Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

aaaaah :)

jeg skjønner veldig godt at du er fornøyd der!

det er bare et steinkast fra meg det faktisk!

Kanskje du møter på meg neste gang jeg skal til legen ;) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Jeg tror svakheten ved dagens musikere er at de ikke tar riktig dop. Kokain baaad. Hasj og LSD gooood.

:skratte:

dette er den beste oppklaringen jeg har hørt!

har du noensinne prøvd å tyde det som står i dagboka til kurt cobain eller? :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke egg heller. Tomt.

Avispapir tror jeg ikke noen har vurdert å legge inn.. ;)

Men damen som sitter her truer meg med at hun ikke kommer til å akseptere kaffefilter som erstatning for dasspapir og at jeg handle.

Dude, du/dere har hverken mat eller dritepapir. Da hadde tilogmed jeg handlet. Kaffefilter er nå tross alt en nødløsning man kan bruke om man har det meste av det andre. Få taki ett par ruller, og kanskje en pakke egg, også studerer du kundeavisene etterpå (gjerne på do, om du vil det).

Ser du har tenkt deg på shellen. Good man.

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Kanskje du møter på meg neste gang jeg skal til legen ;) Hehe.

det er godt mulig! jeg er der nesten hver dag! ikke hos legen din altså, men i området rundt der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er godt mulig! jeg er der nesten hver dag! ikke hos legen din altså, men i området rundt der :P

Nå skulle jeg ønske jeg snart skulle til legen, så jeg kunne sett etter deg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

:skratte:

dette er den beste oppklaringen jeg har hørt!

har du noensinne prøvd å tyde det som står i dagboka til kurt cobain eller? :ler:

Nope. Men han laget i hvert fall god musikk ;) Driter i dagboka hans.

Beatles, Jimi Hendrix, Nirvana, Led Zeppeling..ja, alle gode musikere, brukte dop. Så hvis du mener dop ikke har gjort noe bra for verden, ta alle cdene dine, all musikken på dataen din, og kast den i søppla :)

Dagens musikk er stort sett sjelløst oppgulp. Tidligst i dag på treningsstudioet hørte jeg tre latterlige trance/r&b/dubstep (aner ikke hva den moderne musikken heter lenger) låter som bare var samplet fra gamle klassikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror svakheten ved dagens musikere er at de ikke tar riktig dop. Kokain baaad. Hasj og LSD gooood.

Jeg liker ikke dopforherligelse. Jeg tror disse menneskene klarte å gjøre det de gjorde på trods av misbruket sitt. Ikke på grund av det.

Kald meg snerpete, men slik ser jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venn som mener han bare kan lage musikk når han er på div stoffer, så jeg er ikke noe fan av folk som sier dop gir bra musikk, Bare tenk på musikerne som døde tidlig pga. narkotika, som kunne nå hatt 50 år med sanger bak seg vi aldri nå får høre fordi dem døde unge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Jeg liker ikke dopforherligelse. Jeg tror disse menneskene klarte å gjøre det de gjorde på trods av misbruket sitt. Ikke på grund av det.

Kald meg snerpete, men slik ser jeg det.

Du er nok litt snerpete ja. Nevn noen gode musikere som har laget tidløse album og låter etter 1950 som ikke var rusa out of their minds? Joda, jeg kan være enig i at det kan bli for mye, og at enkelte åpenbart har dopet seg FOR mye gjennom en lang karriere og ender opp med å lage søppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok litt snerpete ja. Nevn noen gode musikere som har laget tidløse album og låter etter 1950 som ikke var rusa out of their minds?

Queen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok litt snerpete ja. Nevn noen gode musikere som har laget tidløse album og låter etter 1950 som ikke var rusa out of their minds? Joda, jeg kan være enig i at det kan bli for mye, og at enkelte åpenbart har dopet seg FOR mye gjennom en lang karriere og ender opp med å lage søppel.

Neil Young? Eller han ruser seg kanskje han også :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diskusjonen gidder jeg ikke å ta, Fille.

