkert til å stille spørsmål, men å svare på en oppfordring å spørre hvis jeg lurer på noe minner meg mer om en eller annen tjeneste som tilbyr et eller annet som jeg ikke skjønner.

Selvfølgelig kan du ikke skrive ALT om deg selv i en sånn kort profil, men klar da for guds skyld og sammenfatt noen dekkende punkter og gi deg med det.

Hvis det virker interessant så vil spørsmålene komme av seg selv etterhvert.

Jizez.

Anonym poster: c98604e4ca43d1f36dd93229d10e7f23

Skrevet

Skjønner ikke greia med folk som oppgir feil alder jeg altså. Jeg hadde en gang kontakt med en fyr som utga seg for å være 40, men etterhver som jeg fikk navnet hans, snoka jeg litt og fant fort ut at han egentlig var 45. Hva er greia liksom? Ble ikke til at jeg møtte han, bare sluttet å svare, gadd bare ikke.

Anonym poster: 865451ad21ef58cd1a1a6476d1872919

Gjest Gunfreak
Skrevet

Do it!

Ha ha jeg gjorde det, kommer til å gå så bra :rolleyes:

Skrevet

Fikk du ikke napp her på KG?

Anonym poster: 98e3479b3149dda09a7e518cd6c8dca0

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Fikk du ikke napp her på KG?

Anonym poster: 98e3479b3149dda09a7e518cd6c8dca0

haha, kg er nok ikke et sted for å få napp. Men jeg vil heller ikke få napp på sukker, ikke med en slik profil jeg skev!

Skrevet

Hva er det du har skrevet?? Nysgjerrig! GJengi litt her?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Vel de fleste kan jo ikke se hva jeg har skrevet om meg selv da, de fleste får bare opp den korte fakta saken, det som kanskje virker avskreddede der er ansiktet mitt og at det står jeg ikke har noe utdannelse over VGS, jeg skrev også at jeg ser etter et forhold og ikke bare flørt som kan bli noe seriøst, pluss at jeg ser etter damer fra 20-40(desp much? :fnise: )

På det jeg har skrevet som bare super brukre kan lese, skriver jeg at jeg har hatt angst i mange år og derfor ikke vært så sosial i de årene, og at jeg går på AAP, Så ja det er en super profil ingen vil like!

Gjest gressløk
Skrevet

Jeg har fra 16 til 100 (gadd ikke rette på det). Du slår ikke meg.

Skrevet

Hva faen skal man skrive da? Etter innleggene her inne kan man i alle fall ikke skrive at man trener, er ambisiøs, liker en tur på byen i ny og ne, liker en fredagskveld med film og digg, liker folk med litt humor eller EGENTLIG NOE SOM HELST: Face it, vi er alle veldig A4. De fleste er like på utrolig mange områder; liker mat, sove, slappe av og ikke trene så alt for mye.

Skrevet

Vel de fleste kan jo ikke se hva jeg har skrevet om meg selv da, de fleste får bare opp den korte fakta saken, det som kanskje virker avskreddede der er ansiktet mitt og at det står jeg ikke har noe utdannelse over VGS, jeg skrev også at jeg ser etter et forhold og ikke bare flørt som kan bli noe seriøst, pluss at jeg ser etter damer fra 20-40(desp much? :fnise: )

På det jeg har skrevet som bare super brukre kan lese, skriver jeg at jeg har hatt angst i mange år og derfor ikke vært så sosial i de årene, og at jeg går på AAP, Så ja det er en super profil ingen vil like!

Det er ikke negativt å si at man har hatt angst da.

Har du bevisst lagt ut et ekstra ufint bilde, eller mener du at du ikke er no fin? :P

Gjest Gunfreak
Skrevet

Det er ikke negativt å si at man har hatt angst da.

Har du bevisst lagt ut et ekstra ufint bilde, eller mener du at du ikke er no fin? :P

Jeg er ikke fotogen, og det var det bilde som ligner mest på hvordan jeg ser ut, andre bilder ser rare ut og ligner egentlig ikke på meg.

Skrevet

Jeg har fra 16 til 100 (gadd ikke rette på det). Du slår ikke meg.

Sukk, jeg som trodde at slike jenter likte eldre menn.

Anonym poster: 63466d76ca016d446bec3f8bc34e5dd7

Skrevet

Hva faen skal man skrive da? Etter innleggene her inne kan man i alle fall ikke skrive at man trener, er ambisiøs, liker en tur på byen i ny og ne, liker en fredagskveld med film og digg, liker folk med litt humor eller EGENTLIG NOE SOM HELST: Face it, vi er alle veldig A4. De fleste er like på utrolig mange områder; liker mat, sove, slappe av og ikke trene så alt for mye.

LOL, og det er bare på profilen. er jo like vanskelig når man skal sende en melding til noen.

Anonym poster: 63466d76ca016d446bec3f8bc34e5dd7

Skrevet

Skriv noe som får meg til å le eller bli interessert i akkurat deg. Skriv noe som treffer målgruppen din, ikke noe som treffer/misser alle. De fleste kvinneprofilene kunne vært byttet med en annen og de ville ikke ha merket det engang, for de er så like og kjedelige.

• Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Så et bilde av en jente som ble kysset på kinnet av den tidligere kjæresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...