Gå til innhold

Hva nå?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Fikk nettopp beskjed om at kona til svigerfaren min tok livet sitt i natt... Hun har hatt psykiske problemer før. Men de siste årene har det virket som alt har gått så mye bedre. Flere ting som har skjedd i livet hennes som skulle tilsi at hun levde et godt liv nå...

Samboeren min er bortreist, og jeg må gi han den triste beskjeden i morgen tidlig når han kommer hjem.

Føles som et hav av følelser slåss om plass oppe i hodet mitt.

Samtidig prøver jeg å tenke på alt det praktiske. Ta meg fri fra jobb så vi kan reise og være sammen med familien hennes og støtte dem. (De bor 30 mil fra oss)

Har ikke snakket med svigerfaren min ennå. Burde jeg ringe han nå? Eller vente til i morgen...

Det er så uforståelig alt sammen. Heldigvis er verdens beste venninne på vei slik bort at jeg har noen å snakke med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke hva slags forhold du har til din svigerfar......... men jeg synes du skal ringe nå jeg. Ikke vent med det.........

Så kan du og din mann reise dit når mannen din kommer hjem.

Fint at du har ei venninne som kommer til deg nå........ enten et dødsfall skjer på den ene eller den andre måten - så er det mange følelser som dukker opp.

:klem2: fra Usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Takk for svar.

Jeg tror du har rett. Bør vel ringe i kveld. Hele familien og presten skulle samles nå, så venter et par timer. Men aner ikke hva jeg skal si. Er jo jeg som må være sterk og være der for han, selv om jeg sikkert kommer til å begynne å gråte og ikke klare å si stort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jo ingen ting om du begynner å gråte........... er en helt naturlig og normal reaksjon.

Si det som det er: "Jeg vet ikke hva jeg skal si - men at du er der - og at din svigerfar kan kontakte deg om/når han måtte ønske det. "

Ingen ord kan "dekke" det man ønsker å si i slike tilfeller.

Husker jeg måtte fortelle min tante at min bestefar (hennes svigerfar) var død. Hun bor i utlandet - så det måtte gjøres pr. tlf.

Vi begynte begge å gråte......... og klarte ikke å si noe. Men vi klarte å avtale at vi skulle ringes senere på kvelden............. ble litt tårer da også, men vi klarte hvertfall å snakke om det.........

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...