Gå til innhold

Klarer ikke å bryte kontakten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gud, jeg føler meg dum nå. Jeg er snart tredve og jeg har innledet et forhold til en mann. Problemet er at han ikke vil ha et forhold (han sa til meg tidlig at han likte meg, men ikke var forelsket) og jeg har jo ingen problemer med å skjønne det. Jeg er voksen, kan ta slik ærlighet og satte også pris på den. Men jeg klarer allikevel ikke å kutte ut å dra til ham. Jeg vet det kommer til å ende med at jeg føler meg såret og brukt, men jeg får virkelig ikke til å beskytte meg selv og kutte ham ut.

Jeg håper på at jeg skal treffe noen som gjør meg forelsket så jeg kutter ham ut, men sjansene for at det skjer reduseres jo veldig av at jeg utvikler sterkere følelser for ham. Jeg er rett og slett bare dum som lar denne situasjonen utvikle seg og jeg kjenner at jeg gruer meg til han treffer noen. Det kommer til å gjøre så vondt.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har dere holdt på?

Tro meg, dette kan dra ut i det endelige. Har sett mange eksempler på folk som har kastet bort både 5 og 15 år .

Det blir ikke lettere med tiden, så du må nesten vurdere om du er villig til å bruke mange år av livet ditt på et forhold som ikke gir deg det du ønsker deg.

Jeg har selv gjort det, og kunne jeg valgt pånytt hadde jeg aldri latt det gå så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff ham i mai, men bestemte meg for å kutte kontakten for å beskytte meg selv, så vi hadde ingen kontakt i juli/august. Men nå har jeg begynt å dra til ham igjen, har vært der tre ganger denne måneden. Jeg ukependler, så kan kun treffe ham i helgene.

Jeg er redd for at det skal dra ut i lang tid og jeg vet at det ikke fører til noe godt å fortsette med det. Jeg synes bare det er så vanskelig å la være. Med ham føler jeg meg fullstendig trygg og han tar vare på meg når jeg er der. Han er bare ikke forelsket, noe jeg er så til de grader.

Jeg føler meg dum som gjør noe jeg vet kommer til å såre meg etter hvert. Det sårer meg jo allerede. Jeg vet bedre, men blir dratt mot ham.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff ham i mai, men bestemte meg for å kutte kontakten for å beskytte meg selv, så vi hadde ingen kontakt i juli/august. Men nå har jeg begynt å dra til ham igjen, har vært der tre ganger denne måneden. Jeg ukependler, så kan kun treffe ham i helgene.

Jeg er redd for at det skal dra ut i lang tid og jeg vet at det ikke fører til noe godt å fortsette med det. Jeg synes bare det er så vanskelig å la være. Med ham føler jeg meg fullstendig trygg og han tar vare på meg når jeg er der. Han er bare ikke forelsket, noe jeg er så til de grader.

Jeg føler meg dum som gjør noe jeg vet kommer til å såre meg etter hvert. Det sårer meg jo allerede. Jeg vet bedre, men blir dratt mot ham.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

Er du sikker på at han ikke er opptatt...har kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at han ikke er opptatt...har kjæreste?

Ja :) Han avsluttet et åtte års langt forhold i oktober. Han er bare ikke forelsket i meg.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi dater begge andre, forsåvidt. Jeg har hatt sex med andre menn i denne perioden og han har også hatt sex med andre kvinner.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :) Han avsluttet et åtte års langt forhold i oktober. Han er bare ikke forelsket i meg.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

Mulig han ikke er klar for noe forhold. 8 år er veldig lang tid. Vet du hvilket forhold han har til exen nå?

Jeg tror jeg ville droppet han hvis han har sagt at han ikke er forelsket. Hvis ikke vil dette bare bli vondt for deg. Bryt med han er mitt råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han bryr seg litt om deg så kunne du faktisk be han om hjelp til prosessen. Be han til å ikke invitere deg , begge sletter andres nr / fb o.l. Sørg for at du / dere holder dere opptatt i helgene.. lag andre program med andre / venner .. Det tar bare 3-4 uker så er man ellerede på god vei ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente/dame

Og vi dater begge andre, forsåvidt. Jeg har hatt sex med andre menn i denne perioden og han har også hatt sex med andre kvinner.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

VELDIG dårlig utgangspunkt for å starte et forhold. VELDIG! Forstår ikke folk som holder på sånn, og klager over at h*n de har sex med ikke får følelser...jiiizes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG dårlig utgangspunkt for å starte et forhold. VELDIG! Forstår ikke folk som holder på sånn, og klager over at h*n de har sex med ikke får følelser...jiiizes...

