Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Innimellom skjønner jeg ikke hvorfor folk skal dra frem ting gang på gang. Samtidig skjønner jeg heller ikke at de som har vært dramaqueens og prøvd å skape intriger (selv om det kan skyldes uvitenhet og at man ble lurt av andre) ikke klarer å vokte sine ord etterpå slik at folk ikke blir provosert.

På en side er det greit å vite at folk kan snakke med splittet tunge, og at hyggelig oppførsel mot noen ikke innebærer at brukeren er slik mot alle og i enhver situasjon. Men så lenge disse holder seg for god til å trekke inn meg på et personlig plan eller kommer med frekke kommentarer i min retning klarer jeg fint å overse drama-lamaene. Tror det var det viktigste vi lærte under førstegangstjenesten. Å måtte omgås og akseptere personer vi ikke nødvendigvis likte og var enige med 24 timer i døgnet på et trangt område over lengre tid :)

Gir meg kraftige flashbacks tilbake til ungdomsskolen igrunn.

Endret av Guybrush
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hodebry

Si meg, ble dere ikke ferdig med dramafaktene deres på ungdomsskolen? Voksne mennesker som oppfører seg som pubertale småjenter er direkte pinlig. "Du er verst", "Nei, du starta". :rolleyes:

Jeg registrerte meg her fordi jeg trodde det var et forum for voksne mennesker, jeg tok kanskje feil. Denne konflikten har til og med påvirka resten av miljøet og trådene her inne også. Jeg fatter ikke hvordan det er mulig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimmel

Vel, altså, jeg forholder meg nøytralt til alt som foregår. Så det er sagt.

Ellers så lurte jeg på noe helt annet, siden det her er en fjasetråd (eller var det opprinnelig). :P

Påskemarsipan- skal jeg kjøpe eller lage? ^^,

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, altså, jeg forholder meg nøytralt til alt som foregår. Så det er sagt.

Ellers så lurte jeg på noe helt annet, siden det her er en fjasetråd (eller var det opprinnelig). :P

Påskemarsipan- skal jeg kjøpe eller lage? ^^,

Begge deler, så har du reserve hvis det skulle gå skeis :)

Jeg er SÅ snopsjuk akkurat nå.. får sende typen på butikken snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler, så har du reserve hvis det skulle gå skeis :)

Jeg er SÅ snopsjuk akkurat nå.. får sende typen på butikken snart :)

Enig!

Og husk å kjøpe masse konditorfarge! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nimmel

Begge deler, så har du reserve hvis det skulle gå skeis :)

Er umulig å få marsipan til å gå skeis. ;) (Kanskje hvis man har for grov mandelmasse som kan gi litt vanskelig deig...)

Men, hvis lage da- med eller uten sjokolade? :) Og er mørk eller hvit sjokolade best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, altså, jeg forholder meg nøytralt til alt som foregår. Så det er sagt.

Ellers så lurte jeg på noe helt annet, siden det her er en fjasetråd (eller var det opprinnelig). :P

Påskemarsipan- skal jeg kjøpe eller lage? ^^,

Lage :D

Gjorde det sammen med sønnen min for noen dage siden, vedlig koselig og smaker bedre ;)

husk gulfarge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge? Bare gul eller går det med noe annet og? ^^,

Rød og grønn, f.eks :)

Masse farger og forskjellig sjokoladetrekk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er umulig å få marsipan til å gå skeis. ;) (Kanskje hvis man har for grov mandelmasse som kan gi litt vanskelig deig...)

Men, hvis lage da- med eller uten sjokolade? :) Og er mørk eller hvit sjokolade best?

Med sjokolade :) personlig er jeg mest glad i hvit sjokolade, men det er en smakssak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimmel

Lage :D

Gjorde det sammen med sønnen min for noen dage siden, vedlig koselig og smaker bedre ;)

husk gulfarge :)

Rød og grønn, f.eks :)

Masse farger og forskjellig sjokoladetrekk! :D

Med sjokolade :) personlig er jeg mest glad i hvit sjokolade, men det er en smakssak :)

Da blir det det da. Hjemmelaget. ^^, Med gul, grønn, rød, hvit sjokolade og litt mørk. Yay! ^^,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Begge deler, så har du reserve hvis det skulle gå skeis :)

Jeg er SÅ snopsjuk akkurat nå.. får sende typen på butikken snart :)

Typen? er ikke bryllupet vårt komplisert nok fra før med kuer og slikt, men du har en type også? skal han være med å gifte seg så alle 3 er gift med alle 3?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typen? er ikke bryllupet vårt komplisert nok fra før med kuer og slikt, men du har en type også? skal han være med å gifte seg så alle 3 er gift med alle 3?

Ja han er med, det er en pakkeløsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller så kan vi jo bare leve livene våre i den virkelige verden og ikke ta oss sjøl og alt som skjer her inne så himla høytidelig.

Fatter ikke at dere gidder,og begge partene her er like gode, så det er egentlig bare pinlig å se på for oss som ikke er involvert men likevel har fått med oss greia.

Snikksnakke igjen snart?

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Jeg lurer på om jeg er eksepsjonelt naiv når jeg virkelig skulle ønske at alle slutter med spydigheter rettet mot enkeltbrukere.

:klo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg er eksepsjonelt naiv når jeg virkelig skulle ønske at alle slutter med spydigheter rettet mot enkeltbrukere.

:klo:

Da er vi to...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...