Grunden til forfladningen i populærmusikken handler nok mere om en skreddersydd kommersialisering, end kjemiske substanser.

I hvilke yrker er det man presterer bedre når man er dopet hinsides staur og vegger? Hvorfor skulde musikere være noe anderledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld.

Ikke for å blande meg inn.

Men har dere tenkt å få denne tråden stengt, også?

Med å begynne å snakke om narkotikas "fortreffeligheter".

Smartinger.

Not.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror disse menneskene klarte å gjøre det de gjorde på trods av misbruket sitt. Ikke på grund av det.

Det der mener jeg du har helt rett i. De som sier noe annet til seg selv, driver med selvbedrag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er nok litt snerpete ja. Nevn noen gode musikere som har laget tidløse album og låter etter 1950 som ikke var rusa out of their minds? Joda, jeg kan være enig i at det kan bli for mye, og at enkelte åpenbart har dopet seg FOR mye gjennom en lang karriere og ender opp med å lage søppel.

Jeg hadde faktisk en veldig interessant samtale med Saul Hudson om akkurat det temaet. Han avkreftet alle disse rock n roll-ryktene, og forteller at det var og er fullstendig nødvendig for ham å holde seg klar i toppen for å kunne skrive en god sang. Han hadde et pinlig enkelt argument for hvorfor. Hvordan skulle han ellers huske hva pokker han klemte ut av gitaren?

Det samme har Mark Knopfler også hevdet. Resultatet av musikken som ble til under studiosessions hvor det var dop involvert resulterte i bare crap.

Også Deep Purple har offentlig fortalt at disse rock n roll-romantiseringene om nark stort sett bare er pissprat. Studioene slapp stort sett ikke inn overrusede band, og de lånte enda mindre ut studioutstyr for opptak i eksterne lokaler, slik Deep Purple ofte gjorde.

Du lever på ryktet om en romantisert og fiktiv sannhet. La den ballen ligge her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Denne diskusjonen gidder jeg ikke å ta, Fille.

Grunden til forfladningen i populærmusikken handler nok mere om en skreddersydd kommersialisering, end kjemiske substanser.

I hvilke yrker er det man presterer bedre når man er dopet hinsides staur og vegger? Hvorfor skulde musikere være noe anderledes?

I mange kreative yrker presterer man bedre?

Jaja..jeg visste ikke at dette var tråden for kristen ungdom. Beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Jeg hadde faktisk en veldig interessant samtale med Saul Hudson om akkurat det temaet. Han avkreftet alle disse rock n roll-ryktene, og forteller at det var og er fullstendig nødvendig for ham å holde seg klar i toppen for å kunne skrive en god sang. Han hadde et pinlig enkelt argument for hvorfor. Hvordan skulle han ellers huske hva pokker han klemte ut av gitaren?

Det samme har Mark Knopfler også hevdet. Resultatet av musikken som ble til under studiosessions hvor det var dop involvert resulterte i bare crap.

Også Deep Purple har offentlig fortalt at disse rock n roll-romantiseringene om nark stort sett bare er pissprat. Studioene slapp stort sett ikke inn overrusede band, og de lånte enda mindre ut studioutstyr for opptak i eksterne lokaler, slik Deep Purple ofte gjorde.

Du lever på ryktet om en romantisert og fiktiv sannhet. La den ballen ligge her.

Forskjell på å bruke narkotika i blandt, og ofte, og å troppe opp på innspilling ravende gal. Men jeg ser jeg ikke har noe å gjøre her. Dere får fortsette å bake brød til hverandre. Adjø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mange kreative yrker presterer man bedre?

Jaja..jeg visste ikke at dette var tråden for kristen ungdom. Beklager!

Du skaber ikke mere troverdighed ved å sette ubegrundede merkelapper på andre. At man presterer bedre i kreative yrker på grund av indtak av giftige stoffer er bare en myde.

Det findes ikke fnugg av holdepunkter for dette, udover rent spekulative teorier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...