Jeg gjorde det ikke i begynnelsen, men da jeg tok opp situasjonen med ham og han sa at han ikke var forelsket ba jeg ham om å date andre. Jeg gjorde det mest for å distrahere meg fra skuffelsen.

Jeg er forsåvidt enig i det du skriver, men det var altså ikke sånn før jeg innså at han ikke ville inn i et forhold med meg.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han bryr seg litt om deg så kunne du faktisk be han om hjelp til prosessen. Be han til å ikke invitere deg , begge sletter andres nr / fb o.l. Sørg for at du / dere holder dere opptatt i helgene.. lag andre program med andre / venner .. Det tar bare 3-4 uker så er man ellerede på god vei ut.

Jeg hadde som sagt ikke kontakt med ham i to måneder før jeg dro dit en helg for noen uker siden. Jeg savnet ham, jeg var følsom og det var vanskelig å la være. Jeg burde aldri gjort det og jeg vet at jeg burde kutte ham ut igjen, men jeg gidder ikke slette ham fra FB. Det synes jeg blir for mye, vi er jo voksne mennesker. Nummeret hans kan jeg utenat uansett, har ham faktisk ikke lagret på mobilen, men hva hjelper det når jeg har klisterhjerne ;)

Men ja ... jeg begynner å innse at jeg burde fjerne han fra FB også. Jeg holder jliv i et lite håp selv om jeg vet bedre.

Det er nettopp det som frustrerer meg sånn! Jeg vet så mye bedre, men jeg liker ham så godt at jeg velger å la meg selv bli såret igjen. Jeg har faktisk vurdert å flytte vekk i en periode for å fysisk fjerne meg fra ham.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg unna han så fort som overhodet mulig.

Jeg vet. Jeg vet. Jeg prøver å gjennomføre det, men så spør han om jeg vil komme og jeg drar dit som en idiot.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet. Jeg vet. Jeg prøver å gjennomføre det, men så spør han om jeg vil komme og jeg drar dit som en idiot.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

Jeg forstår veldig godt at det er vanskelig, tro meg. Men du må gi slipp, hvis ikke vil dette kunne ødelegge for deg i en lang tid fremover. Jeg vet det er en klisjé, men det er mange fisker i havet. :klemmer: Gjør deg selv den tjenesten, og hold litt avstand. Vær med venner og familie, lag deg en timeplan som gjør at du er mye opptatt, slik at du heller ikke har like mye tid til å tenke på han. Tro meg, hvis du legger din sjel i å klare dette, vil det gå veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet. Jeg vet. Jeg prøver å gjennomføre det, men så spør han om jeg vil komme og jeg drar dit som en idiot.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

Men det er jo det jeg sier.

Be hans hejlp til å avslutte. at han inviterer ikke og om du faller for fristelsen så avviser han deg. dere er voksne derfor burde han faktisk ta ansvar for å avslutte. han vet godt at du er forelsket i han og jeg synes det er litt dårlig gjort av han å utnytte situasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente/dame

Jeg gjorde det ikke i begynnelsen, men da jeg tok opp situasjonen med ham og han sa at han ikke var forelsket ba jeg ham om å date andre. Jeg gjorde det mest for å distrahere meg fra skuffelsen.

Jeg er forsåvidt enig i det du skriver, men det var altså ikke sånn før jeg innså at han ikke ville inn i et forhold med meg.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

Du ber han date andre..hallo!?! Hva vil du med å si det?

Du ødelegger jo bare for deg selv! Han har sex med andre, du har sex med andre , hvordan i det hele tatt KLARER du å ha sex med andre hvis du er forelsket i han??? Noen folk bare skjønner jeg meg ikke på...

Han sier at han ikke er forelsket i deg..Du handler som du ikke har følelser, du går jo mot deg selv HELE tiden!

Damer som deg, og menn som han, burde ikke ha kjæreste!

Hvis man først liker noen, bør man 1 .) DROPPE å se andre!

2.) Møtes MANGE ganger FØR man hopper til sengs!

Folk idag er egistiske, utålmodige, lite selektive og selvsenterte!!!

Ikke rart de fleste forhold ryker dag...

Hilsen ei som er selektiv, og aldri har sex med noen uten følelser, da er jeg heller alene i maaange år, om så forever....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig han ikke er klar for noe forhold. 8 år er veldig lang tid. Vet du hvilket forhold han har til exen nå?

Jeg tror jeg ville droppet han hvis han har sagt at han ikke er forelsket. Hvis ikke vil dette bare bli vondt for deg. Bryt med han er mitt råd!

