Gå til innhold

Overreagerer jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg nevnte en kveld for kjæresten min at han enda sto som single på facebook. Selv bruker jeg så og si ikke facebook, men fjernet meg som single for ca seks måneder siden. Han sa han skulle forandre det.

Det gikk en dag og jeg så han var pålogget på facebook flere ganger. Jeg ville ikke mase så jeg sa ikke noe før på kvelden. Jeg følte han hånet meg og lurte på hvorfor det var så jævla viktig. Det ble til en liten krangel. Og jeg endte opp med å si unnskyld og at jeg bare var trett og sliten. Jeg sa at jeg ikke var sint, men den såret meg litt.

Jeg stoler jo på han, det er ikke det.

Men nå har det gått tre dager og han har enda ikke skiftet det.

Føler liksom ikke at han bryr seg om følelsene mine hele tiden. Mulig det er vanskelig for han å forstå siden jeg egentlig ikke bryr meg om slikt, men det er liksom måten han reagerte på når jeg tok det opp kvelden etter.

Alt dette har fått meg til å tenke.

Overreagerer jeg når jeg blir såret av at han ikke gjør den lille tingen jeg ba om?

Alt jeg krever er at han setter sivilstatusen slik at det er kun han som kan se det.

For nå står det Single og interessert i kvinner. Han kan jo bare skjule statusen slik jeg har gjort. Slik at det ikke er noe som helst info om silvilstatus.

Anonym poster: fd206743529220a15318c918fb95fdd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det syns jeg ikke du gjør. Mange her kommer til å si "det er bare facebook", men de må åpne opp øynene å innse at pr idag så betyr facebook mye ( om vi vil eller ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

egentlig så har jeg mest lyst til å si at du overreagerer kraftig, og at du ikke må bry deg om den teite facebooken............... men sannheten er vel egentlig at jeg hadde blitt ganske såra om min kjæreste ikke ville at det skulle stå " in a relationship with NozMonster" .............:sjenert:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har på en måte mer gått over til at det sårer meg at han faktisk ikke vil gjøre en så liten ting. For meg er facebook ikke viktig, men han bruker den flittig. Blir mer en sak av at han nekter å gjøre noe så smått og ble irritert når jeg tok det opp.

Anonym poster: fd206743529220a15318c918fb95fdd3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er interessant hvor mange mennesker lar seg påvirke av facebook. Hvis han ønsker å være utro, så er det det samme hva som står på facebook og hva statusen hans er. Det virker som om det er noe du har mast om en stund? Kanskje han på trass lar vær å endre det. Men helt ærlig, er det virkelig verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke bare å skrive en kosemoseoverdose klissete melding på veggen hans, så ser hele verden at han er opptatt uansett?

Nei, ingen av oss er typen til det. Misliker slike klissete facebookmeldinger.

Men er det så mye jobb å gjøre slik at statusen kun vises for deg selv? Tar ikke 10 sek en gang.

Anonym poster: fd206743529220a15318c918fb95fdd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er interessant hvor mange mennesker lar seg påvirke av facebook. Hvis han ønsker å være utro, så er det det samme hva som står på facebook og hva statusen hans er. Det virker som om det er noe du har mast om en stund? Kanskje han på trass lar vær å endre det. Men helt ærlig, er det virkelig verdt det?

Jeg har ikke mast om dette. Nevnte det for han en kveld (seks måneder etter jeg hadde fjernet statusen min). Da jeg nevnte det ba jeg aldri om at han skulle skifte det, ville bare høre om han var klar over det. Han sa at han skulle forandre det. Det ble ikke gjort og jeg tok det opp for andre gang. Og han ble sint.

Anonym poster: fd206743529220a15318c918fb95fdd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er interessant hvor mange mennesker lar seg påvirke av facebook. Hvis han ønsker å være utro, så er det det samme hva som står på facebook og hva statusen hans er. Det virker som om det er noe du har mast om en stund? Kanskje han på trass lar vær å endre det. Men helt ærlig, er det virkelig verdt det?

Kanskje, men står det på facebook at han er opptatt så vet alle venninnene hans dette. Å de fleste er vel såpass oppegående at de respekterer det. Står det at han er singel så kommer han til å få mange flere fristelser

Endret av blondina90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da var det jeg som misforstod, men til tross for det, mener jeg fortsatt at hvis du stoler på din kjæreste, og vet at han ikke er typen til å gjøre noe umoralsk, så bør ikke Facebook være et samtaleemne. Jeg forstår at du får tanker i hodet, men igjen, det er kun facebook. Stol heller på han, om han er til å stole på. Føler du selv at han snakker med andre single jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg synes TS overreagerer.

Jeg stoler nemlig ikke på informasjonen jeg får på facebook, og det er sinnsykt mange folk som er i forhold, som ikke skriver det på facebook.

Så hvis jeg ser en kjekk mann på facebook med status som singel, så tenker jeg ikke automatisk at det er fritt frem. Det er jo forstatt mulig han er i et helt nytt forhold, har pulevenninne, eller som i tilfellet til TS, er i et forhold, men ikke bryr seg med å informere hele verden om det.

Det eneste jeg synes er dårlig gjort av typen til TS, er å ikke gi henne et godt svar på hvorfor han ikke vil gjøre det.

