Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Ju-huu!! Var litt usikker, siden jeg akkurat har kranglet med fjase-politiet i den andre tråden.

Og nå har sikkert alle gått og lagt meg *SNUFS!

Man kan begynne å lure om man bør sende inn søknad om tillatelse for å skravle. Det er noen som holder koken her ikveld enda. Men mange har falt fra til fordel for bedre ting som feks senga.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan begynne å lure om man bør sende inn søknad om tillatelse for å skravle. Det er noen som holder koker her ikveld enda. Men mange har falt fra til fordel for bedre ting som feks senga.

JEpp, det er sikkert mye mer fornuftig også, men får ikke sove... æsj, nå rakk jeg å endre innlegget mitt også, syns det ble mye mer snert i det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEpp, det er sikkert mye mer fornuftig også, men får ikke sove... æsj, nå rakk jeg å endre innlegget mitt også, syns det ble mye mer snert i det sånn :fnise:

Ja, jeg og driver hele tiden og skuler bort på soverommet. Må skifte ferdig sengetøy før jeg legger meg, har bare lakenet igjen nå. En prosess som har tatt noen timer, må jo ha pauser i mellom.

Er så kjedelig å finne ut bedre formuleringer rett etter at man har skrevet et innlegg. :(:laugh:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Det var godt med litt nattmat. Fint nytt bilde Cordelia! :)

Flair, jeg ble litt småparanoid av alt sammen og visste ikke om du mente det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt med litt nattmat. Fint nytt bilde Cordelia! :)

Godt med litt påfylling av energi, etter en slik krevende kveld på KG.

Takk, har liksom ikke så lang holdbarhet med avatarer jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg og driver hele tiden og skuler bort på soverommet. Må skifte ferdig sengetøy før jeg legger meg, har bare lakenet igjen nå. En prosess som har tatt noen timer, må jo ha pauser i mellom.

Er så kjedelig å finne ut bedre formuleringer rett etter at man har skrevet et innlegg. :(:laugh:

Ja sant, særlig når man er trøtt og halve hjernen er død!

Sengetøyskiftpauser er absolutt nødvendige og gjør livet verdt å leve. Ja, og så pizza seff, også kan man jo sove siden? (er det jeg sier til meg selv i hvert fall, og da blir jeg kjempeglad, for jeg er veldig lett å lure!)

Det var godt med litt nattmat. Fint nytt bilde Cordelia! :)

Flair, jeg ble litt småparanoid av alt sammen og visste ikke om du mente det :fnise:

Hehe neida, men det hadde jo vært litt gøy om jeg hadde ment det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Animula

Ja sant, særlig når man er trøtt og halve hjernen er død!

Sengetøyskiftpauser er absolutt nødvendige og gjør livet verdt å leve. Ja, og så pizza seff, også kan man jo sove siden? (er det jeg sier til meg selv i hvert fall, og da blir jeg kjempeglad, for jeg er veldig lett å lure!)

Hehe neida, men det hadde jo vært litt gøy om jeg hadde ment det!

Enig i at sengetøyskiftepauser er nødvendige! Nå skulle jeg forsåvidt ønske at jeg hadde skiftet på senga før i dag, det får bli i morgen. :fnise: eg lurer meg selv stadig vekk sånn jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant, særlig når man er trøtt og halve hjernen er død!

Sengetøyskiftpauser er absolutt nødvendige og gjør livet verdt å leve. Ja, og så pizza seff, også kan man jo sove siden? (er det jeg sier til meg selv i hvert fall, og da blir jeg kjempeglad, for jeg er veldig lett å lure!)

Jeg og, er veldig god til å snakke meg selv rundt. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Godt med litt påfylling av energi, etter en slik krevende kveld på KG.

