Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Gjest Animula

Hehe, lurer på når jeg ender opp på en gammel igjen. Har ikke brukt noen flere ganger enda.

Helt siden 06! Godt gjort :blomst:

Jeg tror jeg skal rusle til sengs snart, benytte muligheten nå som jeg er litt trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt siden 06! Godt gjort :blomst:

Jeg tror jeg skal rusle til sengs snart, benytte muligheten nå som jeg er litt trøtt.

Har noen rassiar på avatar sider iblant, så det blir jo lagt til i utvalget iblant. Tror jeg og må begynne å vurdere senga ja.

I siste liten er fortsatt innafor :)

Ikke sant! :jepp:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Now I'm singin' with my gay voice to let you know that I am sensitive" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er oppe så lenge.. når står dere opp?

:klo:

Jeg kunne sovet hele døgnet. Jeg er nok veldig heldig som ikke har søvnproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, hva faen skjer her? :/ så mange utrivelige bruker som henger her, det hadde jeg aldri trodd.

Trist å lese igjennom de siste sidene.

Aner ikke hva alt dette dramaet skyldes, så skal ikke uttale meg noe om det, men gz. Voksne mennesker, skjerp dere!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noz; ikke slett deg! Skjønner det er vondt og ubehagelig, fikk selv et sleivspark her for ei stund siden, men jeg valgte å heve meg over det. Tror mange kommer til å savne deg her på Kg hvis du sletter deg.

Skulle jammen ikke tro det er voksne mennesker her inne, det er skikkelig ungdomskoledramaopplegg her. Hvis noen har et problem, kan de ikke da ta det på PM med den det gjelder?? I stedet for å komme med hentydninger, grave frem gammel dritt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Noz; ikke slett deg! Skjønner det er vondt og ubehagelig, fikk selv et sleivspark her for ei stund siden, men jeg valgte å heve meg over det. Tror mange kommer til å savne deg her på Kg hvis du sletter deg.

Skulle jammen ikke tro det er voksne mennesker her inne, det er skikkelig ungdomskoledramaopplegg her. Hvis noen har et problem, kan de ikke da ta det på PM med den det gjelder?? I stedet for å komme med hentydninger, grave frem gammel dritt.

Det er en del som bør gå i seg selv etter dette, ja. Oppfører de seg like ille i det levende liv, så er jeg skremt. Får håpe for deres skyld at de kun er tastatur-cowboyer. For dette er bare flaut. Men det disse tastatur-cowboyene glemmer er at det faktisk er levende mennesker bak disse nickene. Mennesker med følelser. Og nå klarte de å kvitte seg med et av dem. Og hvorfor? På grunn av noen rykter satt ut for lenge siden, der de aller færreste vet faktisk hva som skjedde, og et par kommentarer en viss bruker tok så personlig at han satte igang en personlig vendetta. Som du sier, maya.... Er dette ungdomsskolen?? Det er en del brukere her inne jeg nå ser på med helt andre øyne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

det betyr at noen driter seg ut :)

Tullball! Hvordan driter noen seg ut ved dette? Har du blitt litt paranoid Mr. Jack? Her er et sitat fra en annen tråd:

Sitat

Det virker som det er en viss usikkerhet innad i IPB-samfunnet om akkurat hva som trigger indekseringen og hva de innsamlede dataene brukes til.

Men det jeg leser utifra dette, og som det virker å være enighet om, er at "Liker"-knappen fra Facebook, nederst i trådene, virker å "påkalle" Facebook til å indeksere innhold. Det kan f.eks hende at Facebook ønsker å indeksere alle nye steder/tråder som "Liker"-knappen deres blir inkludert.

Årsaken til at det står Facebook (6) er nok at det er 6 ulike Facebook-instanser som viser siden. Årsaken til hvorfor Facebook gjør dette som 6 besøk er jeg usikker på. Det kan henge sammen med at Facebook gjenkjenner at det er 6 brukere som viser siden og dermed av en eller annen grunn sender dette som 6 besøk over en periode på 15 minutter.