Jeg synes han skal sette seg ned og si klart ifra om hvorfor han ikke vil. Å si "skal gjøre det snart", er utrolig irriterende. Hvis kjæresten er uenig i TS, bør han ha baller nok til å si ifra om det, ikke bare snakke henne etter munnen uten å gjøre handling av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, men står det på facebook at han er opptatt så vet alle venninnene hans dette. Å de fleste er vel såpass oppegående at de respekterer det. Står det at han er singel så kommer han til å få mange flere fristelser

Både ja og nei. De fleste BØR da være oppgående, men så er det mange som ikke er det. Tar han kontakt med en pen jente, så kan det være at hun er en av de som ikke bryr seg om det står i et forhold, forlovet, singel eller samboer... Men forstår hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Står det at han er singel så kommer han til å få mange flere fristelser

Hva har det med saken å gjøre? Fristelser oppstår uavhengig av facebookstatus.

Hvis de er glade i hverandre vil han ikke bry seg om noen av "fristelsene" der ute, verken på facebook eller i virkeligheten.

Du fremstiller det som om jenter kommer til å kaste seg på ham bare fordi han ikke står oppført som "i et forhold", og at han ikke kommer til å klare å styre seg. Jeg tror begge påstandene er feil. Jeg tror ikke fler folk kaster seg over ham, og jeg tror han kommer til å klare å styre seg hvis han er glad i TS. Og jeg tror at hvis han ønsker å være utro, klarer han det kjempebra selv om han står i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med saken å gjøre? Fristelser oppstår uavhengig av facebookstatus.

Hvis de er glade i hverandre vil han ikke bry seg om noen av "fristelsene" der ute, verken på facebook eller i virkeligheten.

Du fremstiller det som om jenter kommer til å kaste seg på ham bare fordi han ikke står oppført som "i et forhold", og at han ikke kommer til å klare å styre seg. Jeg tror begge påstandene er feil. Jeg tror ikke fler folk kaster seg over ham, og jeg tror han kommer til å klare å styre seg hvis han er glad i TS. Og jeg tror at hvis han ønsker å være utro, klarer han det kjempebra selv om han står i et forhold.

signerer den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det mer handler om at han ble sint for at jeg spurte uten at jeg vet grunnen. Jeg har langt i fra mast om dette. Det er en liten ting som nesten ikke koster en kalori og det sårer meg at han reagerte med sinne mot meg.

Anonym poster: fd206743529220a15318c918fb95fdd3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes TS overreagerer.

Jeg stoler nemlig ikke på informasjonen jeg får på facebook, og det er sinnsykt mange folk som er i forhold, som ikke skriver det på facebook.

Så hvis jeg ser en kjekk mann på facebook med status som singel, så tenker jeg ikke automatisk at det er fritt frem. Det er jo forstatt mulig han er i et helt nytt forhold, har pulevenninne, eller som i tilfellet til TS, er i et forhold, men ikke bryr seg med å informere hele verden om det.

Det eneste jeg synes er dårlig gjort av typen til TS, er å ikke gi henne et godt svar på hvorfor han ikke vil gjøre det.

Jeg synes han skal sette seg ned og si klart ifra om hvorfor han ikke vil. Å si "skal gjøre det snart", er utrolig irriterende. Hvis kjæresten er uenig i TS, bør han ha baller nok til å si ifra om det, ikke bare snakke henne etter munnen uten å gjøre handling av det.

Hvorfor skulle han la være å endre statusen sin da? Jeg ser ingen gode grunner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med saken å gjøre? Fristelser oppstår uavhengig av facebookstatus.

Hvis de er glade i hverandre vil han ikke bry seg om noen av "fristelsene" der ute, verken på facebook eller i virkeligheten.

Du fremstiller det som om jenter kommer til å kaste seg på ham bare fordi han ikke står oppført som "i et forhold", og at han ikke kommer til å klare å styre seg. Jeg tror begge påstandene er feil. Jeg tror ikke fler folk kaster seg over ham, og jeg tror han kommer til å klare å styre seg hvis han er glad i TS. Og jeg tror at hvis han ønsker å være utro, klarer han det kjempebra selv om han står i et forhold.

Verken du eller jeg vet om jenter kommer til å kaste seg på han. Han kan for alt vi vet være en veldig kjekk mann som har mange jenter etter seg. Å da hadde jeg som dama hans følt meg tryggere om det sto at han var i et forhold med meg, selv om jeg hadde stolt 100% på han (det tror jeg ingen gjør i et ferskt forhold). Det er mange grunner til hvorfor han skal skifte status, jeg ser ikke en eneste grunn til hvorfor han ikke skal det.

Endret av blondina90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke oppgitt sivilstatus på f.book. Verken som singel eller komplisert, forlovet eller gift. Man må ikke oppgi sin sivilstatus og noe av det "verste" jeg ser er unge mennesker som endrer sivilstatus ofte. Hva har andre med det å gjøre? Facebook er ikke akkurat en sjekkearena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg overreagerer du ikke. Kjæresten min er på facebook omtrentlig hver dag, og jeg kan sikkert si at jeg ville reagert om han ikke ville være i et forhold med meg der.

Selvsagt er ikke facebook "alt", men det blir jo mer og mer brukt, og for mange betyr det en del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...