Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Blå pleide å være en feminin farge og rosa var sett på som en maskulin farge, dåps skjolene til gutter var rosa og jenter blå.(ektremt unitresant men sant)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du lever på ryktet om en romantisert og fiktiv sannhet. La den ballen ligge her.

I underholdningsbransjen er vel "image everything"? Da er det ikke så rart at slike myter bygges opp. Det selger (solgte) plater som varme hvetebrød, antagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå pleide å være en feminin farge og rosa var sett på som en maskulin farge, dåps skjolene til gutter var rosa og jenter blå.(ektremt unitresant men sant)

Hvem skulle trodd det.

Ja, jeg vet om steder i verden der det er maskulint og stilig å trekke i rosa skjorte. De blir ikke like raskt synlig skitne som hvite og er enklere å vaske.

Det er også en uinteressant opplysning.

Men nå skal jeg se om jeg ikke klarerå natte meg.

Fyren som ikke har handlet i dag, har garantert tenkt å bruke laaang tid på å gå en omvei for å kjøpe seg kebab.

Så da pusser jeg tenner og finner fram nattluen.

God natt, alle søte mennesker der ute :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presser meg inn her jeg. På det andre stedet var det visst låst dør.

Det er flere som har ringt til låsesmeden, men han nekter vidst å rykke ud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Nå skulle jeg ønske jeg snart skulle til legen, så jeg kunne sett etter deg :sukk:

me2! :)

Nope. Men han laget i hvert fall god musikk ;) Driter i dagboka hans.

Beatles, Jimi Hendrix, Nirvana, Led Zeppeling..ja, alle gode musikere, brukte dop. Så hvis du mener dop ikke har gjort noe bra for verden, ta alle cdene dine, all musikken på dataen din, og kast den i søppla :)

Dagens musikk er stort sett sjelløst oppgulp. Tidligst i dag på treningsstudioet hørte jeg tre latterlige trance/r&b/dubstep (aner ikke hva den moderne musikken heter lenger) låter som bare var samplet fra gamle klassikere.

heheee..jeg tror du misforsto meg :ler:

cd`ene mine består av disse artistene som du her nevner- ergo; de ække søppel!

Heisann alle! :hoppe:

Sniker meg inn her jeg.. Er i skravlehumøret ! :skravle:

haaaaalllloooooooo på seg Mia Piaaaa :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I underholdningsbransjen er vel "image everything"? Da er det ikke så rart at slike myter bygges opp. Det selger (solgte) plater som varme hvetebrød, antagelig.

mye det som er problemet, og det passer ikke så veldig bra når de endelig blir eldre ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som har ringt til låsesmeden, men han nekter vidst å rykke ud...

jeg har hensatt låssmeden på Jan Mayen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle! :hoppe:

Sniker meg inn her jeg.. Er i skravlehumøret ! :skravle:

da har du kommet til rett plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som har ringt til låsesmeden, men han nekter vidst å rykke ud...

Han er vel på flaska da, som vanlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :tommelsmil: Virker som dere har diskutert enn stund, men kan iallefall skyte inn at jeg også hører en del på litt eldre musikk, og mange sier at de laget denne musikken mens de var ruset. Kan godt være, jeg liker musikken uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste musikkeren jeg vet som som var rustet store deler av hans tidlige kariære var iggy Pop, tviler på han var rusa når han skrev, men finnes mange konsert opptakk der han er ektremt fjern, At han lever i dag er egentlig et under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har møtt iggy også, fantastisk person! under konserten han hadde her i bergen i 2006 var han helt vill og skulle ha mest mulig folk opp på scenen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syns han er veldig kul, har også hatt stor betyding for evolusjonen av Punk Rock.

En av de få musikeren som lever i dag jeg ville likt å møtt, sammen med Lou Reed.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har møtt iggy også, fantastisk person! under konserten han hadde her i bergen i 2006 var han helt vill og skulle ha mest mulig folk opp på scenen ^^

Oi så morro!! :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hit skal jeg faen meg neste år.

Du ser ut til å ha en variert musikk smak, det har jeg også, kan høre på det meste (bortsett fra rap, trance og death/speed metal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...