Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

uansett om jeg har time kl 8.30, 11.30 eller 14.30, så er hun aldri forsinket engang :sjokkert:

Sånn er min også, men det er fordi han nesten sitter og ser på klokka, gjør det han skal i ekspressfart og gir tydelige hint om at tiden er ute :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aphrodite

Høres jævlig ut, kjenner til dette med hosting=spying

Ja, helt jævlig. Jeg lå over doskåla i en time istad. Ikke kult.. Og kjæresten er bekymra som et helvete.. Men jeg skjønner han godt. Sist gang jeg var så syk så ble jeg innlagt på sykehuset i en uke..

Æsj, synes jeg altfor ofte hører om leger som ikke tar pasientene sine på alvor. Det er så dårlig!! Ser at du har fått byttet lege, det er veldig bra. Utrolig dårlig når leger ikke tar en på alvor.

God bedring :klem:

Ja, jeg syntes det kommer flere og flere saker frem i media. Det er helt grusomt og skikkelig dritt. Kjæresten har samme fastlege som meg, men han skal ikke bytte. Han tar han veldig seriøst igjen. Men i dag så dro jeg på legekontoret og så ut som en 14-åring. Kom i joggeklær og fett hår. Han behandlet meg som om jeg var 4 år... Skikkelig ekkelt..

vet du at denne nye fastlegen er bedre enn din nåværende eller? (eller valgte du en annen helt tilfeldig?)

jeg skulle så gjerne anbefalt deg min fastlege, men det blir jo litt vel langt å dra...

jeg har aldri hørt om noen som er så fornøyd med fastlegen sin som min- men vi kjenner hverandre veldig godt, og da blir det kanskje litt annet? enn om man absolutt ikke har noe "forhold" til legen sin?

uansett om jeg har time kl 8.30, 11.30 eller 14.30, så er hun aldri forsinket engang :sjokkert:

edit: så at du svarte på det jeg lurte på i første del av innlegget mitt rett over her nå

Legen min var forsinket med 20 min.. Jeg tror det blir det samme fordi man pleier ofte å ha et proft forhold til hverandre, tror jeg??

Og ja, det blir nok veldig langt å dra for nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en veldig ålreit fastlege. Han tar deg alvorlig og er veldig sympatisk. Er som oftest litt forsinket da, men synes han er verdt det :) Han tar seg god tid og hører ordentlig på deg. Hatt den samme hele livet, og selvom jeg har flyttet til Oslo så vil jeg ikke bytte. Hører så mye rart om andre leger, så tenker jeg må holde godt på han :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt jævlig. Jeg lå over doskåla i en time istad. Ikke kult.. Og kjæresten er bekymra som et helvete.. Men jeg skjønner han godt. Sist gang jeg var så syk så ble jeg innlagt på sykehuset i en uke..

Da ville jeg vurdert å ikke vente på noe fastlege time, men komme seg på legevakta så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aphrodite

Da ville jeg vurdert å ikke vente på noe fastlege time, men komme seg på legevakta så fort som mulig.

Ja, men det har heldigvis ikke gått så langt enda. Jeg skal til legevakta i morgen hvis det ikke bedrer seg. :tommelsmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Jeg har blitt facerapet.. Noen har slettet en haug med venner og gjort om bursdagen min.. Jeg får ikke gjort denne om.. Æsssj :( Jeg får ikke endret fødseldatoen tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt facerapet.. Noen har slettet en haug med venner og gjort om bursdagen min.. Jeg får ikke gjort denne om.. Æsssj :( Jeg får ikke endret fødseldatoen tilbake...

Dårlig facerape. Særlig det med å slette venner. Det er bare dårlig gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det har heldigvis ikke gått så langt enda. Jeg skal til legevakta i morgen hvis det ikke bedrer seg. :tommelsmil:

Bra.

Ønsker deg god bedring. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Dårlig facerape. Særlig det med å slette venner. Det er bare dårlig gjort.

Jeg er enig. Og jeg tror folk er sinna på meg nå :( Folk blir så nærtagende når det gjelder fjesboka...

Bra.

Ønsker deg god bedring. :blomst:

Takk :klem1:

Det syns jeg du skal. :troest:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt facerapet.. Noen har slettet en haug med venner og gjort om bursdagen min.. Jeg får ikke gjort denne om.. Æsssj :( Jeg får ikke endret fødseldatoen tilbake...

som om du ikke har nok problemer akurrat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig. Og jeg tror folk er sinna på meg nå :( Folk blir så nærtagende når det gjelder fjesboka...

Takk :klem1:

:strix:

:)

Du får bare legge ut en status der du forteller at du har vært utsatt for et komplott med facerape. Og tekste venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

:)

Du får bare legge ut en status der du forteller at du har vært utsatt for et komplott med facerape. Og tekste venner.

Det er gjort.. Men jeg har 500 venner på facebook.. Å gå gjennom alle de.. Smerte. Men jeg kan jo gjøre det.. Har jo ikke noe bedre å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er gjort.. Men jeg har 500 venner på facebook.. Å gå gjennom alle de.. Smerte.

:daane:

Ohj.. Ja det blir en jobb.

Stygge folk som har fucka med kontoen din. :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

:daane:

Ohj.. Ja det blir en jobb.

Stygge folk som har fucka med kontoen din. :balltre:

Jeg ble sikkert faceraped når jeg gikk på do i timen for en uke eller to siden..Da lot jeg pcen stå oppe fordi jeg måtte så tisse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sulten. Jeg vil ha mat.

Men jeg orket ikke å gå å handle før i dag.

Så da har jeg ingenting å lage av. :(

Dessuten har jeg diskutert her om kaffefilter er en ok erstatning for papir på do. Det syns de ikke. Men jeg kan ikke helt se problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...