Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Jeg ble sikkert faceraped når jeg gikk på do i timen for en uke eller to siden..Da lot jeg pcen stå oppe fordi jeg måtte så tisse...

Drittsekker, as.

Det er alt jeg har å si.

Måtte de brenne i h. :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sulten. Jeg vil ha mat.

Men jeg orket ikke å gå å handle før i dag.

Så da har jeg ingenting å lage av. :(

Kan du ikke handle nå?

jeg har en hund liggende på foten min!

Heldige du! Sitter her helt alene, jeg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke handle nå?

Heldige du! Sitter her helt alene, jeg :tristbla:

Det er utrolig hvor mye selskap det er i hunder :) Du burde få deg en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvor mye selskap det er i hunder :) Du burde få deg en!

Har dessverre verken plass eller anledning til å ha hund, ikke katt eller noe annet dyr heller for den saks skyld :tristbla: Men ja, skulle gjerne hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble sikkert faceraped når jeg gikk på do i timen for en uke eller to siden..Da lot jeg pcen stå oppe fordi jeg måtte så tisse...

Tips til neste gang: Sett opp ett ordentlig passord på kontoen, og bruk Win + L når du går fra pesen. De ivrigste vil nok likevel klare å få adgang, men det vil ta endel tid og energi. Har du andre adminstratorkontoer på maskinen, sletter du dem.

Jeg er sulten. Jeg vil ha mat.

Men jeg orket ikke å gå å handle før i dag.

Så da har jeg ingenting å lage av. :(

Ikke egg heller?

Dessuten har jeg diskutert her om kaffefilter er en ok erstatning for papir på do. Det syns de ikke. Men jeg kan ikke helt se problemet.

Jeg syns det høres helt greit ut, det er nå tross alt ganske "dopapirlike". Mye verre med avispapir! :eeeh:

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til neste gang: Sett opp ett ordentlig passord på kontoen, og bruk Win + L når du går fra pesen. De ivrigste vil nok likevel klare å få adgang, men det vil ta endel tid og energi. Har du andre adminstratorkontoer på maskinen, sletter du dem.

Ikke egg heller?

Jeg syns det høres helt greit ut, det er nå tross alt ganske "dopapirlike". Mye verre med avispapir! :eeeh:

Enig med deg i det du skriver over der. Det gjør alt mye enklere etter min mening.

Nei, ikke egg heller. Tomt.

Avispapir tror jeg ikke noen har vurdert å legge inn.. ;)

Men damen som sitter her truer meg med at hun ikke kommer til å akseptere kaffefilter som erstatning for dasspapir og at jeg handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jeg bare kan være sulten til jeg får kommet meg på brustadbua. Å ringe og bestille mat har hun lagt ned veto mot.. Fordi jeg ikke handla.

:sjenert:

Damer, as.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg har også en veldig ålreit fastlege. Han tar deg alvorlig og er veldig sympatisk. Er som oftest litt forsinket da, men synes han er verdt det :) Han tar seg god tid og hører ordentlig på deg. Hatt den samme hele livet, og selvom jeg har flyttet til Oslo så vil jeg ikke bytte. Hører så mye rart om andre leger, så tenker jeg må holde godt på han :ler:

kanskje vi har fastlege på samme sted? heheheee... jeg har ihvertfall på det stedet hvor fetteren din bor.

hvor har du? :)

Glad jeg er så frisk hele tiden at jeg ikke vet hva fastlege er for noe :D:D:D

oii..jeg er hos fastlegen hver 3. uke jeg :overrasket:

det var litt av en forskjell på oss da.. hehee

Jeg har blitt facerapet.. Noen har slettet en haug med venner og gjort om bursdagen min.. Jeg får ikke gjort denne om.. Æsssj :( Jeg får ikke endret fødseldatoen tilbake...

fy f*** så sur jeg hadde blitt!! jeg kjenner jeg blir skikkelig irritert nå også jeg......! :kjefte:

vær så snill å fortell de/den som har gjort dette akkuratt hva du synes om det!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg lovet meg selv jeg skulle slutte å drikke Pepsi Max, men jeg klaaaarer ikke :tristbla:

Usj, ja har hørt at slik brus kan være fryktelig avhengighetsskapende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sulteeen!

Og vondt i hodet.

Her er den låta som blåste ut høyttalerne mine før i dag.

Setter på den til dere mens jeg går på Shell eller noe. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, ja har hørt at slik brus kan være fryktelig avhengighetsskapende!

Det har de rett i. Det er faktisk værre en med røyk. Etter en dag uten vil jeg mye heller ha Pepsi Max :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Filleproletiet

Bill Hicks sa vel alt man trenger å si om nettop det..

  • [on New Kids on the Block, Rick Astley, George Michael, et al] People say to me, "Oh, Bill, leave them alone. They're so good, and so clean-cut, and they're such a good image for the children." Fuck that! When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children listening to people who fucking rocked! I don't care if they died in pools of their own vomit! I want someone who plays from his fucking heart! "Mommy, the man Bill told me to listen to has a blood bubble on his nose." SHUT UP AND LISTEN TO HIM PLAY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Noz: jeg har fastlege i S******A ;) Så ganske greit å komme seg dit, selvom jeg har flyttet til byen :)

aaaaah :)

jeg skjønner veldig godt at du er fornøyd der!

det er bare et steinkast fra meg det faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...