Takk, har liksom ikke så lang holdbarhet med avatarer jeg. :fnise:

Du bare forvirrer med vilje og legger en tjukk tåke over kg! :sjokkert:

Hehe jeg har vel blitt vant med at avataren din byttes med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg dusja idag, sa måtte jeg jo skifte samtidig. Nå kan det jo hende jeg dusjer idag igjen allikevel, men vet jo aldri. :fnise:

Uff, jo mer jeg kikker på den nye genseren jeg kjøpte idag, jo mer harry synes jeg den er. Også fjernet jeg selfølgelig lappen. Prøvde den ikke en gang. Naglemønster i form av en ørn liksom. Det er sånn man har på ei skinnjakke. Vanskelig å vaske, og greier. Midlertidig sinnsykdom. Vurderte faktisk ei olabukse med bleket stjernemønster samtidig. Jeg tror noen hadde noe i kaffen jeg drakk rett før. :sjokkert:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at sengetøyskiftepauser er nødvendige! Nå skulle jeg forsåvidt ønske at jeg hadde skiftet på senga før i dag, det får bli i morgen. :fnise: eg lurer meg selv stadig vekk sånn jeg.

Jeg og, er veldig god til å snakke meg selv rundt. :hoho:

Haha, i dag gjorde jeg virkelig et sengetøyskiftkupp. Skiftet på EN dyne, og da har jeg jo skiftet..?

Æsj, lurer på hvor lenge den holder egentlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bare forvirrer med vilje og legger en tjukk tåke over kg! :sjokkert:

Hehe jeg har vel blitt vant med at avataren din byttes med jevne mellomrom.

Du avslørte meg! Ja, det er greit å legge merke til navnet mitt hvis man skal holde følge. Men det har jo sine fordeler og. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å variere avatarer innimellom cordelia :)

Jeg måtte skifte massevis av sengetøy på jobb idag.

Nå har jeg endelig skrevet en dårlig avslutting på en mindre bra oppgave. Litteraturliste for bli imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Animula

:laugh: Jeg er litt irritert selv fordi jeg har dusja og ikke byttet på senga. Hvorfor kunne jeg ikke hatt hotellservice her sånn egentlig?

Midlertidig sinnsykdom via shopping er jeg kjent med, garderoben min og! Men jeg klarte å la være en kjole på h&m i dag som var halvveis kjempefin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Fint å variere avatarer innimellom cordelia :)

Jeg måtte skifte massevis av sengetøy på jobb idag.

Nå har jeg endelig skrevet en dårlig avslutting på en mindre bra oppgave. Litteraturliste for bli imorgen.

Jeg er mester i superkorte dårlige avslutninger på oppgaver! Om du har minst en hel dag til så rekker du å redigere litt hvis hodet henger med :jepp: Mine litteraturlister og avslutninger har som regel blitt skrevet de siste timene og siste minuttene før innlevering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Du avslørte meg! Ja, det er greit å legge merke til navnet mitt hvis man skal holde følge. Men det har jo sine fordeler og. :laugh:

You can't fool me! :lur:

:fnise: Ja jeg ser den, kanskje jeg skal begynne å rotere og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Avlsutninger på oppgaver har ofte en tendens til å bli litt sånn hipp som happ i hurtigtasting. Men det er jo greit hvis man kan gå over det når man er klarere i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal leveres innen kl 14 før jeg drar på jobb igjen :) men, det er kun et arbeidskrav og ikke noe superviktige greier. Mest "egen læring".

Pus bråker, med å jage korker rundt på gulvet.

Og hvorfor har jeg snudd døgnet så sykt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You can't fool me! :lur:

:fnise: Ja jeg ser den, kanskje jeg skal begynne å rotere og?

Hehe, lurer på når jeg ender opp på en gammel igjen. Har ikke brukt noen flere ganger enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal leveres innen kl 14 før jeg drar på jobb igjen :) men, det er kun et arbeidskrav og ikke noe superviktige greier. Mest "egen læring".

Pus bråker, med å jage korker rundt på gulvet.

Og hvorfor har jeg snudd døgnet så sykt?

Får helt flahsbacks tilbake til studiedagene med oppgaveskriving i siste liten.

Det der med døgnrytmen har jeg og lurt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...