Gå til innhold

Tilbehør til kjole.


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Skal bruke denne kjolen på lørdag. Litt usikker på tilbehør. Skal på bankett i jobbsammenheng, men det er ikke overpynta (guttene har penbukse og skjorte, men ikke dress).

Usikker på smykker, sko og clutch. Har sko og clutch som matcher, funker det? :)

Den er litt annerledes i fargen, men ikke så mye.

*fjernet da jeg har dratt* :)

(Ja, jeg vet bildet viser kjolen litt dårlig men sånn er det. :) )

Endret av Bobler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

i hvilke farge er skoene og clutchen da?

For at du ikke skal bli "overpyntet" i forhold til de andre, så er det kanskje best å ikke

ta på seg særlig med smykker?

Jeg er veldig glad i sånne her øredobber... har du noen liknene?

Kanskje det passer til?

DSC_2686_medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe lignende nei.. Har store, runde i sølv, enkle "perler" i gull, små perleøredobber, henge-dobber i gull og litt tykke, runde i både gull og sølv. halskjeder og armbånd har jeg både sølv og gull, veldig mye egentlig. Har også en "fisketråd"-kjede med en enkel, rosa diamant på størrelse med hullet i 1-kroningen på.

Smykket jeg har på bildet er et smykke jeg bruker til hverdags, ikke tenkt til å ha på det :)

Clutchen og skoene er sorte. Det er i sverige, så tenkte å svippe innom en butikk på veien om noen har en fornuftig plan :ler: Er så dårlig på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da synes jeg du skal gå for et enkelt gullarmbånd, gull med perle øredobber og muligens det minikjedet ditt :)

Da stoler jeg på deg. :)

Og det funker med sorte sko og clutch? er så usikker på farge til en slik kjole :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Da stoler jeg på deg. :)

Og det funker med sorte sko og clutch? er så usikker på farge til en slik kjole :P

det funker så absolutt.. selvom jeg tror en annen farge passer bedre, så det ikke blir så innmari hardt!

Men det betyr ikke at svart ikke passer!

Håper du får en skikkelig ålright kveld i morgen Bobler :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...