Det er jo nettopp det han sa, at han ikke er klar for et forhold. Men som jeg da svarte, det er helt ok for meg, men han ville vært klar om han følte noe for meg. Og det er som sagt helt greit, han lurte meg ikke til å tro noe annet og han var ærlig med meg om dette veldig tidlig.

Eksen hans bor i et annet land, så han har vel ikke så mye kontakt med henne. Han er veldig klar på at de ikke kommer til å bli sammen igjen, men uansett om han ikke føler noe for henne eller om han fremdeles gjør det, han er ikke forelsket i meg.

Jeg føler litt at jeg er hans reboundforhold og derfor er jeg livredd for å drive på lenge med ham nå, jeg vet at han sikkert treffer noen etter hvert og da blir jeg knust. Det er så mye sunnere for meg å ikke treffe ham.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Gud, jeg føler meg dum nå. Jeg er snart tredve og jeg har innledet et forhold til en mann. Problemet er at han ikke vil ha et forhold (han sa til meg tidlig at han likte meg, men ikke var forelsket) og jeg har jo ingen problemer med å skjønne det. Jeg er voksen, kan ta slik ærlighet og satte også pris på den. Men jeg klarer allikevel ikke å kutte ut å dra til ham. Jeg vet det kommer til å ende med at jeg føler meg såret og brukt, men jeg får virkelig ikke til å beskytte meg selv og kutte ham ut.

Jeg håper på at jeg skal treffe noen som gjør meg forelsket så jeg kutter ham ut, men sjansene for at det skjer reduseres jo veldig av at jeg utvikler sterkere følelser for ham. Jeg er rett og slett bare dum som lar denne situasjonen utvikle seg og jeg kjenner at jeg gruer meg til han treffer noen. Det kommer til å gjøre så vondt.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

been there, done that..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ber han date andre..hallo!?! Hva vil du med å si det?

Du ødelegger jo bare for deg selv! Han har sex med andre, du har sex med andre , hvordan i det hele tatt KLARER du å ha sex med andre hvis du er forelsket i han??? Noen folk bare skjønner jeg meg ikke på...

Han sier at han ikke er forelsket i deg..Du handler som du ikke har følelser, du går jo mot deg selv HELE tiden!

Damer som deg, og menn som han, burde ikke ha kjæreste!

Hvis man først liker noen, bør man 1 .) DROPPE å se andre!

2.) Møtes MANGE ganger FØR man hopper til sengs!

Folk idag er egistiske, utålmodige, lite selektive og selvsenterte!!!

Ikke rart de fleste forhold ryker dag...

Hilsen ei som er selektiv, og aldri har sex med noen uten følelser, da er jeg heller alene i maaange år, om så forever....

Jeg liker ikke tonen i innlegget ditt.

Ja, jeg har fint sex med andre selv om jeg er forelsket i ham. Jeg er av den typen. Du trenger ikke prøve å moralisere, jeg bruker alltid kondom og er ærlig om hva jeg gjør til de som trenger å vite det.

Jeg er for glad i sex til å kunne leve uten i årevis og vil heller ikke meg selv så vondt. Faktisk. Det må du klare å akseptere uten å sette i gang en lang rant om hvordan jeg burde være - jeg er den jeg er og tolerer jo deg, hvorfor tolerer du da ikke meg?

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente/dame

Det er jo nettopp det han sa, at han ikke er klar for et forhold. Men som jeg da svarte, det er helt ok for meg, men han ville vært klar om han følte noe for meg. Og det er som sagt helt greit, han lurte meg ikke til å tro noe annet og han var ærlig med meg om dette veldig tidlig.

Eksen hans bor i et annet land, så han har vel ikke så mye kontakt med henne. Han er veldig klar på at de ikke kommer til å bli sammen igjen, men uansett om han ikke føler noe for henne eller om han fremdeles gjør det, han er ikke forelsket i meg.

Jeg føler litt at jeg er hans reboundforhold og derfor er jeg livredd for å drive på lenge med ham nå, jeg vet at han sikkert treffer noen etter hvert og da blir jeg knust. Det er så mye sunnere for meg å ikke treffe ham.

Anonym poster: 3d143bcf427d33a1bcd8e719da98c448

Når du sier at det er ok at han ikke er klar, allerede der sier du at du ikke forventer noe av en mann, du tar det du får!

Dette er ikke med på å gjøre deg mer attraktiv for han, tvert imot!

Finn tilbake til din egen selvrespekt, bryt med han. Om forholdet er meant to be( sjeldent når det begynner sånn...), får han ta kontakt etterhvert. Så lenge du bare er der, uten noen grenser i forhold til deg selv, vil dette bli mer og mer selvdestrutivt for deg. Kutt all kontakt med han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...