Gå til innhold

Liten blødning uke 5


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at jeg er gravid. Testen (clear blue) viste 3 +, som da visstnok betyr 5 uke...?

Uansett. Har akkurat hatt en liten blødning. Ikke mye.

Er det vanlig...? Eller tegn på noe? Bør jeg ta ny test?

Anonym poster: f84d2ea77d1e92cf04c8577f36752db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er normalt med litt blødning i begynnelsen av svangerskapet... Men moderat. Har du smerter?

Det hjelper ikke å ta ny test for hvis du har (bank i bordter) eller holder på å miste. Vil det ta en stund før hcg hormonet er ute av kroppen. Dersom det vedvarer eller blir værre kontakt lege. Det er ikke så mye de for gjort fordi det er for tidlig med ul, men du kan måle hcg nivået for å se om det stiger eller synker.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må vente og se om det kommer mer blod, mange hadde små blødninger tidlig i svangerskapet og det gikk greit men sammtidig en blødning kan vare tegn på et spontan abort. Har lest på netta at av og til småblødninger kan forekomme fordi morkaken ligger nærmest " Utgangen" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Takk for beroligende svar. Det har bare vært en liten blødning, så da tar jeg det litt med ro og avventer situasjonen. :)

Tror dessverre det er det eneste du kan gjøre når du er så kort på vei. En blødning kan bety alt og ingenting så tidlig i et svangerskap.

Selv hadde jeg blødning i uke 6 og 9 og brunlig utflod hele første trimester, uten at noe var galt. Er nå i uke 24 og alt er fortsatt i skjønneste orden.

I uke 6-7 kan man se hjerteaktivitet på ultralyd, så det kan jo være en ide og be om henvsning til tidlig ul, når du har kommet så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du må vente og se om det kommer mer blod, mange hadde små blødninger tidlig i svangerskapet og det gikk greit men sammtidig en blødning kan vare tegn på et spontan abort. Har lest på netta at av og til småblødninger kan forekomme fordi morkaken ligger nærmest " Utgangen" .

Jeg ble spurt om blødninger på ordinær ultralyd fordi morkaken lå kant i kant med livmorhalsen. Nå venter vi ei frisk og rask jente når som helst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spurt om blødninger på ordinær ultralyd fordi morkaken lå kant i kant med livmorhalsen. Nå venter vi ei frisk og rask jente når som helst. :)

Ser er bare noen få uker til deres lille kommer til verden,masse lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser er bare noen få uker til deres lille kommer til verden,masse lykke til! :D

Tusen takk! Følerctiden har gått fort OG sakte samtidig. Så er rart å tenke slik at det kan skje når som helst. Det eneste vi vet er jo at hun er her om maks 5 uker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Følerctiden har gått fort OG sakte samtidig. Så er rart å tenke slik at det kan skje når som helst. Det eneste vi vet er jo at hun er her om maks 5 uker! :)

kanskje ting skal skje litt tidligere enn om hele 5 uker ;) Fikk mine 2 ihvert fall 3 og 4 dager før termin dato :) Men nå føles som tiden går som en hel evighet,nå venter vi på vår 3! :) Endret av Sweetfrombergen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje ting skal skje litt tidligere enn om hele 5 uker ;) Fikk mine 2 ihvert fall 3 og 4 dager før termin dato :) Men nå føles som tiden går som en hel evighet,nå venter vi på vår 3! :)

Satser på fødsel om en til to uker. :) Når har du termin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...