Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

ja jøss. og jeg er en masse-sjekker. vent. hm. ifølge kg er jeg jo det. ÅEH! :(

Mhm!.Og alle koseklikkesmaskedamene er såååååå naive og faller langflat som ei pannekake for alle mannebeina som stikker hodet innom. De har ikke en eneste kritisk eller selvstendig vurderingevne. Her sitter man med romantiske filmbriller mens mannfolka håver inn på fiskestanga.

Kjøss meg, sier jeg bare. :rolleyes:

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mhm!.Og alle koseklikkesmaskedamene er såååååå naive at og faller for langflat som ei pannekake for alle mannebeina som stikker hodet innom. De har ikke en eneste kritisk eller selvstendig vurderingevne. Her sitter man med romantiske filmbriller mens mannfolka håver inn på fiskestanga.

Kjøss meg, sier jeg bare. :rolleyes:

knegg, la barna holde på. det forteller meget om dramabehovet i deres egne liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knegg, la barna holde på. det forteller meget om dramabehovet i deres egne liv.

De får styre på ja.

Eg tek ein vals imens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får styre på ja.

Eg tek ein vals imens!

vals pent. jeg burde komme meg i seng, sjøl. lang dag i horisonten, og her skjer intet fornuftig bortsett fra gpp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Er det krig?

Jeg tror nettet kan ha en forsterkende effekt på både følelser og dynamikker mellom folk. Misforståelser oppstår lett. Det sagt, så kan det hende noen (og jeg har ingen spesifikke brukere i hodet nå) er ute etter å skape drama. Blander man dette godt sammen og legger til ABere som slenger ut mye rart og gjentatte tråder mot en spesifikk bruker så blir det mer enn storm i et vannglass, tipper liten orkan.

Jeg synes ingen skal mobbes vekk og det er virkelig synd at det blir så mye krangel her.

Jeg kan valse med deg jeg Cordelia!

Hva er gpp? Guerra Popular Prolongada?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vals pent. jeg burde komme meg i seng, sjøl. lang dag i horisonten, og her skjer intet fornuftig bortsett fra gpp.

Will do! Pass på så ingen KGere har gjemt seg under senga. Og en fortsatt god natt! :fnise:

Er det krig?

Jeg tror nettet kan ha en forsterkende effekt på både følelser og dynamikker mellom folk. Misforståelser oppstår lett. Det sagt, så kan det hende noen (og jeg har ingen spesifikke brukere i hodet nå) er ute etter å skape drama. Blander man dette godt sammen og legger til ABere som slenger ut mye rart og gjentatte tråder mot en spesifikk bruker så blir det mer enn storm i et vannglass, tipper liten orkan.

Jeg synes ingen skal mobbes vekk og det er virkelig synd at det blir så mye krangel her.

Jeg kan valse med deg jeg Cordelia!

Hva er gpp? Guerra Popular Prolongada?

Jeg tror du treffer spikeren rett på hodet her og helt enig.

Vi tar en skikkelig wienervals! :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den som gjemmer seg under sengen min er faen meg bra tynn. men, det er jo kg-idealet.

gpp= generelt pissprat

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

den som gjemmer seg under sengen min er faen meg bra tynn. men, det er jo kg-idealet.

gpp= generelt pissprat

Da trenger du ikke bekymre deg for at jeg skal gjemme meg der i allefall ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, burde jo legge seg. Men viljen er så svak.

Skulle ønske døgnet var mer designet rundt oss som blir mest kreative på kveldstid. :trist:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trenger du ikke bekymre deg for at jeg skal gjemme meg der i allefall ;)

Haha, nei ikke denne dama heller. To eliminerte. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trenger du ikke bekymre deg for at jeg skal gjemme meg der i allefall ;)

harr harr, det er jo ikke noe jeg ville bekymret meg over, snarere gledet meg over. (faen, nå blir vi sannsynligvis outet for sjekking)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Animula

Altså, burde jo legge seg. Men viljen er så svak.

Skulle ønske døgnet var mer designet rundt oss som blir mest kreative på kveldstid. :trist:

Ja jeg har forestilt meg et helt alternativt samfunn for oss som våkner til på natta mange ganger.

Om du er trøtt så bør du vel prøve i allefall? Jeg håper at jeg sovner litt tidligere i dag, men det er enda lenge til :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har forestilt meg et helt alternativt samfunn for oss som våkner til på natta mange ganger.

Om du er trøtt så bør du vel prøve i allefall? Jeg håper at jeg sovner litt tidligere i dag, men det er enda lenge til :sukk:

Er ikke trøtt. Det som er så kjedelig. Og legger jeg meg nå sovner jeg ikke. Hmf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

harr harr, det er jo ikke noe jeg ville bekymret meg over, snarere gledet meg over. (faen, nå blir vi sannsynligvis outet for sjekking)

Hehe :)

Betyr det at jeg får en egen tråd og masse ville spekulasjoner rundt meg også?

Juhuu I made it on KG! Dette går på CVen.

(ironi hvis noen lurer)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Animula

Er ikke trøtt. Det som er så kjedelig. Og legger jeg meg nå sovner jeg ikke. Hmf!

Kan du ikke være så søt å lage oss en kopp kakao mens du er våken, jeg fryser på fingrene! :)

Ja jeg vet det er kjedelig når man vil/må og ikke kan sove :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke være så søt å lage oss en kopp kakao mens du er våken, jeg fryser på fingrene! :)

Ja jeg vet det er kjedelig når man vil/må og ikke kan sove :troest:

Er på den nå. Lager noen liter ekstra i tilfelle andre brukere skulle stikke innom. Må ihvertfall legge av noen kopper til Hikken. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...