Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Jeg er impregnert! Imperativert? Sånt har jeg aldri prøvd meg på.

Kjekt å være vannfast!

Hadde ikke prøvd før jeg heller, med påfølgende resultat. Skulle nok ha avkjølt den bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Animula

Jeg får teste under min egen seng, men får vel nyseanfall på grunn av kaninene, tenker jeg :fnise: .

Det der har jeg løst med å kjøpe en kontinentalseng som dekker gulvet. Det er bare det at de liker å yngle seg andre steder og dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Lajoie, jeg ler hver gang jeg hører sangen :fnise:

Fuck the song, fuck that man.....

Neida :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Kjekt å være vannfast!

Hadde ikke prøvd før jeg heller, med påfølgende resultat. Skulle nok ha avkjølt den bedre.

Smekke! Smaken er viktigst :jepp:

Ja det er ganske praktisk :ler: Kanskje jeg ikke trenger klær lenger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smekke! Smaken er viktigst :jepp:

Ja det er ganske praktisk :ler: Kanskje jeg ikke trenger klær lenger?

Var det jeg og syntes. Fikk jo slurpet det i seg. Hadde vært kjekt med smekke, for ble litt klissete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kristin: til det! Har du blitt noe trøttere? Jeg skal steke en pizza.

Egentlig ikke.......

Pizza. Ja hvorfor ikke. :danse: Jeg kan ikke steke ting så sent på kvelden i tilfelle brannalarmen går. Sensitiv alarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke.......

Pizza. Ja hvorfor ikke. :danse: Jeg kan ikke steke ting så sent på kvelden i tilfelle brannalarmen går. Sensitiv alarm.

Har du sånn som kan flyttes på? Jeg pleier å legge min i skuffen når jeg lager mat. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sånn som kan flyttes på? Jeg pleier å legge min i skuffen når jeg lager mat. :fnise:

Lurt.Nei, den sitter desverre fast i taket. Har vurdert å forsøke å koble ut batteriet når jeg bruker det. Må ha på kjøkkenvifta etter at jeg har stekt og mens jeg lufter ovnen. Vet ikke om det er ovnen som lager røyk, eller alarmen som er ekstremt sensitiv. For ikke snakke om lydnivået. Jaja, den er jo effektiv brannvernsmessig da. :laugh:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Animula

Jeg har ikke hatt batteri i min alarm på lenge siden den gikk av stadig vekk. Men det har jeg funnet ut at er veldig dumt så jeg skal virkelig ordne meg en sånn ny som ikke reagerer på matos. Jeg har i allefall hørt rykter om at de finnes.

Vil ikke dø i brann, det er litt unødvendig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt batteri i min alarm på lenge siden den gikk av stadig vekk. Men det har jeg funnet ut at er veldig dumt så jeg skal virkelig ordne meg en sånn ny som ikke reagerer på matos. Jeg har i allefall hørt rykter om at de finnes.

Vil ikke dø i brann, det er litt unødvendig :(

Litt småkjipt liksom...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Litt småkjipt liksom...... :ler:

:fnise: Ja litt dumt liksom!

Men fra spøk til alvor så har jeg opplevd at en nabo døde i en brann. Jeg kjente ikke vedkommende, men det var ikke hyggelig akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Ja litt dumt liksom!

Men fra spøk til alvor så har jeg opplevd at en nabo døde i en brann. Jeg kjente ikke vedkommende, men det var ikke hyggelig akkurat.

Nei, det er definitivt noe en skal være obs på. Og ikke noe koselig når sånne ting skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tru det ja. :danse::vin:

Ju-huu!! Aldri godt å vite med fjase-politiet rundt her.

Og nå har sikkert alle gått og lagt meg *SNUFS!

Endret av Flair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...