Ellers har Facebook hintet om at de ønsker å gjøre seg store på søkefrontenhttp://www.hardware....okemotor/112599

Endret av Lykkeliky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en del som bør gå i seg selv etter dette, ja. Oppfører de seg like ille i det levende liv, så er jeg skremt. Får håpe for deres skyld at de kun er tastatur-cowboyer. For dette er bare flaut. Men det disse tastatur-cowboyene glemmer er at det faktisk er levende mennesker bak disse nickene. Mennesker med følelser. Og nå klarte de å kvitte seg med et av dem. Og hvorfor? På grunn av noen rykter satt ut for lenge siden, der de aller færreste vet faktisk hva som skjedde, og et par kommentarer en viss bruker tok så personlig at han satte igang en personlig vendetta. Som du sier, maya.... Er dette ungdomsskolen?? Det er en del brukere her inne jeg nå ser på med helt andre øyne.

Det er mange gode brukere som har slettet seg i det siste, skikkelig synd! Synes Kg har forandret seg mye bare siden ifjor sommer. Dynamikken har endret seg til det negative.

Det er mye snakk om nettmobbing for tiden, og her foregår det i aller høyeste grad. Selv om en er relativt anonym her inne, så er det som du sier; det sitter et menneske med følelser og et hjerte bak et nick.....og selv om en ikke kjenner de som slenger dritt så blir en såret likevel.

Dessuten tror jeg det er mange misforståelser ute og går. Ingen aner den egentlige sannheten, folk antar ting, det surrer mye usant, dulge hentydninger og spekulasjoner bak i kulissene, og jeg tror enkelte går sammen om å støte ut andre. Noen aner og tror litt, andre tror noe annet, så blir det baksnakket på PM, og deretter blir det tatt offentlig mot noen brukere som ikke helt aner hva som traff dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Det er mange gode brukere som har slettet seg i det siste, skikkelig synd! Synes Kg har forandret seg mye bare siden ifjor sommer. Dynamikken har endret seg til det negative.

Det er mye snakk om nettmobbing for tiden, og her foregår det i aller høyeste grad. Selv om en er relativt anonym her inne, så er det som du sier; det sitter et menneske med følelser og et hjerte bak et nick.....og selv om en ikke kjenner de som slenger dritt så blir en såret likevel.

Dessuten tror jeg det er mange misforståelser ute og går. Ingen aner den egentlige sannheten, folk antar ting, det surrer mye usant, dulge hentydninger og spekulasjoner bak i kulissene, og jeg tror enkelte går sammen om å støte ut andre. Noen aner og tror litt, andre tror noe annet, så blir det baksnakket på PM, og deretter blir det tatt offentlig mot noen brukere som ikke helt aner hva som traff dem.

KG har helt klart mistet det som gjorde at jeg kom hit. Takhøyden er blitt mindre. De vanligvis overivrige moderatorene har holdt seg tyste og tiltaksløse i forhold til dramaet, og plutselig var det greit å oute brukere. Mobbing er blitt hverdagslig her inne. Stemningen er mørkere. Svarene er frekkere. Humoren sitter ikke like løst lenger. Og den ene brukeren etter den andre, som faktisk bidrar med noe til dette forumet, forsvinner. Og jeg forstår det.

Det gjorde godt med en pause nå sist. Jeg skulle bare ikke kommet tilbake igjen. Dette forumet er i fritt fall.

Når man ikke aner helt hva som har skjedd, skal man være pent forsiktig med å storme inn i diskusjonen med anklager slik enkelte har gjort her inne. Dette handler om misunnelse og maktkamp. Dette er ungdomsskolen. Og den var jeg ferdig med for lenge siden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en impulspause, og kom relativt kjapt tilbake, men merker at jeg vet ikke om jeg egentlig synes dette er noe hyggelig sted å tilbringe tid på lenger, noe som er synd.

KG har vært et "fristed", og en sosial arena for meg, og sikkert også for andre som ikke kommer seg ut blant folk like lett alltid, mens nå merker jeg at jeg kommer til å være fryktelig forsiktig med hva jeg mener høyt her, og det liker jeg ikke.

Ellers vil jeg egentlig bare signere Bandits siste avsnitt, som oppsummerer det jeg tenkte å si.

Endret av hjärterdam
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...