Gå til innhold

"Alle" gutter har kjøpt sex en gang"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en pulevenn, og ofte har vi ganske interessante samtaler. MEN, så nevner han noe som fikk meg til å tenke litt. Han påstod at nesten alle gutter har kjøpt sex i tenårene, bare for å ha prøvd det og fått utforsket litt. Dette har jeg aldri hørt noe om, og har vanskeligheter for at "alle"(eller majoriteten da) gutter har kjøpt seg en hore en gang. Og dette er en ellers oppegående gutt, og jeg begynte å tenke.. "Faen, gud veit hva han her har hatt seg med tidligere..."

Stemmer dette?! Eller er dere enige i at dette høres overdrevent ut? Det er ikke snakk om gutter som er lite attraktive og ikke får seg noe, men kjekke, oppegående gutter!

Anonym poster: 934b9acd971c7189df9370db279c18fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tre av mine guttevenner har hatt sex med horer, og jeg har veldig mange guttevenner. De tre guttene er av typen som skal tøffe seg og være "reale mannfolk" til en hver tid, hvis det har noen betydning. Alle tre er også litt desperate etter å få seg, og samtlige har prøvd seg på meg opptil flere ganger i løpet av tiden jeg har kjent dem. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs litt hva slags folk man henger med. Kanskje han henger mye med folk som har fortalt hverandre at det å kjøpe sex er helt greit, og da er det kanskje sånn at hvis kompisene hans sier det er greit så begynner han også å tro på det, og så blir det helt normalt for ham..det er synd å si, man av og til kan det oppstå litt sånn "gjengmentalitet" tror jeg.

Anonym poster: 34f88a66de806a4438bc441787a5d305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du vanker med litt feil typer :P

Jeg har aldri kjøpt, og kjenner heller ingen som har kjøpt.

Som sagt, han er egentlig veldig ordentlig, ingen utsvevende type, så jeg fikk mildt sagt sjokk... :fnise: Han fikk det til å høres veeeldig greit ut.... -TS

Anonym poster: 3e431107f2a6c26d17ac179006c7b2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I 2002 hadde 13% av norske menn kjøpt sex minst en gang. Overraskende høyt tall, men veldig langt ifra både alle og "alle."

Dette leder oss til to mulige konklusjoner:

1. Vennekretsen hans viker fra normalen.

2. Han "bare sa det" for å rettferdiggjøre sine handlinger og han hadde ikke lyst til å gjøre noe stort nummer ut av det.

Endret av Kapteinen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Æh..jeg kjenner INGEN som har kjøpt sex.

Ikke jeg heller. Spurte samboeren min, han sa han kjente til 1 stk og han har stor omgangskrets. Så nei, tror ikke det er så vanlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Spurte samboeren min, han sa han kjente til 1 stk og han har stor omgangskrets. Så nei, tror ikke det er så vanlig.

Godt å høre! :fnise: - TS

Anonym poster: 3e431107f2a6c26d17ac179006c7b2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe han sier for å få sitt eget valg til å virke mer "riktig". Nei, alle menn har ikke hatt seg med prostituerte. Ikke nesten alle heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det stemmer nok at ikke alle menn har hatt seg med prostituerte. Jeg er en av dem :)

Men personlig ser jeg ikke ENORME moralske kvaler ved det, men det er nå en ting. Det er likevel noe som ikke frister meg - ikke så mye av moralske grunner, som en kombinasjon av mer praktiske samt hva jeg virkelig ønsker utav kontakt med det motsatte kjønn. Som da innebærer mer enn bare sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...