Gå til innhold

"Alle" gutter har kjøpt sex en gang"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en pulevenn, og ofte har vi ganske interessante samtaler. MEN, så nevner han noe som fikk meg til å tenke litt. Han påstod at nesten alle gutter har kjøpt sex i tenårene, bare for å ha prøvd det og fått utforsket litt. Dette har jeg aldri hørt noe om, og har vanskeligheter for at "alle"(eller majoriteten da) gutter har kjøpt seg en hore en gang. Og dette er en ellers oppegående gutt, og jeg begynte å tenke.. "Faen, gud veit hva han her har hatt seg med tidligere..."

Stemmer dette?! Eller er dere enige i at dette høres overdrevent ut? Det er ikke snakk om gutter som er lite attraktive og ikke får seg noe, men kjekke, oppegående gutter!

Anonym poster: 934b9acd971c7189df9370db279c18fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en pulevenn, og ofte har vi ganske interessante samtaler. MEN, så nevner han noe som fikk meg til å tenke litt. Han påstod at nesten alle gutter har kjøpt sex i tenårene, bare for å ha prøvd det og fått utforsket litt. Dette har jeg aldri hørt noe om, og har vanskeligheter for at "alle"(eller majoriteten da) gutter har kjøpt seg en hore en gang. Og dette er en ellers oppegående gutt, og jeg begynte å tenke.. "Faen, gud veit hva han her har hatt seg med tidligere..."

Stemmer dette?! Eller er dere enige i at dette høres overdrevent ut? Det er ikke snakk om gutter som er lite attraktive og ikke får seg noe, men kjekke, oppegående gutter!

Anonym poster: 934b9acd971c7189df9370db279c18fe

Jeg har aldri gjort det og kommer heller aldri til å gjøre det - det er jeg seff ikke alene om.

Han "oppegående" kompisen din har sikkert en vennekrets hvor alle er horekunder da, så trekker han den slutningen at alle andre er som de.

Går ut fra at du ikke har ubeskyttet sex så sant du ikke vet om han er frisk. Det er en grunn til at horekunder f.eks. ikke får gi blod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han er ekstremt uattraktiv kanskje, men tviler på at de fleste trenger det.

Anonym poster: b34d5d9e415e6e50ceae1993bb10db8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, kan ikke si at hverken jeg eller kammerater har gjort det. Basert på hvor mye annet rart folk deler i bedugget selskap tipper jeg at de snakker sant også. Enten har denne kompisen din prøvd å forsvare sin egen handling eller han tror han er "kul" ved å fortelle dette. Hvilken alder snakker vi om på denne fyren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, kan ikke si at hverken jeg eller kammerater har gjort det. Basert på hvor mye annet rart folk deler i bedugget selskap tipper jeg at de snakker sant også. Enten har denne kompisen din prøvd å forsvare sin egen handling eller han tror han er "kul" ved å fortelle dette. Hvilken alder snakker vi om på denne fyren?

Han er 21.... -TS

Anonym poster: 3e431107f2a6c26d17ac179006c7b2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...