Gå til innhold

Fy faen i helvete for et svin


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Unskyld språkbruken, men jeg blir så sint når jeg ser det jeg ble vitne til i dag. Jeg gikk inne på et kjøpesenter og var i en klesbutikk for å handle klær. På vei ut så kommer det en mann helt ut av det blå og hopper på ei barneutstillingdukke og råkliner med den, tar hun i skritte og på rumpa. På en benk satt det to hjernedøde idioter og lo som bare det og ropte om mer, vet ikke om de var vennenne hans. Vakta kom og jagde han vekk da heldigvis.

Hva i helvete feiler det folk? Må jo være stor mangel på sosiale antenner hos han. Angrer litt på at jeg ikke ga han noen sannhetens gloser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg ville flire høgt og spurt om det er virkelig det eneste han får av kvinnfolk ? Æsj, drit i det, sikkert bare rampestreker for å få oppmerksomhet..... eller veddemål mellom gutta... sikkert ikke farlig altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann, som i en på 30+? Eller yngre?

Merkelig og pinlig humor, men sannsynligvis harmløst. Ville ikke kalt ham et svin, akkurat. Jeg forventet noe mye verre når jeg klikket meg inn i denne tråden, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min type humor. Jeg hadde ledd godt.

Rettelse: Så ikke før nå at det stod barneutstillingsdokke. Da er det ikke noe morsomt.

Hadde det vært vanlig hadde jeg ledd.

Endret av auto
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så god på alder, men ren gjetting, kanskje midten av 20-årene, mellom 20 og 24-25 eller noe.

Kanskje jeg overregarer, men jeg synes faktisk ikke sånt er morsomt. Det er liksom en av de tingene man ikke spøker med mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min type humor. Jeg hadde ledd godt.

Jeg hadde nok sett ut som et spørsmålstegn ,så knekt sammen i latter.

Hvorfor kan en ikke spøke med slikt TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt en med en diagnose, type autisme. Jeg har selv jobbet med mennesker som ikke klarer styre seg selv med f.eks statuer, utstillingsdukker o.l. Alternativt et veddemål, da er det bare tullete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke det er morsomt, om jeg hadde sett det ville jeg syntes det var kvalmende, og at han heller kunne valgt seg en voksen dukke til å kline med. Hadde han valgt en voksen dukke ville jeg ledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok sett ut som et spørsmålstegn ,så knekt sammen i latter.

Hvorfor kan en ikke spøke med slikt TS?

Jeg synes ikke noe om å spøke med voldtekt/misbruk av barn eller voksne. Det var på et ganske stort kjøpesenter og tenk om noen der hadde blitt voldtatt eller misbrukt som barn? De jo kunne fått flashback med en gang. På lang avstand så kunne det jo sett at som et ekte barn og ikke ei dukke? Og gjør man sånt så kan man jo også begynne å lure på hva annet de kan finne på. Jeg hadde ikke følt meg trygg alene med en slik mann.

Synes faktisk betegnelsen svin passer han utmerket. Sånt gjør man ikke rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så god på alder, men ren gjetting, kanskje midten av 20-årene, mellom 20 og 24-25 eller noe.

Kanskje jeg overregarer, men jeg synes faktisk ikke sånt er morsomt. Det er liksom en av de tingene man ikke spøker med mener nå jeg.

Jeg hadde reagert. Om han hadde vært tenåring, så hadde han på en måte vært unnskyldt (eller ikke), men at en voksen mann holder på sånn, ja, det er pinlig, og det sier noe om det mentale nivået også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde reagert. Om han hadde vært tenåring, så hadde han på en måte vært unnskyldt (eller ikke), men at en voksen mann holder på sånn, ja, det er pinlig, og det sier noe om det mentale nivået også.

Og, ja, at det er en barnedukke, det er ekkelt. At en mann i 20-årene tar på og kliner med en barnedukke... Eh, ja, det sier seg selv at det ikke er normal oppførsel, uansett om det var spøk eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke noe om å spøke med voldtekt/misbruk av barn eller voksne. Det var på et ganske stort kjøpesenter og tenk om noen der hadde blitt voldtatt eller misbrukt som barn? De jo kunne fått flashback med en gang. På lang avstand så kunne det jo sett at som et ekte barn og ikke ei dukke? Og gjør man sånt så kan man jo også begynne å lure på hva annet de kan finne på. Jeg hadde ikke følt meg trygg alene med en slik mann.

Synes faktisk betegnelsen svin passer han utmerket. Sånt gjør man ikke rett og slett.

Enig.

Lite gjennomtenkt, rett og slett. Og ja, en svin, så absolutt.

Anonym poster: cb3653967f500d4c0758b920033651d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...