Gå til innhold

Hvis han dere traff hadde ei Rolex på armen?


For the ladies

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom på en Rolex-historie, jeg må få lov å ta den her!

Damen hadde en nett, liten Rolex til en uanstendig sum penger. Hun klaget over at den gikk 10min feil i løpet av en måneds tid, og var på gjentatte besøk hos urmaker Bjerke i Oslo ("ekspertene over alle").

Konklusjonen var visst at Rolexer er så følsomme for kroppens rytme at de blir forstyrret. Så damen hadde visst en litt spesiell rytme i seg. Jeg lo så jeg grein - en klokke som ikke kan klokka, lissom...

(jada, jeg vet at Rolexer ikke pleier gjøre sånt, men dog...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke lagt merke til det. Om jeg hadde lagt merke til det hadde jeg kun konstatert at det var en Rolex og ikke ofret det en tanke mer og dersom vedkommende hadde begynt å skryte eller fremheve at han hadde en slik klokke, ville jeg synes at han var totalt latterlig.

Det er en million ting som imponerer meg mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende mye respons på denne tråden, men er jo bare moro det. Er veldig varierte syn der ute, og mer i den retningen jeg "håpet på". Virker som de fleste ikke kunne brydd seg mindre, og at 80 og tidlig 90 talls imaget dette merket bærer har forsvunnet litt opp gjennom tidene.

Er ikke at jeg bryr meg så mye om hva folk tenker om meg hvis jeg bærer en Rolex, tenkte bare jeg sku lodde stemningen hos folk hvis de hadde truffet på en eller lagt merke til at noen har en slik klokke. Bare greit å vite hva folk tenker.

Enig med alle de som sier at man ikke skal "flashe" ei Rolex, da har man den av feil grunn og trolig også har en dårlig innstilling til mye i livet. For min del er det bare en klokke, uavhengig av prisen. Den har først å fremst en funksjon i form av å vise tiden, sekundært at den skal komplimentere stil og eventuelt antrekk.

Litt av målet med en riktig valgt Rolex eller en annen fabrikants klokke, er at den ikke blir lagt merke til. Men bare blender inn med personen og antrekket ubemerket.

Takk for mange og konstruktive svar damer :tommelsmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde den hadd sånne James Bond gadgets, hadde det vært bra.

Anonym poster: bf3495e87f095b533ebe57c51091daa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går selv rundt med en Rolex på armen. Da mannen hadde vært 20 år i firmaet fikk han ett sett med dame og herreur. Den ser ut som en helt vanlig klokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophie Magdalene

Så lenge viktige økonomiske momenter i livet er på plass, så ser jeg ikke problemet med å kjøpe Rolex. Jeg hadde nok stusset om du leide leilighet og prioriterte å bruke masse penger på en klokke fremfor å investere i bolig. Det samme med bil .. hus og bil er et "must" i livet mitt.

Når det er sagt så har jeg ikke så skarpt syn at jeg kan lese klokkemerker på en meters avstand. Så i mitt tilfelle så måtte du nok fortalt meg at det er en Rolex du har på armen ... og folk som absolutt må fortelle hva merkenavnet til klokken sin (uten at jeg har spurt) er vel ikke akkurat den typen mann jeg går etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt "En klokke i 2012? Har ikke mannen mobiltelefon?"

Og hadde han sagt at den kostet 50.000 hadde jeg tenkt at det var en høyst snodig økonomisk prioritering, med mindre han hadde en nedbetalt bolig og solid lønn.

Anonym poster: 75c8620654689130b731c96cacc033e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...